Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Ihmeen iso kohu noussu yhdestä persuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja kukka--:Se on vaan kiinteä kankku joka sinä on "naamaillut". Onkohan täti ollut feministi ääripäästä tai vanhapiika kun noin on suivaantunut.. Hauskahan tuo on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Ööö:Mun mielestä toi oli hupaisa juttu, ja kuvantaa hienosti suomalaisten luonnetta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Ööö:Mun mielestä toi oli hupaisa juttu, ja kuvantaa hienosti suomalaisten luonnetta![]()
etenkin naisten tiukkapipoisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Ööö:Mun mielestä toi oli hupaisa juttu, ja kuvantaa hienosti suomalaisten luonnetta![]()
Lue ylempää, eihän se naistoimittaja ollu vetäny herneitä nenään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Typerää käytöstä "jääkiekkosankarilta". Lapsellista ja ääliöimäistä.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Ihmeen iso kohu noussu yhdestä persuksesta.
Älä muuta sano..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Ööö:Mun mielestä toi oli hupaisa juttu, ja kuvantaa hienosti suomalaisten luonnetta![]()
Olipas. Ei olisi tuonut asiaa julkisuuteen jos nuttura olisi hiukan löysemmällä.
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Ihmeen iso kohu noussu yhdestä persuksesta.
Älä muuta sano..
hohho.. samaa mieltä..
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Ööö:Mun mielestä toi oli hupaisa juttu, ja kuvantaa hienosti suomalaisten luonnetta![]()
Olipas. Ei olisi tuonut asiaa julkisuuteen jos nuttura olisi hiukan löysemmällä.
Sehän oli kirjoitellut huumorin kanssa blogiin siitä muun asian kera.