Se lastenhoitaja joka oli Jani Sievisen kotona oli lasten isoäiti. Kuka soitaa poliisit jos mummo on lapsia vastassa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Enhän mä ole väittänytkään että kuuluu poliisille.

Jos sulla on tilanne että tarvitset todistajan niin kumman sanaan luotetaan enemmän, naapurin Ullan vai poliisipartion?

Joo, meillä on kinaa miehen kanssa kumpi vie useemmin roskia. Ens kerralla mä soitankin hei poliisit paikalle kun mulla on tilanne että tarviin todistajan. Mähän voin kertoo niille että yks Coffee Break sano että niille voi soittaa sellasissakin asioissa jotka ei niille kuulu jos on sellanen tilanne et tarvii tosi luotettavan todistajan.

Ambulanssimiehet ois kans aika luotettavia todistajia vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

Jos sulla on tilanne että tarvitset todistajan niin kumman sanaan luotetaan enemmän, naapurin Ullan vai poliisipartion?

Joo, meillä on kinaa miehen kanssa kumpi vie useemmin roskia. Ens kerralla mä soitankin hei poliisit paikalle kun mulla on tilanne että tarviin todistajan. Mähän voin kertoo niille että yks Coffee Break sano että niille voi soittaa sellasissakin asioissa jotka ei niille kuulu jos on sellanen tilanne et tarvii tosi luotettavan todistajan.

Siitä vaan =) Roskien vienti ja lasten huoltajuusasiathan on suunnilleen sama asia.

siinä tapauksessa jos on ihan oikeasti syytä epäillä toisen vanhemman arvostelukykyä lastenhoitajan suhteen, ehkä sen poliisin soittaminen paikalle on asianmukaista. muuten ei, poliisilla on ihan oikeaa työtä tehtävänä aivan tarpeeksi.

muoks ja oikea syy on esimerkiksi se että lasten henki ja terveys on vaarassa

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ihanaa spekulointia. :xmas:

palstahan tietää. Pitäisköhän munkin analysoida, mähän olen melkein sukuakin Sievisille, olen kerran nähnyt Esa Sievisien ja tämän puolison eräässä kauppakeskuksessa.

Mä olen istunut joskus iltaa eräässä paikallisessa kaverin kans ja Esa Sievinen yritti koko illan mun kaveria. Me luvattiin lähteä jatkoille, jos Janikin tulee, mut siihen se ei suostunu. Mutta kyllä oli miehen puheet sellasia, että meni maku niin isään kuin poikaan. Aivan ällöttävää :( Mutta monesti ollaan naureskeltu, että me voitais olla melkein sukua Sieviselle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

Siitä vaan =) Roskien vienti ja lasten huoltajuusasiathan on suunnilleen sama asia.

Poliisin näkökulmasta? Kyllä. Se veinkö minä roskat vai en tai oliko lapsia vastassa mummu vai iskä. Kummassakaan kukaan ei ole missään vaarassa.

Talvella oli haastattelu Mari Sievisestä naistenlehdessä. Rivien välistä tuli selväksi että uusperheellä ollut erittäin rankkaa häiriköivän luonnehäiriöisen exän takia. Kumpi osapuoli se muutti hetken mielijohteesta Kreikkaankin uuden rakastajan kanssa, tullen maitojunalla takaisin? Samainen henkilö tuli ulosheitetyksi majapaikasta lomaillessaan bileporukan kanssa Välimerellä...

Yhteistyössä