esikoinen on peitelty sänkyyn, äiti itkeä vollotti toinen reppana sylissä joka koitti vaan selittää että mä haluan ti-ti nalle musiikkia ja äiti vaan oli että pysy nyt siinä sylissä kun äiti vähän paijaa
Toinen pieni, mun vauva...ei se reppana ymmärräkkään kuinka huomenna mullistuu elämä...pikkusisko pallurainen syntyy tähän maailmaan ja äisin ja isin huomio ei tulekkaan olemaan enään VAIN hänessä :snotty:
On tää kyllä ihan hirveetä kun saa toisen lapsen
Kolmannen kun saa ni sitte ei vissiin enää tunnun niiiin hurjalle..jotenki...ku sitten on jo ne kaks siinä...
Noh, mutta elämäähän tämä on...
Mut on se vaan jännä kuin ei yhtään silleen jännitä koko sektio vaan sitä murehtii kuinka nää täälä pärjää ilman mua ja varsinki et kuin tää pikku neiti täällä pärjää ja sitten reagoi kun huomenna tulee katsomaan äitiä ja pikkusiskoa sairaalaan
On tää kyllä ihan hirveetä kun saa toisen lapsen
Kolmannen kun saa ni sitte ei vissiin enää tunnun niiiin hurjalle..jotenki...ku sitten on jo ne kaks siinä...
Noh, mutta elämäähän tämä on...
Mut on se vaan jännä kuin ei yhtään silleen jännitä koko sektio vaan sitä murehtii kuinka nää täälä pärjää ilman mua ja varsinki et kuin tää pikku neiti täällä pärjää ja sitten reagoi kun huomenna tulee katsomaan äitiä ja pikkusiskoa sairaalaan