Se olikin Hagman!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Tästä on jauhettu meidän perheessä kyllästymiseen asti mutta kukaan ei veikannut et se ois ollut Niklas Hagman :laugh:

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1684243

No niin, Hagman roviolle.. Perheellinen pahis, miltä mahtaa lapsesta tuntua kun iskä viuhahtelee median edessä..

Mä en ihan tajua mikä hemmetti tässä on tän kaiken kohun arvoista.

Alkuperäinen kirjoittaja kukka--:
Se on vaan kiinteä kankku joka sinä on "naamaillut". Onkohan täti ollut feministi ääripäästä tai vanhapiika kun noin on suivaantunut.. Hauskahan tuo on :D

Eihän se toimittaja ollut suivaantunut. :)

"Ylen urheilutoimittajaa Inka Heneliusta nauratti torstain episodi, jossa yksi Suomen MM-kisajoukkueen jäsenistä esitteli hänelle paljasta takapuoltaan joukkueen bussin ikkunasta Leijonien poistuessa Bernistä.

- En mie järkyttynyt, enemmänkin tapaus huvitti minua, Henelius kommentoi näkemäänsä.

30-vuotias Henelius on työskennellyt Ylen urheilussa toimittajana ja ankkurina vuodesta 2003 alkaen."

Ihme vouhkaus yhestä perseestä. On niitä nyt ennenki nähty ja näytelty, eikä niistä tällästä kohua oo noussu.
Vai johtuko se sitten siitä, että se oli naispuolinen henkilö joka sen sattui näkemään.. :/

Tässä tätä nykyajan "tasa-arvoa".. Jos se olis ollu mies, niin sille olis hetki naureskeltu ja sit se olis unohtunu.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Ööö:
Mun mielestä toi oli hupaisa juttu, ja kuvantaa hienosti suomalaisten luonnetta :laugh:

etenkin naisten tiukkapipoisuutta.

Lue ylempää, eihän se naistoimittaja ollu vetäny herneitä nenään.

Olipas. Ei olisi tuonut asiaa julkisuuteen jos nuttura olisi hiukan löysemmällä.

Mun mielestä toi oli hupaisa juttu, ja kuvantaa hienosti suomalaisten luonnetta :laugh:

Olipas. Ei olisi tuonut asiaa julkisuuteen jos nuttura olisi hiukan löysemmällä.

Sehän oli kirjoitellut huumorin kanssa blogiin siitä muun asian kera.

Sehän oli kirjoitellut huumorin kanssa blogiin siitä muun asian kera.

niinpä, ois vaan jättänyt kirjoittamatta.

Yhteistyössä