Se on menoa nyt...

17.07.2005
181
0
16
esikoinen on peitelty sänkyyn, äiti itkeä vollotti toinen reppana sylissä joka koitti vaan selittää että mä haluan ti-ti nalle musiikkia ja äiti vaan oli että pysy nyt siinä sylissä kun äiti vähän paijaa :whistle: Toinen pieni, mun vauva...ei se reppana ymmärräkkään kuinka huomenna mullistuu elämä...pikkusisko pallurainen syntyy tähän maailmaan ja äisin ja isin huomio ei tulekkaan olemaan enään VAIN hänessä :snotty:

On tää kyllä ihan hirveetä kun saa toisen lapsen :laugh:

Kolmannen kun saa ni sitte ei vissiin enää tunnun niiiin hurjalle..jotenki...ku sitten on jo ne kaks siinä... :whistle:

Noh, mutta elämäähän tämä on...

Mut on se vaan jännä kuin ei yhtään silleen jännitä koko sektio vaan sitä murehtii kuinka nää täälä pärjää ilman mua ja varsinki et kuin tää pikku neiti täällä pärjää ja sitten reagoi kun huomenna tulee katsomaan äitiä ja pikkusiskoa sairaalaan :D

Onnea oikein paljon huomiselle! =)
Niin se on minullakin ollut, että iiiiison listan olen tehnyt miehelle ennen synnytystä, että mies sit varmasti pärjää lasten kanssa kun olen synnärillä...(Ihan kuin ei muuten pärjäisi... :D )

Onnea huomiselle! Meidän tytskä synty 2kk sitten sektiolla, tiesin siitä päivää aikaisemmin. Hurjalle tuntu sillon ajatella että huomenna se on tässä sylisä! :D :heart: Ja pojalle yritettiin sitä selittää mut eihän se sitä voinut sillai ymmärtää. :)

Voih! ja Onnea Huomiseen!!

Muistan kans ku toista lähdin synnyttämään,supistukset alko ihan yhtäkkiä iltasella ja sit ennen ku lähdettiin sairaalaan kävin viel pienen peittelemässä ja suukottamassa(nukkui jo sikeästi,onneksi),niin itkin ku vesiputous kun tajusin että kohta hän ei oo enää pikkuruinen vaan isosisko jo!!

Hellyyttävää!!

Mut totta ,ei se enää ihan niin koville ottanut ainakaan mulla tän kolmannen kanssa,
toki oli vähän tyhmä olo kun olin sairaalassa ja just oli tytöt tulleet isin kanssa mus katsomaan ku lääkäri tuli ja ilmoitti että nyt se synnytys käynnistetään,joten isi lähtee viemään isommat hoitoon jos haluaa mukaan, kun saatoin tytöt autolle, niin itku multa pääs...

Oih kiitos! Saas nähä kuin sitä tulee yöllä nukuttua... :D

Koitettiin me jo selitellä toiselle et pikkusisko tulee jne. mut noh, kyllähän siitä on puhuttu pitkin kevättä ja se sen ymmärtää et se vauva sieltä pois tulee jne. mut et se tulee NYT, HUOMENNA, siis ja kun se ei tuu vaan KÄYMÄÄN, kun se JÄÄ tänne :laugh: voi että...

Onhan se aika veikeetä et huomenna tähän aikaan...meitä onkin neljä :D ja tosiaan se pikkuinen on tässä sylissä, ei nyt ihan tässä koneella :D mut kuitenkin...Sitte ei taas seuraavaan ainakaan vuoteen, pariin ;) :laugh:

Voi ei,mäkin itkin kun lähdin toista synnyttämään...Hoin vaan lapsenvahdille ohjeita lapsenhoitoon,en muka millään ois lähtenyt..(ja loppujen lopuksi vauvalla oli kova kiire maailmaan).Kamalaa jättää oma pikkuinen,kun tietää että kun palaa niin mikään ei ole niin kuin ennen!

Onnea huomiselle! :flower: =)

Onnea huomiselle!!

Mäkin olen siitä asti, kun plussatestin tein, niin säännöllisesti pillittänyt sitä, että esikoinen ei olekkaan kohta enään se mun ainokainen :'( ... JOO-O, ihan hölmöähän tämä on, kun kuiteskin tämä toinenkin on erittäin toivottu ja kaivattu lapsi :heart: . Saapa nähä, miten mä loppukesästä pystyn esikoisen jättään kotiin, nyt jo miehelle sanon, että haluan tytön mun kans öiksi sairalaan :D , no ehkei se onnistu kuiteskaan.

Kiitos vielä kerran :D

Nyt tää mamma painuu laittamaan vielä loputkin tavarat sairaalakassiin ja untenmaille!

Pitää komentaa tuo ukko viereen kanssa, niin se saa taas yhden illan vielä kuunnella näitä mun ajatuksia tästä ja ohjeita lapsen hoidosta :D

:wave:

Todella paljon onnea huomiseen koitokseen :flower:

Toki ikävä esikkoa kohtaan on aika suuri mutta onpa siinä sitten se uusi vauva pitämässä seuraa sinulle ja sitä on taas kiva katsella ja ihmetellä kuinka pieni voi ihmisen vauva ollakaan :heart:

Vielä kerran onnea koko perheelle :wave:

Yhteistyössä