kyllä siinä on syynä liian lyhyet jalat ja huono ketteryys, ns. kompurajalka.No mahtaiskohan se naisella kolarin jälkeen diagnosoitu keskivaikea aivovaurio vaikuttaa jollain lailla asiaan? Mitäs luulisitte?
Ei viinaa? :O katottiinkohan me samoja häitä?Alkuperäinen kirjoittaja mukavat häät;25809453:Mä kyllä pidin tuosta parista, oikeastaan ensimmäinen pitämäni mitä olen jaksoja katsonut. Ei kiroiltu, ei viinaa, ei tupakkaa suussa, ei piereskelyjä, alapääjuttuja. Jotensakin rauhallinen meininki.
Ehkäpä kun sulhanen suunnittelijana hääjärjestelyissä, jäi kaikki sähläys pois.
Kyynelkin vierähti, aikuinen pariskunta
Häissä oli viinaa, mutta ei muuten ohjelmassa. Kirkkoon lähtiessä sulhanen otti lukollisesta kaapista vienen konjakkihörpyn, ehkä sentin lasin pohjalle.Ei viinaa? :O katottiinkohan me samoja häitä?
ja monta hörppyä autossa ja morsian otti myös.Kirkasta.Alkuperäinen kirjoittaja mukavat häät;25809879:Häissä oli viinaa, mutta ei muuten ohjelmassa. Kirkkoon lähtiessä sulhanen otti lukollisesta kaapista vienen konjakkihörpyn, ehkä sentin lasin pohjalle.
Ei ollu muuten konjakkia, kun oli Jallua!!!! Siinä on vissi ero!!!Alkuperäinen kirjoittaja mukavat häät;25809879:Häissä oli viinaa, mutta ei muuten ohjelmassa. Kirkkoon lähtiessä sulhanen otti lukollisesta kaapista vienen konjakkihörpyn, ehkä sentin lasin pohjalle.
Kaikki ei ehkä oo niin romanttisia ja kaikki ei mee naimisiin siitä suuresta rakkaudesta, vaan järkisyistä.Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä;25809937:Mun teki niiiiin pahaa katsoa kun ihmiset menee naimisiin eivätkä vaikuta _yh-tään_ rakastuneilta.