Se nyt vaan on täysi valhe, että lihava nainen voisi olla hyvännäköinen.

• Viestiketjun aloittaja älkää pettäkö itseänne
  • Ensimmäinen viesti
"yks vaan"
Koko ketjun lukeneena: Musta tässä läskiasiassa eniten merkkaa se, mihin ne kilot kertyy (jos siis nyt suljetaan pois todella ylipainoiset). Mä olen aina ollut tukeva, mutta mulla on kapeat kasvot ja M-koon ylävartalo, enkä siis äkkiseltään katsottuna näytä lihavalta, vaan ihan normaalilta. Vyötäröstä alaspäin olen xl-kokoa.. Joskus laihdutin 10 kiloa, ja näytin yläosasta ihan kuikelolta ja posket meni lommolle. Sattumalta viikonloppuna katselin noita kuvia, ja näytin ihan Erja Häkkismäiseltä kotkalta (anteeksi nyt hänelle vaan), ei hyvä! Eli musta ei saa siis hyvää laihduttamallakaan, kun kroppa näin eri paria. Läski vaan tulee takapuoleen ja reisiin. Ehkä jollain tehotreenillä vois joskus päästä bikinikuntoon, mutta sellaiseen mulla ei ole koskaan ollut aikaa eikä oikeastaan ees tarvetta.

Ja sen sanon vielä, että mua ei vois vähempää kiinnostaa toisten lihavuus tai laihuus; ei ole tuota mainittua "pelkoa" tai "epävarmuutta", olen aidosti onnellinen ystäväni painonpudotuksesta, tupakoitsijana olen aidosti onnellinen toisen ystäväni lopettamisesta jne. Aika ikäviä tyyppejä nuo joidenkin tuntemat pullukat, onneksi ystäväpiiriini ei ole sellaisia osunut.

"hölömö"
Katsokaapa vaikka kolmosen uutisankkuria(?) Sanna Kiiskeä ennen ja jälkeen. Ennen oli todella nätti ja hoikka, nyt on kyllä pullistunut aika paljon, huh. Eipä ole enää nättiä..ei millään pahalla, mut ennen oli kaunis.
Niin ja 2kk aikaa synnytykseen että eipä olekaan ihme. Huh huh että raskaana ollessakaan ei enää saa pyöristyä vaan kaikki kilot 5kg yli on haukun aiheena =(

äiti 44 v
Lihava nainen voi edelleenkin olla hyvännäköinen.

Mutta monilla hoikilla naisilla on senverta huono itsetunto että he eivät kestä kahta asiaa.

1) Lihavakin voi olla hyvännäköinen (ja hoikka voi olla ruma).

2) Monilla pulskemmilla kanssasiskoilla on laihoja terveempi omakuva ja itsetunto kohdillaan joten lihavat itse ovat sinut kilojensa kanssa. Hoikat taas ei usein ole sinut edes naapurin ämmän kilojen kanssa, omistaan nyt puhumattakaan.

Ja nyt eikun arpomaan olenko minä...

a) läski
b) ruma
c) läski ja ruma
d) läski, ruma ja vaihdevuotinen
e) heikkoitsetuntoinen läski ruma vanha ämmä
f) vaiko pelkästään vittumainen ja ylimielinen

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22523450:
Lihava nainen voi edelleenkin olla hyvännäköinen.

Mutta monilla hoikilla naisilla on senverta huono itsetunto että he eivät kestä kahta asiaa.

1) Lihavakin voi olla hyvännäköinen (ja hoikka voi olla ruma).

2) Monilla pulskemmilla kanssasiskoilla on laihoja terveempi omakuva ja itsetunto kohdillaan joten lihavat itse ovat sinut kilojensa kanssa. Hoikat taas ei usein ole sinut edes naapurin ämmän kilojen kanssa, omistaan nyt puhumattakaan.

Ja nyt eikun arpomaan olenko minä...

a) läski
b) ruma
c) läski ja ruma
d) läski, ruma ja vaihdevuotinen
e) heikkoitsetuntoinen läski ruma vanha ämmä
f) vaiko pelkästään vittumainen ja ylimielinen
no susta en tiedä mutta noi kaksi viimeistä sopii muhun kuin nenä päähän :D, ton sanan "vaiko" tilalle "ja" sana :D

Viimeksi muokattu:
äiti 44 v
no susta en tiedä mutta noi kaksi viimeistä sopii muhun kuin nenä päähän :D, ton sanan "vaiko" tilalle "ja" sana :D
Tai no, tuo viimeinen kyllä sopii (en ole kovin ylimielinen omasta mielestäni) ja ikä on 44v eli vanha vaiko nuori (jos kysyy 68v niin sanovat nuoreksi :D).

Ruma en ole jos en kaunotarkaan ja läskikään en ole, en edes ylipainoinen. Kiinteyttä vois olla enemmän, punttisali ois poikaa.

Mutta onko se ylimielisyyttä kun ihmettelen miten tällainen ketju TÄSTÄ jonninjoutavasta aiheesta voi elää täällä päivästä toiseen?

Johan terve maalaisjärkikin sanoo, ettei ketjun otsikon väite voi olla fakta jo pelkästään siksikin että se on vain yhden ihmisen (ap:n) mielipide.

maksaja
Te täällä puolustelette läskejänne, vaikka koko terveydenhuoltojärjestelmä on kaatumassa niiden aiheuttamiin kustannuksiin!
Laihduttakaa tai maksakaa itse!

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/L%C3%A4skin+hoito+k%C3%A4y+Suomelle+kalliiksi/1135224438996

"mamma84"
Olen 175 pitkä ja painoin joskus "ihannepainon" 70... näytin anorektikolta (jopa lääkärin mielestä, joka laittoi tutkimuksiin). äidiltä perittynä omistan raskasrakenteisen luuston (luutiheyteni on valtava). Nyt painan 100 kiloa (vauva on vasta parin kuukauden HUOM!) ja ajattelin hissukseen pudottaa painon 80. itse olen olooni tyytyväinen ja miehet tykkää, varsinkin oma ukkoni.

Ainoa mikä minussa tällä hetkellä "höllyy" kuin ihra on vauvan jäliltä venähtäny vatsanahka... =D mutta sekin katoaa kilojen myötä ku jaksaa treenata, mutten kyllä tee sitä mikään verenmaku suussa ja pakonomaisesti. vaan rauhallisesti ja hissukseen niin ne kilot pysyykin poissa... =)

Ego
Mulle sopii ainakin tuo pieni ylipaino. Olkoon muut mitä mieltä tahansa. Kunhan olen itse tyytyväinen minä kuvaani, niin viis veisaan toisten mielipiteistä. Mutta ymmärrän että muilla ei ole muuta elämää kuin arvostella toisten ulkonäköä. Ei se kukkakeppinäkään olo ole kivaa. Tällä myrskyllä lentäisi tuulen mukana HuitsinNevadaan.:whistle:

Yhteistyössä