Saunotteko samaa sukupuolta olevien kanssa alasti?

qwqwqw
en sauno mielelläni vieraiden tai sukulaisten kanssa. vain oman perheeni. ihaninta saunassa on kuitenkin yksin.. jos on pakko saunoa vieraiden kanssa niin sitten vain samaa sukupuolta olevien kanssa.
 
"mamm"
kyllä samaa sukupuolta olevien kanssa, sekä tuttujen että tuntemattomien (esim. kylpylä/uima-halli), vaikka kroppaani en täysin tyytyväinen olekaan, mutta en sitä silloin kyllä ajattelekaan. kaikki on mitä on:)
 
Jokainen tyylillään. Niitä jotka välttelevät julkisia peseytymispaikkoja (ja kärsivät siitä) koska häpeävät vartaloaan voin rohkaista kertomalla että ei kukaan järkevä ihminen arvostelee toisen vartaloa. Itse en ole milloinkaan uimahallissa tai vastaavassa nähnyt vartaloa joka kiinnittäisi huomioni ainakaan pahalla.
 
.......
Jokainen tyylillään. Niitä jotka välttelevät julkisia peseytymispaikkoja (ja kärsivät siitä) koska häpeävät vartaloaan voin rohkaista kertomalla että ei kukaan järkevä ihminen arvostelee toisen vartaloa. Itse en ole milloinkaan uimahallissa tai vastaavassa nähnyt vartaloa joka kiinnittäisi huomioni ainakaan pahalla.
Minusta on hyvä, että näkee erilaisia vartaloja, vanhempia ja nuorempia. Ja eikös se niin mene, että saunassa kaikki on samanarvoisia oli sitten johtaja tai siivoaja.
 
"noh"
Tietysti, kun yleensä saunon näissä merkeisää uimahallin saunassa. Mökillä jätä joskun uimapuvun päälle yksinkin saunoessa, jos tarkoitus on ottaa lämmittelylöylyt uinnin välissä.
 
[QUOTE="juu";24106499]Kerran eräs nainen tuli alasti muiden miesten sekaan saunomaan ihan tuosta vain. Eipä siinä mitään ihmeellista tapahtunut. Aivan normaalisti meni kaikki.[/QUOTE]Ihanko tosi? Kaikki eivät heti saaneetkaan raivokkaita erektioita eikä nainen alkanut spontaanisti imemään kaikkien mulkkuja vuorotellen niinkuin minulle aina poikkeuksetta käy kun joku nainen sattuu miesten kanssa samaan aikaan saunaan?
 
  • Tykkää
Reactions: ilutiak
saunova nainen
Ihanko tosi? Kaikki eivät heti saaneetkaan raivokkaita erektioita eikä nainen alkanut spontaanisti imemään kaikkien mulkkuja vuorotellen niinkuin minulle aina poikkeuksetta käy kun joku nainen sattuu miesten kanssa samaan aikaan saunaan?
pointtisi kyllä tajuttiin, mutta voisit silti opetella sivistyneempää kielenkäyttöä ja asioiden ilmaisua..
 
"vieras"
Siis te saunotte alasti? Hyi yääk. Minä voin ylpeänä sanoa etten ole koskaaan nähnyt itseäni alasti! Eikä ole kukaan muukaan. Äitini myös lisääntyi jakaantumalla että turha vetää tähän mitään senkääntyyppisiä säädyttömyyksiä. No nyt pitää mennä, alennusmyynteihin katselemaan uusia sauna-asuja!
 
"vieras"
En sauno muiden kuin oman perheen (mies ja lapset) kanssa. En ole ikinä ollut sinut kroppani kanssa, joten en halua sitä kaikille esitellä. Miksi sen pitäis haitata ketään?
 
"vieras"
Kyllä, esim uimahalleissa/kylpylöissä ei tuota mitään ongelmia saunoa muiden naisten kanssa. Ja saunon myös esim. jos ollaan vaikka työporukan kanssa reissussa vaikken niin hirveästi näitä ns. saunailtoja rakastakkaan.
 

Yhteistyössä