Ihan henk.koht tykkään olla tämmöin muhkumpi kuin laiha. Näytän nimittäin aivan pojalle laihana. Suora pötkylä, ei tiedä mistä jalat alkaa ja mihin selkä loppuu.
Niin, ei kkös se vanha sämpylämainoski mennyt että "toiset tykkää muhkummasta". Ja hyvä niinIhan henk.koht tykkään olla tämmöin muhkumpi kuin laiha. Näytän nimittäin aivan pojalle laihana. Suora pötkylä, ei tiedä mistä jalat alkaa ja mihin selkä loppuu.
Niin ja 2kk aikaa synnytykseen että eipä olekaan ihme. Huh huh että raskaana ollessakaan ei enää saa pyöristyä vaan kaikki kilot 5kg yli on haukun aiheena =(Katsokaapa vaikka kolmosen uutisankkuria(?) Sanna Kiiskeä ennen ja jälkeen. Ennen oli todella nätti ja hoikka, nyt on kyllä pullistunut aika paljon, huh. Eipä ole enää nättiä..ei millään pahalla, mut ennen oli kaunis.
no susta en tiedä mutta noi kaksi viimeistä sopii muhun kuin nenä päähän , ton sanan "vaiko" tilalle "ja" sanaAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22523450:Lihava nainen voi edelleenkin olla hyvännäköinen.
Mutta monilla hoikilla naisilla on senverta huono itsetunto että he eivät kestä kahta asiaa.
1) Lihavakin voi olla hyvännäköinen (ja hoikka voi olla ruma).
2) Monilla pulskemmilla kanssasiskoilla on laihoja terveempi omakuva ja itsetunto kohdillaan joten lihavat itse ovat sinut kilojensa kanssa. Hoikat taas ei usein ole sinut edes naapurin ämmän kilojen kanssa, omistaan nyt puhumattakaan.
Ja nyt eikun arpomaan olenko minä...
a) läski
b) ruma
c) läski ja ruma
d) läski, ruma ja vaihdevuotinen
e) heikkoitsetuntoinen läski ruma vanha ämmä
f) vaiko pelkästään vittumainen ja ylimielinen
Ainakaan sun NAAMA ei voi olla ruma!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22523554:b) ja f)
sopis kuvaamaan minua =)
no se vasta onkin.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22523604:Ainakaan sun NAAMA ei voi olla ruma!
Tai no, tuo viimeinen kyllä sopii (en ole kovin ylimielinen omasta mielestäni) ja ikä on 44v eli vanha vaiko nuori (jos kysyy 68v niin sanovat nuoreksi ).no susta en tiedä mutta noi kaksi viimeistä sopii muhun kuin nenä päähän , ton sanan "vaiko" tilalle "ja" sana
Melkoista katkeraa kuonaa sinä kuulostat itse sisältävänläskien tsemppiketju ry,
toivottavasti hetken voitte nyt kuvitella itsenne kauniiksi.
Äiti 44v on sisältä niin ruma, ettei auta vaikka mitä olis ulkopuolella.
Sori mutta mä en ole läski. 158cm ja 54 kiloa, ja jos tossa nyt pari kiloa onkin ylimääräistä niin tuskin tulee kalliiksi mun läskini tälle yhteiskunnalleTe täällä puolustelette läskejänne, vaikka koko terveydenhuoltojärjestelmä on kaatumassa niiden aiheuttamiin kustannuksiin!
Laihduttakaa tai maksakaa itse!
L
Eikä minusta.vieläkö tätä jauhetaan.opcorn:
Onko laiha sitten aina hyvännäköinen?ei ainakaan minusta.
vieläkö tätä jauhetaan.opcorn:
Onko laiha sitten aina hyvännäköinen?ei ainakaan minusta.
Järjen ääni.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22523985:Sanoisin, että lähes jokainen on varmasti kauniimpi normaalipainoisena kuin lihavana. Toki joku kaunotar voi olla kaunis myös lihavana.
Laiha ja normaalipainoonen on kaksi eri asiaa. Laiha on alipainoonen eikä se ole kaunista. Eikä automaattisesti normaalipainonen vartalo ole aina kaunis koska siihen vaikuttaa kiinteys ja ryhti.laiha, normaalipainoinen, vartalo on aina kaunis.