Se on alkanut sitten oireilemaan :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mies tuli eilen töistä. Sanoin sille sitten että puhupas mulle nyt järkeä, vauvakuume on tainnut iskeä päälle. "Joo, ei kolmatta meille", sanoi mies.

Iltaan mennessä se ehti kuitenkin tehdä suunnitelman ja kustannusarvion talon laajennuksesta ja suunnitella rahoituksen siihen. Lisäksi se kävi mittailemassa auton takapenkkiä ja tuli takaisin sisälle tyytyväisen näköisenä. "Ei meidän tarvisi autoa vaihtaa, kyllä tuonne kolmas penkki mahtuisi".

Hyvinpä siis puhui mulle järkeä. :D Ei tässä nyt olla kuitenkaan vielä päätöksiä tehty mihinkään suuntaan...

Noni, nyt on miehelläsikin vauvakuume! Siitä vaan "pökköä pesään! ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Noni, nyt on miehelläsikin vauvakuume! Siitä vaan "pökköä pesään! ;) :D

Se oli jonkun aikaa sitten ajatellut olevansa liian vanha saamaan vielä lapsia. Eilen se sitten kertoi tulleensa toisiin ajatuksiin kun kaverinsa sai lapsen. Tämä kaveri on saman ikäinen kuin mun mies ja sai ensimmäisen lapsensa. Mies oli sitten tuumaillut että eiköhän sitä itsekin vielä yhden voisi... :whistle:

Jotenkin mua vaan mietityttää nuo kaksi jo olemassa olevaa lasta. Me ollaan niiden kanssa aika paljon liikenteessä, käydään paikoissa ja tehdään kaikkea kivaa. Onnistuisinko mä vielä liikkumaan vauvankin kanssa vai jämähtäisinkö mä kotiin lasten suureksi harmiksi...?

Jotenkin mua vaan mietityttää nuo kaksi jo olemassa olevaa lasta. Me ollaan niiden kanssa aika paljon liikenteessä, käydään paikoissa ja tehdään kaikkea kivaa. Onnistuisinko mä vielä liikkumaan vauvankin kanssa vai jämähtäisinkö mä kotiin lasten suureksi harmiksi...?

Kuule kyllä se onnistuu! * Kokemuksen syvällä rintaäänellä! *

Täällä pohditaan nelosta, vaikka kolmannen jälkeen sanoin ei kiitos enää :whistle: Nyt yritän laksee paljonko äippäraha olis mut en ymmärrä hölkäsen pöläystä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Mitäs te nyt höpisette turhia!
meille on miehen kans pikkuhiljaa iskemässä vauvakuume VIIDENTEEN! :D

Kai sitä jotenkin täytyy raskaanaolemisesta jo tykätä jos viidennen kerran tahtoo... :D Mulla yksi takana ja ei ainakan vielä ole vauvakuume... (lapsi 1v)
Tosin vaik, 3 lasta olisi ihanne..

Kurkkasin sun profiiliin, sä taidat tietää mistä puhut. :D Seitsemän lasta, vau. :heart:

Täytynee pitää miehen kanssa ihan kunnon palaveria aiheesta...

Itseni ( ja mieheni) tuntien minulla/meillä olisi varmaan tullut kuume kahdeksanteen lapseen mutta kun tuli noita terveydellisiä seikkoja ja olihan se tottapuhuen tuo viimeisin raskauskin aika raskas niin vauvakuumeet täytyi puskea taka-alalle. Mutta eikös se ole monestikin niin että usealla naisella jää se viimeinen vauva tekemättä, siellä jossain takaraivossa vaan kummittelee että olihan sitä voinu?

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Tää palsta on pahasta |O
Ei muuta kun lisää pökköä pesään :whistle:

pink.jpg

Voi ei voiei!!! :heart: :heart: :heart:

Mutt siis meille kolme on kyllä just passeli. Nih. |O

Voi että,jos mulla olis vaan kaks,taikka kolme,taikka vaan neljä lasta -en miettis hetkeäkään tekisinkö vielä yhen!!
Mutta kun omia on jo viisi ja siihen bonuspoika päälle,alkaa tätä laumaa olla jo sen verran ettei enää vauvalle ole sijaa...
Nyyh..

Miehellä on krooninen vauvakuume,se olis ihan valmis.Mutta pakko jonkun pitää järki kädessä,vaan miks sen täytyy olla minä!!! :headwall:

Tehkää nyt niitä ihania vaaveja...Munkin puolesta.
Ja raskausaika on mitä mahtavinta aikaa!!Mä olisin raskaana kyllä vaikka kuinka.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Voi että,jos mulla olis vaan kaks,taikka kolme,taikka vaan neljä lasta -en miettis hetkeäkään tekisinkö vielä yhen!!
Mutta kun omia on jo viisi ja siihen bonuspoika päälle,alkaa tätä laumaa olla jo sen verran ettei enää vauvalle ole sijaa...
Nyyh..

Miehellä on krooninen vauvakuume,se olis ihan valmis.Mutta pakko jonkun pitää järki kädessä,vaan miks sen täytyy olla minä!!! :headwall:

Ja raskausaika on mitä mahtavinta aikaa!!Mä olisin raskaana kyllä vaikka kuinka.

Jos sä oisit raskaana, ja mä sitt voisin ottaa ne vauvat? :ashamed: *raskaana oleminen on peestä*

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Mitäs te nyt höpisette turhia!
meille on miehen kans pikkuhiljaa iskemässä vauvakuume VIIDENTEEN! :D

Uskallankohan mä myöntääkään.. Mutta joo, ajatuksen tasolla jo käynyt mielessä itselläkin vielä viides, mutta se taitaa siltikin jäädä siksi ajatukseksi. En jaksa enää. Jospa se sitten on vihdoin se joka jäi tekemättä..

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Nyyh..

Jos sä oisit raskaana, ja mä sitt voisin ottaa ne vauvat? :ashamed: *raskaana oleminen on peestä*

Hei,toi olis hyvä!!! :wave: :wave:
Ja jos silti joskus saisin sitä vaavelia pitää...vai pystyisikös antaa sitä sulle sitten enää!!!???
Vois käydä köpelösti!! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Äkkillisen mielenhäiriön johdosta näin tänään kolmannen kerran pienen sydämmen sykkeen :heart: :D

Mäkin olin kauan sitä mieltä, et 2 riittää.. :whistle:

Voi helevetin persus. :whistle:
Minkä ikäisiä sun lapset on?

Esikoinen on 2v7kk ja nuorempi 1v2kk, et mähän olen siis ihan hullu.. :xmas: Laskettu on toukokuun lopussa. :D

Rankkaa tulee ehkä olemaan sit kunhan vauva syntyy, kun toi toisiksi nuorin on sulla viel noin pieni. Mut ajattele niitä ihania vauvan ryppyisiä sormia ja sitä ihanaa vauvantuoksua :) Meillä on neljäs ihan pian tuloillaan vaikkei mun pitänyt kolmosen jälkeen enää ikinä tehdä lisää lapsia.. Jotenkin se vauvakuume vaan vei mukanaan. Mut nyt riittää - sen verran rankaa on olla raskaana neljättä kertaa!!

Yhteistyössä