Se lastenhoitaja joka oli Jani Sievisen kotona oli lasten isoäiti. Kuka soitaa poliisit jos mummo on lapsia vastassa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Suskin puolella:
Minulla on sellainen kuva, että Suskin ja Janin yhteislapset ovat Janille enää vain pelkkä rasite. Uusi perhe ja uudet lapset ovat Janille enemmänkin se oikea perhe. Lapset otetaan hoitoon vain koska yhteishuoltajuus niin määrää

Raskaita syytöksiä,raskaita syytöksiä,kun et tunne perhettä ja tilannetta. Kannattaa miettiä mitä kirjoittelee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Jos lapset on liikaa isovanhemmilla hoidettavina kun on isin vuoro pitää lapsia? Mistä sitä näistä ikinä tietää. Lehdet kun kirjoittaa mitä kirjoittaavat.

Vaikka näin olisikin, niin eihän se herranen aika ole poliisin tehtävä puuttua asiaa :D :D

Tuollaisessa tapauksessa lastenvalvoja olisi oikeampi osoite.

Ei ole, mutta ehkä poliisi on tuolloin ollut ainoa viranomainen jonka on paikalle saanut. Jos todistajia tilanteelle tarvitaan niin poliisi on aika hyvä sellainen.

Siis mitä helvettiä sä oikeasti meinaat että se poliisi siinä TODISTAA? korkeintaan joo tän suskin typeryyttä kävivät todistamassa siinä.

Jos Susannalla on huoltajuusasiat mielessä niin sillä on viranomaiset olleet paikalla kun lapsia on luovutettu isälleen eikä isä ole ollut paikalla.

niin siis janihan oli huippu-urheilija tuolloin kun pojat oli pieniä.sen tiesit sinä ja sen tiesi suskikin. jani on itse ymmärtänyt myöhemmin että on olut liian vähän poikiensa kanssa ja eron jälkeen ajatellut asioiden muuttuvan.miksi nyt väität ettei olekaan poikien kanssa ?mihin perustat tuon näkemyksesi ?aika julmaa läppää heittää kenestä tahansa että joo ei välitä lapsistaan..

Ahaa, eli täällä saa kyllä Suskia piestä verbaalisesti minkä kerkiää mutta kun sanoo ettei se juttu välttämättä ihan Suskin piikkiin menekään niin yhtäkkiä onkin julmaa läppää???? Mä sanoinkin että mulla on tämmöinen vaikutelma asioista kun olen pidempään seurannut. Siihen mä sanomani perustan. Tiedän kyllä että huippu-urheilijan elämä on jatkuvaa poissaoloa mutta mielestäni se urheilu-ura päättyi jo vuosia sitten....

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
mistäs moinen syytös ettei ole pojat jania koskaan muka kiinnostaneet ?!

No kuten sanoin, asiaa seuranneena. Ja kun tämä erokin oli ajankohtainen niin asiaahan puitiin joka läpyskässä, tuli luettua. Eräässäkin Jani ihan avoimesti kertoi ettei ole koskaan edes vaippaa lapsilleen vaihtanut. Sanoi Suskin hoitaneen lapset aina mutta "nyt se muuttuu" kun ero tuli. Eipä näköjään muuttunut.

Minäkin ajattelen niin, että ei tässä nyt tosiaankaan ole paha susanna ja ihana jani, vaan syytä on molemmissa. Ja todella paljon Janissa ja uudessa muijassa, joka olisi voinut pitää matalampaa profiilia lehdistöön päin.

Ei perheen rikkoontuminen varmaankaan ole helppo juttu, mutta kun siihen liittyy vielä yhtäkkiä tavattu nuori pimu, niin vaikeaksi varmaan menee.

Jos lapset on liikaa isovanhemmilla hoidettavina kun on isin vuoro pitää lapsia? Mistä sitä näistä ikinä tietää. Lehdet kun kirjoittaa mitä kirjoittaavat.

Vaikka näin olisikin, niin eihän se herranen aika ole poliisin tehtävä puuttua asiaa :D :D

Ei ole, mutta ehkä poliisi on tuolloin ollut ainoa viranomainen jonka on paikalle saanut. Jos todistajia tilanteelle tarvitaan niin poliisi on aika hyvä sellainen.

Siis mitä helvettiä sä oikeasti meinaat että se poliisi siinä TODISTAA? korkeintaan joo tän suskin typeryyttä kävivät todistamassa siinä.

Jos Susannalla on huoltajuusasiat mielessä niin sillä on viranomaiset olleet paikalla kun lapsia on luovutettu isälleen eikä isä ole ollut paikalla.

coffee break ei kule täysillä :/

ei kuulu virkavallalle tuollainen, mieti nyt vähän. eri asia, jos vaippaikästä viedään vaikkapa nyt isälleen, ja vastassa on ihminen jota et olleenkaan tunne, kuin että viet kahta isompaa lasta ja vastassa on niiden oma mummo.

luoja....

