Se on nyt loppu. En enää jaksa kuunnella valitusta joten laitoin sitten asialle pisteen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Ei toisaalta ollaan samoilla linjoilla mutta toisaalta ei kai kauempana toisistamme voitais olla :laugh:
Eli mies ei ole sitoutunut projektiinne, se on ikävää. Jos koittaisit jutella hänelle, ettei se riitä, että periaatteessa ois hyvä, jos kasviksia menis enemmän ja on tosi hyvä, jos rahaa säästyy, vaan pitää olla mukana koko hommassa. Ihan sinne lautaselle ja sieltä mahaan asti. Muuten siinä ei ole mitään järkeä. No, on siinä tietty jotain järkeä, mutta voisi ajatella, ettei sitä viitsi kovin kauan nähdä vaivaa, jos lopputuloksella ei sitten olekaan väliä miehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mun mielestä on uskomatonta, että toinen kehtaa valittaa sapuskoista. Tekis itte välillä kanssa.

Niin on munkin mielestä.
Meillä on kerran jäänyt mun tekemät pöperöt syömättä. Niistäkään ukko ei sanonut mitään, mutta mä sitten totesin, että jos lähettäis ulkoruokintaan. Päivällinen epäonnistui ihan totaalisesti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Kehutko sä miehen tekemiä ruokia?
Kun kirjoitit, että valitit yksinkertaisista ruuista ja ettei hän mitään huippugourmettia tehnyt.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Kehun, ihan ehdottomasti...ja tästä jo kirjoitinkin. Aina kiitän ja jos on ollut erityisen hyvää niin mainitsen siitä erikseen.

Röstipotut ja lihapullan on mun miehen bravuureita ja niistä tykkään kovasti. Mutta varsin usien hän tosiaan tekee niitä jauheliha-makaronijuttuja joita en joka viikko jaksaisi kahdesti syödä. Olen hälle siitä muutaman kerran maininnut mutta kun ei muutosta ole tullut, niin olen alkanut itse ottamaan enempi osaa näihin ruoanlaittoihin.

Mielestäni olen siis toiminut varsin reilusti.

Juu, kyllä miehelläsi on sitten asennevamma.
Oletteko keskustelleet asiasta niin, että hän tajuaa, millaista esimerkkiä näyttää lapsilleen, jos kasviskeiton sijaan tilaa anoppilan pitsaa?

Eipä muuten olla...voisin kyllä varmaan ottaa asian puheeksi kun tilanne vähän tasoittuu mun hermorakenteeni suhteen :ashamed: :D

Vitsi että mua jaksaa naurattaa nää "jätä se" ja "ja tollaselle teet lapsen" -kommentit... Ihan kuin monen vuoden parisuhde kaatuisi siihen että pari viikkoa on erimielisyyksiä!! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ei toisaalta ollaan samoilla linjoilla mutta toisaalta ei kai kauempana toisistamme voitais olla :laugh:
Eli mies ei ole sitoutunut projektiinne, se on ikävää. Jos koittaisit jutella hänelle, ettei se riitä, että periaatteessa ois hyvä, jos kasviksia menis enemmän ja on tosi hyvä, jos rahaa säästyy, vaan pitää olla mukana koko hommassa. Ihan sinne lautaselle ja sieltä mahaan asti. Muuten siinä ei ole mitään järkeä. No, on siinä tietty jotain järkeä, mutta voisi ajatella, ettei sitä viitsi kovin kauan nähdä vaivaa, jos lopputuloksella ei sitten olekaan väliä miehelle.

Juu...jutella tosiaan pitää kunhan olen rauhoittunut ettei mene äänenkorotukseksi :ashamed:

Mutta kyllä tällä projektilla on järkeä jo nyt ollut. Lapset syö tosiaan terveellisemmin ja multa on pudonnut painoa 3,6 kiloa noin kolmessa viikossa :D ja viitsin kyllä muksuille ja itselleni väsätä jatkossakin. Tosin uskon kyllä että kun saadaan tätä asiaa miehen kanssa puitua niin hällekin tämä perille menee.

Et kai vaan ap istunut siinä miehen vieressä ja koko ajan kärttänyt kommentteja ja kehuja ruoasta?? Mikään ei ole niin ärsyttävää ruokapöydässä kuin se, että kokki koko ajan vouhkaa tekemästään ruoasta ja tenttaa "no miltä se maistuu?, onko syötävää? Onko mausteita sopivasti? Eiks ookin hyvää?..." Omalla äidilläni on ärsyttävä tapa koko ajan tyrkyttää ruokaa ja kysellä miltä maistuu. Jouluateriallakin pitäisi koko ajan kaikkien kilpaa kehua hänen ruokiaan ja joka jumalan joulu ruokapöydässä puhutaankin sitten yksinomaan ruoasta!!

Eikö sitä ruokaa vaan voi tehdä ja antaa ihmisten syödä tai olla syömättä?

Juu...jutella tosiaan pitää kunhan olen rauhoittunut ettei mene äänenkorotukseksi :ashamed:

Mutta kyllä tällä projektilla on järkeä jo nyt ollut. Lapset syö tosiaan terveellisemmin ja multa on pudonnut painoa 3,6 kiloa noin kolmessa viikossa :D ja viitsin kyllä muksuille ja itselleni väsätä jatkossakin. Tosin uskon kyllä että kun saadaan tätä asiaa miehen kanssa puitua niin hällekin tämä perille menee.
Kyllä se siitä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et kai vaan ap istunut siinä miehen vieressä ja koko ajan kärttänyt kommentteja ja kehuja ruoasta?? Mikään ei ole niin ärsyttävää ruokapöydässä kuin se, että kokki koko ajan vouhkaa tekemästään ruoasta ja tenttaa "no miltä se maistuu?, onko syötävää? Onko mausteita sopivasti? Eiks ookin hyvää?..." Omalla äidilläni on ärsyttävä tapa koko ajan tyrkyttää ruokaa ja kysellä miltä maistuu. Jouluateriallakin pitäisi koko ajan kaikkien kilpaa kehua hänen ruokiaan ja joka jumalan joulu ruokapöydässä puhutaankin sitten yksinomaan ruoasta!!

Eikö sitä ruokaa vaan voi tehdä ja antaa ihmisten syödä tai olla syömättä?

juu..mä otan sen kehuna kun perhe syö niin ripeään tahtiin ettei ehi kehua. :D

Olin nukkumassa kun mies söi, eli herra veteli sitä laatikkoa yöllä kun tuli salilta kotiin. Aamulla kysyin että maistuiko. Eli en painostanut.