A
"annas"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt mamma!!;22857515:niin ja jumpur mainitsin jo että meillä ei ole mitään hirvittävän paljon tekemistä vaativia koiria, mutta yritetään saada niille edes sen verran ulkoilua ja tekemistä ettei ne kohta ala syömään sohvanjalkoja ja muuta sellasta tylsyyksissään..
ja kun ottaa huomioon että minä hoidan koiria, imuroin, kokkaan, siivoan vessat ja keittiön, imetän vauvaa ja vaihdan suurimman osan vaipoista etc, niin se ei ole kovinkaan tasapuolista että toinen saa nipinnapin tiskikoneeseen aineet sisään ja masiinan pyörimään ja EHKÄ jopa jaksaa tyhjentää astiat kaappiin kun homma on valmista.. kismittää vaan kun mun pitää jo vauvan takia tehdä niin paljon enemmän ja mies ei tee taas juuri mitään ja hän valittaa että miten on raskasta, kun taas minä yritän vaan hammasta purra kun en halua riitoja..
niin ja en asu pk-seudulla, vaan oulussa.
Meillä minä olen aina se, joka tekee enemmän kotitöitä + hoitamaan sen vauvan enimmäkseen, enkä aio silti ottaa eroa miehestäni. Tunnen myös joitakin perheitä, joissa mies ei käytännössä tee yhtään kotitöitä ja nainen hyväksyy sen. En tajua sitä, miten jonkun maailma kaatuu tuohon. Jos on väsynyt, täytyy ottaa rennommin, mikä siinä on niin vaikeaa:O Väitän että noita tilanteita tulee olemaan jatkossakin, kun lapsi on sairas tms. Ei siinä kannata ruveta laskemaan, että kumpi tekee enemmän vaan koittaa katsoa mihin kannattaa omat energiansa käyttää. Minusta sinä saat olla onnellinen, jos miehesi normaalisti tekee paljon kotitöitä, mutta ei nyt tässä tilanteessa jaksa. Sinulla on toki isompi syy olla jaksamatta ja siitä syystä suosittelenkin sinulle että makailet myös siellä sohvalla ja olet edes hetken vaatimatta täydellisyyttä itseltäsi.