Tämä voi olla nyt tyhmä kysymys, mutta myönnän etten ole kovin selvillä huoltajuuskiistoista- tai -kiemuroista yleensäkään. Mutta mikä olisi se taho, johon tulisi soittaa, jos tilanteessa jossa on viemässä lastaan toisen vanhemman luo tulisi jotakin ongelmia. Siis viikonloppuna esim.
Lastenvalvojako, vai onko heillä mitään päivystystä, lastensuojeluviranomaisille vaiko poliisille?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tämä voi olla nyt tyhmä kysymys, mutta myönnän etten ole kovin selvillä huoltajuuskiistoista- tai -kiemuroista yleensäkään. Mutta mikä olisi se taho, johon tulisi soittaa, jos tilanteessa jossa on viemässä lastaan toisen vanhemman luo tulisi jotakin ongelmia. Siis viikonloppuna esim.
Lastenvalvojako, vai onko heillä mitään päivystystä, lastensuojeluviranomaisille vaiko poliisille?

varmaan pitäisi olla viemättä, jos jotain hämärää, ja ilmoittaa arkena lastenvalvojalle tms. mutta silloin pitäisi ihan ehdottomasti olla jotain suurempaa vialla, eikä vaan se et mummu vastassa ;)

jos oisit viemässä lasta esim miehelle, joka ois tuhannen humalassa, etkä sitten jättäiskään lasta sinne, niin mitä tällaisessa tilanteessa poliisi vois? ei mitään. todeta vaan tilanteen, ja lähtee veks. kyllä se "todistaja" voi olla kuka muukin...

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
niin siis janihan oli huippu-urheilija tuolloin kun pojat oli pieniä.sen tiesit sinä ja sen tiesi suskikin. jani on itse ymmärtänyt myöhemmin että on olut liian vähän poikiensa kanssa ja eron jälkeen ajatellut asioiden muuttuvan.miksi nyt väität ettei olekaan poikien kanssa ?mihin perustat tuon näkemyksesi ?aika julmaa läppää heittää kenestä tahansa että joo ei välitä lapsistaan..

Ahaa, eli täällä saa kyllä Suskia piestä verbaalisesti minkä kerkiää mutta kun sanoo ettei se juttu välttämättä ihan Suskin piikkiin menekään niin yhtäkkiä onkin julmaa läppää???? Mä sanoinkin että mulla on tämmöinen vaikutelma asioista kun olen pidempään seurannut. Siihen mä sanomani perustan. Tiedän kyllä että huippu-urheilijan elämä on jatkuvaa poissaoloa mutta mielestäni se urheilu-ura päättyi jo vuosia sitten....

julmaa läppää on väittää että joku tuntematon ei välitä lapsistaan ,oli se sit jani tai suski. eri asia on naureskella ihmistä joka ihan oikeasti soittaa POLIISIT kun esiteini-ikäisiä lapsia vastassa näiden kotona on oma mummo.
mä en tiedä miten yksisilmäisesti sä luet näitä juttuja,mutta taidat olla niitä joiden pitää vängätä vastaan ihan vaan periaatteesta - oli sit oikeessa tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ihanaa spekulointia. :xmas:

palstahan tietää. Pitäisköhän munkin analysoida, mähän olen melkein sukuakin Sievisille, olen kerran nähnyt Esa Sievisien ja tämän puolison eräässä kauppakeskuksessa.
Nimenomaan. :xmas: Ja muruseni, sun on ihan pakko analysoida, noin niinkuin läheisenä perhetuttuna. :D

Nummela on aika pieni paikka, täällä kaikki ainakin tietää toisensa jos ei tunne, varsinkin jos kyse on julkkiksista ja on samaa ikäluokkaa, koulut yms käyty yhdessä. Ikinä en ole täällä kuullut Janista puhuttavan puolta pahaa sanaa (no joo, joskus viihtyi baareissa enemmän kuin tarpeeks ), tai sen puoleen Marista. Mutta Susannasta taas liikkuu paljonkin puheita, ja onhan se nähty miten pimee se osaa olla. Jania ja Maria taas näkee koko (kaikki 4 ) katraan kanssa tuolla kylillä ja onnellisilta vaikuttavat.

Susannasta kaikki tietää että se on katkera erosta ja siitä että Jani löysi Marin. Se on fakta.

Alkuperäinen kirjoittaja -:

ei kuulu virkavallalle tuollainen, mieti nyt vähän. eri asia, jos vaippaikästä viedään vaikkapa nyt isälleen, ja vastassa on ihminen jota et olleenkaan tunne, kuin että viet kahta isompaa lasta ja vastassa on niiden oma mummo.

luoja....

Enhän mä ole väittänytkään että kuuluu poliisille.

