Mari Sievinen riidoista lehdessä: "Olen huolissani Janista ja perheestä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Torstai 8.4.2010 klo 09.52

Ex-kilpauimari Jani Sievisen pihalla kävi sunnuntaina poliisiauto, kun ex-vaimo Susanna Sievinen tuohtui miehelle tapaamisjärjestelyistä.

Jani Sievisen vaimo Mari Sievinen on huolissaan riidoista ja siitä miten kaikki vaikuttaa hänen lähimmäisiinsä.

- Olen huolissani Janin ja perheen puolesta, Mari sanoo Ilta-Sanomissa.

Marin ja Janin perheessä on neljä lasta. Vastasyntyneen ja 2-vuotiaan tyttären lisäksi perheeseen kuuluvat Janin 11- ja 9-vuotiaat pojat edellisestä liitosta.

Susanna Sievinen soitti tiistaina poliisit paikalle, kun hänen ja Janin yhteisiä lapsia vastassa ei ollutkaan Jani vaan lasten isoäiti. Riita ratkesi vasta kun Jani tuli paikalle.

- Tilanne on absurdi, Mari Sievinen tiivistää repivän riitatilanteen Ilta-Sanomissa.

Susanna Sievinen kertoo oman versionsa tapahtumista tämän päivän Iltalehdessä. Hänen mukaansa syy tilanteen kärjistymiseen oli Janissa. Susannan mukaan pari oli sopinut erikseen, että Jani olisi lapsia vastassa.

Iltalehden tavoittama Jani Sievinen ei halua enää kommentoida tapahtumia millään tavalla. Janin mukaan vaikeneminen on lasten edun mukaista.
Iltalehti

Onneksi Jani ei ole kommentoinut asiaa millään tavoin. Susanna sen sijaan tilittää....

Ai ei edes ollut kuka tahansa hoitaja vaan lasten isoäiti. Sussu on kyllä katkera akka. Varmaan näkee punasta kun Janilla on nuori hehkeä vaimo, ja uusi perhe, ja Susanna on... haukkumatta on mitä on.

Susanna ei edes erossa lapsia saanut ja elämä lehtien mukaan on ollut melko viinanhuuruista biletystä.
Hyvä arvostella niitä jotka ne lapset arjessa huolehtii.
Niin se on minunkin exäni maailman paras isä ja aina lastensuojeluun minusta soittelemassa.
Hän kun on sitä mieltä että lapset sitten sijoitukseen mielummin kuin että mun kanssa asuisivat,itse ei lapsia saa.

Minä en vaan tajua miten Susanna ja Jani pysyivät yhdessä niinkin pitkään silloin. Jani on sellainen järkevä ja fiksun oloinen, ja Susanna itsekeskeinen ja pimahtanut. Eipä ihme, että ero tuli.

Enpä tiiä, onko se Janikaan juuri fiksumpi kuin toi Susanna, mutta tästä viimesest tempauksest tulee kyl mieleen, että Susanna tekee mitä vaan päästäkseen lööppeihin. Niitä poikia käy kyllä sääliks!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en vaan tajua miten Susanna ja Jani pysyivät yhdessä niinkin pitkään silloin. Jani on sellainen järkevä ja fiksun oloinen, ja Susanna itsekeskeinen ja pimahtanut. Eipä ihme, että ero tuli.

Aika moni mies kuitenkin haluaa kantaa jälkikasvustaan vastuunsa.

En ymmärrä miten joku voi haluta päästä lööppeihin tollasella asialla. Luulis, että ajattelis lapsiaan enemmän. Kiva sitten jos pojat alakvat oireilla pahasti, ihme, jos eivät jo sitä tee. Ton Susannan elämä on kyllä pahasti alamäessä, enpä ihmettele, jos parin vuoden päästä istuu jo päivät jossain keskikaljakuppiloissa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
En ymmärrä miten joku voi haluta päästä lööppeihin tollasella asialla. Luulis, että ajattelis lapsiaan enemmän. Kiva sitten jos pojat alakvat oireilla pahasti, ihme, jos eivät jo sitä tee. Ton Susannan elämä on kyllä pahasti alamäessä, enpä ihmettele, jos parin vuoden päästä istuu jo päivät jossain keskikaljakuppiloissa.

Eiks se istu jo :D Vai mitä se tekee työkseen, tietääkö kukaan? Vikittelee nuoria miehiä ja "bilettää" (vähän säälittävää ton ikäiseltä...)

Yhteistyössä