Ootteko huomanneet, kun joku vastaa mustana johonkin viestiin, tuntuu ikäänkuin olisi sitä varten luonut tunnuksen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarkka

Vieras
esim tässä tuo TOINEN nimimerkki, hänelle myös käynyt noin, moni olisi varmaan harmaana kirjoittanut nimimerkiksi myös "toinen"

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1346926

tajuutteko ees mitä meinaan??

monessa ketjussa näkee saman :D joku musta vastaa ja nikki sopii niiiiiiin hyvin vastaukseen/kysymykseen

Siis tarkoitatko niin, että esim. ketjun otsikko on "En jaksa tota uhmaikäistä enää hetkeäkään" ja sitten siihen vastaa esim. nimimerkki HermotMenee

tai nimim. Aamuäree vastaa ketjuun jossa manataan kuinka kaameita aamut on?

no en mä nyt tätä noin tarkottanut, tietenkään hän ei ole luonut tunnusta sitä varten, tarkoitinkin että monesti nimimerkit sopivat vain niin hyvin ketjuun/kysymykseen/vastaukseen että ihan kuin ne olisivat sitä varten tehty

taaskaan kukaan ei tajunnut kun yritin selittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no en mä nyt tätä noin tarkottanut, tietenkään hän ei ole luonut tunnusta sitä varten, tarkoitinkin että monesti nimimerkit sopivat vain niin hyvin ketjuun/kysymykseen/vastaukseen että ihan kuin ne olisivat sitä varten tehty

taaskaan kukaan ei tajunnut kun yritin selittää :D

Ai jaa...no nyt ymmärsin...Sori, että haukuin vainoharhaiseksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Siis tarkoitatko niin, että esim. ketjun otsikko on "En jaksa tota uhmaikäistä enää hetkeäkään" ja sitten siihen vastaa esim. nimimerkki HermotMenee

tai nimim. Aamuäree vastaa ketjuun jossa manataan kuinka kaameita aamut on?

JUST TOTA :D :D

monesti viel ihan "tuntemattomia" nikkejä vastaa, siis mulle tuntemattomia

Kuumimmat

Yhteistyössä