Jos sulla on tilanne että tarvitset todistajan niin kumman sanaan luotetaan enemmän, naapurin Ullan vai poliisipartion?

mä en tiedä miten yksisilmäisesti sä luet näitä juttuja,mutta taidat olla niitä joiden pitää vängätä vastaan ihan vaan periaatteesta - oli sit oikeessa tai ei.

Aha, nyt tulee kyllä sellasta potaskaa ettei tosikaan. Susta se on varmaan kiva kuorossa laulaa kuinka tyhmä ja lapsellinen Suski on, etpähän ainakaan vänkää vastaan kun tuntuu koko palsta olevan samaa mieltä. Totuus varmaan on jossain puolivälissä, ovat semmosia herranterttuja molemmat. Jania ei kiinnosta riippakivet, teki oharit ja Suski flippaa ihan täysillä asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja -:

luoja....

Enhän mä ole väittänytkään että kuuluu poliisille.

Jos sulla on tilanne että tarvitset todistajan niin kumman sanaan luotetaan enemmän, naapurin Ullan vai poliisipartion?

Mihin tarvitaan jotain todistajaa? Ei ole rikollista hoidattaa lapsia isovanhemmilla :headwall:

Viihdeuutisten tavoittama Susanna Sievinen kommentoi tapahtunutta varsin niukkasanaisesti.

- Asiat hoidetaan virallista tietä lasten eduksi, Sievinen toteaa.

Iltalehdessä hän kertoo varanneensa ajan lastenvalvojalle.

- Mielelläni sopisin asioita kasvotusten Janin kanssa, mutta nyt ne sovitaan lastenvalvojan kanssa.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1095392/susanna-sievinen-asiat-hoidetaan-virallista-tieta

Hetikö tuollaisessa asiassa soitetaan lastenvalvojalle?

Muista kun Susanna alkoi odottaa heidän toista lastaan, niin hänestä oli haastattelu jossain naistenlehdessä kuinka raskaus oli yllätys ja tuli pahaan saumaan, koska häiritsi Janin Atlantan olympialaisten harjoittelua, siinä haastattelussa oli jotenkin ilmaistu sekin, ettei Jani olisi halunnut toista lasta ollenkaan tai ainakaan vielä aikoihin...

Varmaan katkeruus nostaa päätään kun Susanna on hoitanut lapset yksin miehen keskittyessä huippu-urheilijan uraansa, mutta toisaalta tiesihän hän millaisen miehen kanssa lapset on tehnyt. Ja sitten miehen uran loputtua tulee ero eikä vielä sittenkään päästä avoista perhe-elämää viettämään kun tulee avioero.

Ja miehellä uusi kaunis vaimo, joka saa kaiken sen huomion ja yhteisen perhe-elämän mistä itse aikanaan jäännyt paitsi...

Mutta ei se katkeruus oikeuta käyttämään lapsia pelinappuloina näin miten on viime aikoina lehdestä luettu. Katkeruus tekee rumaksi.

Keksittyisi nyt oman elämään ja antaisi Janin elää omaa elämää uuden vaimonsa kanssa. Ei heidän onnensa ole Susannalta pois...

Muista kun Susanna alkoi odottaa heidän toista lastaan, niin hänestä oli haastattelu jossain naistenlehdessä kuinka raskaus oli yllätys ja tuli pahaan saumaan, koska häiritsi Janin Atlantan olympialaisten harjoittelua, siinä haastattelussa oli jotenkin ilmaistu sekin, ettei Jani olisi halunnut toista lasta ollenkaan tai ainakaan vielä aikoihin...

Varmaan katkeruus nostaa päätään kun Susanna on hoitanut lapset yksin miehen keskittyessä huippu-urheilijan uraansa, mutta toisaalta tiesihän hän millaisen miehen kanssa lapset on tehnyt. Ja sitten miehen uran loputtua tulee ero eikä vielä sittenkään päästä avoista perhe-elämää viettämään kun tulee avioero.

Ja miehellä uusi kaunis vaimo, joka saa kaiken sen huomion ja yhteisen perhe-elämän mistä itse aikanaan jäännyt paitsi...

Mutta ei se katkeruus oikeuta käyttämään lapsia pelinappuloina näin miten on viime aikoina lehdestä luettu. Katkeruus tekee rumaksi.

Keksittyisi nyt oman elämään ja antaisi Janin elää omaa elämää uuden vaimonsa kanssa. Ei heidän onnensa ole Susannalta pois...

Just näin! PISTE.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Entäpä jos mummo on ollut Janin uuden puolison äiti, jota Susanna ei ole tuntenut? Jos Susannan näkemyksen mukaan vastaanottamassa lapsia on ollut täysin tuntematon ihminen? Ja mahdollinen kielimuurikin ollut? Oisko ihan vaan väärinkäsitystä?

No eiköhän ne 9 ja 12 vuotiaat ois osannu kertoo että hei toi on meiän siskon mummu.

Yhteistyössä