Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Kauppareissuihin sen verran että pohjanmaalla pikkukylässä yhessä kaupassa oli sellanen aivan mahtava kanden lapsen istuttava autokärrySinne isommat ipanat istumaan tappeleen auton sisään ja pienin sit kärryyn (siinä oli nimittäin yhdelle, ellei kahdelle, paikat siin koriosastossa niinkun tavan kärryissä on). Oli sellanen siisti kuorma-auto mallinen autokärry
![]()
Eikun vaan alotetta lähikauppaan et teillekin tollanen vekotin ja HETI!
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Kauppareissuihin sen verran että pohjanmaalla pikkukylässä yhessä kaupassa oli sellanen aivan mahtava kanden lapsen istuttava autokärrySinne isommat ipanat istumaan tappeleen auton sisään ja pienin sit kärryyn (siinä oli nimittäin yhdelle, ellei kahdelle, paikat siin koriosastossa niinkun tavan kärryissä on). Oli sellanen siisti kuorma-auto mallinen autokärry
![]()
Mä näin Tampereella jossain tollasen kärryn... kaks autoon ja kahdelle istuimet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Kauppareissuihin sen verran että pohjanmaalla pikkukylässä yhessä kaupassa oli sellanen aivan mahtava kanden lapsen istuttava autokärrySinne isommat ipanat istumaan tappeleen auton sisään ja pienin sit kärryyn (siinä oli nimittäin yhdelle, ellei kahdelle, paikat siin koriosastossa niinkun tavan kärryissä on). Oli sellanen siisti kuorma-auto mallinen autokärry
![]()
Mä näin Tampereella jossain tollasen kärryn... kaks autoon ja kahdelle istuimet![]()
Vau, missä![]()
Meidän poika tykkäs kauheesti olla tuossa autossa kun oli kaks rattia ohjattavaks B)
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Kauppareissuihin sen verran että pohjanmaalla pikkukylässä yhessä kaupassa oli sellanen aivan mahtava kanden lapsen istuttava autokärrySinne isommat ipanat istumaan tappeleen auton sisään ja pienin sit kärryyn (siinä oli nimittäin yhdelle, ellei kahdelle, paikat siin koriosastossa niinkun tavan kärryissä on). Oli sellanen siisti kuorma-auto mallinen autokärry
![]()
Vau, missä![]()
Meidän poika tykkäs kauheesti olla tuossa autossa kun oli kaks rattia ohjattavaks B)
No hitsi kun mä yritin miettiä, mutta en kuollaksenikaan muista missä se oli... ei ollut kuorma-auto, mutta kaks rattia siinä oli. Oliskohan se voinu olla Lielahden cittarissa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs vikaa kolmannessa olisi?
Meillä on neljä ja olin sitä mieltä, että nyt riittää. Mutta samoista ajatuksista yllätän itseni tämän tuosta, kuin sinä kerroit tuossa aloituksessa...
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Lielahden Cittarissa niitä ainakin on. On muuten loistavat, meidän lapset on ihan hulluina niihin.![]()
Mä tässä listailin plussia ja miinuksia vauva-asiasta.
+ Vauva on ihana.
+ Tulisi lopetettua tämä idioottimaisuus eli tupakanpoltto.
- Joutuisin synnyttämään (edelliset reissut kesti 36 ja 27 tuntia, tuskin kolmaskaan alle vuorokaudessa tulisi... ja lisäksi toisen synnytyksen jälkeen kului 11kk iloisen selibaatin merkeissä )
- Joutuisin laihduttamaan raskauskilot taas. Mulle niitä kyllä tulee, en omista itsehillintää.
- Ainakin vuosi yövalvomista, sitä teki edelliset niin varmaan tekisi tämäkin.
- Muutaman vuoden lykkäys tulisi taas lasten yöhoitoon saamiseen.
- Palaisin loppuun ja musta tulisi paskamutsi.
- Joutuisin luopumaan rakkaista nännilävistyksistäni.
- Taloudellinen tilanne menisi aika ikäväksi, nytkin meidän tulot on juuri ja juuri köyhyysrajan yläpuolella.
- Jouduttaisi laajentamaan taloa.
- Saisin hoitaa neuvolakäynnit iloisesti 2- ja 4-vuotiaiden lasten kanssa, hoitajia kun ei ole.
Pakko myöntää että ehkäpä järki voittaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika löyhät on noi järkisyyt...
Miehes tukiverkko puhe on ASIAA!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Esikoinen on 2v7kk ja nuorempi 1v2kk, et mähän olen siis ihan hullu.. :xmas: Laskettu on toukokuun lopussa.![]()
No sä olet kyllä ihan täysin hullu.Mä selvisin sentään vähän pidemmälle, esikoinen on 4v ja toinen 2v.
![]()
Onnea kovasti. =)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä oon selvinny vieläkin pidemmälle... esikoinen kohta 6v ja kuopus 5v. yllätin tällä viikolla ajattelemasta miehen innostuneita reaktioita kasvavasta mahasta:| :| :| :| :| :| :|
ei, kyllä kaksi riittää...
kuluis äkkiä 6 vuotta niin vois tehä sterilisaation |O
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Eilen mies sitten tuumasi että kolmas lapsi olisi siitäkin hyvä että olisi sitten meidän lapsilla enemmän tukiverkkoa ja läheisiä kun ovat aikuisia. :headwall:
Puhukaa mulle järkeä. :attn: |O
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kolme on kuule hyvä määrä.
Vedetään sitt yhdessä piuhat poikki sen jälkeen. :xmas:![]()
Tuo ois muuten aika hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Ehdottomasti samaa mieltä.
Ja tehdään kato sellanen yhteinen avunanto sopimus: kun sä uuvut, mä tuun lasten kanssa ja teen ruoat ja sä vaan makaat. Ja toisinpäin. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä oon selvinny vieläkin pidemmälle... esikoinen kohta 6v ja kuopus 5v. yllätin tällä viikolla ajattelemasta miehen innostuneita reaktioita kasvavasta mahasta:| :| :| :| :| :| :|
ei, kyllä kaksi riittää...
kuluis äkkiä 6 vuotta niin vois tehä sterilisaation |O
Mä totesin että meidän perheessä ei kukaan sterilisaatiota tee niin kauan kuin noita oloja tulee.![]()
Kyllä sä ehdit vielä toisen sarjan pukata ennen kolmeakymppiä.![]()