Satuhäät 05.03

• Viestiketjun aloittaja "höpö"
  • Ensimmäinen viesti
mukavat häät
Mä kyllä pidin tuosta parista, oikeastaan ensimmäinen pitämäni mitä olen jaksoja katsonut. Ei kiroiltu, ei viinaa, ei tupakkaa suussa, ei piereskelyjä, alapääjuttuja. Jotensakin rauhallinen meininki.
Ehkäpä kun sulhanen suunnittelijana hääjärjestelyissä, jäi kaikki sähläys pois.
Kyynelkin vierähti, aikuinen pariskunta

"vieras"
Ei ollu yhtään mun tyyppiä tuo mies, yöks. Jotenki tökerö ja nolo. Nainen oli kyllä tutun oloinen, muistuttaa varmaan sitä yhtä näyttellijää jonka nimeä en nyt muista.

Pappi oli pimee, ihan ku se ois ollu kauheen kiihottunu koko ajan. Onko se oikeesti tuollanen vai esittikö nyt vaan olevansa tollanen ku ties televisioon pääsevänsä?
Näytti niin ku morsiantakin ois hieman huvittanu se pappi...

Suomileijona koristeet ym, niiiin noloa. Muutenki tuollaset suomi leijona äijät puistattaa mua!

Toivottavasti morsian on onnellinen, kaiken kokemansa jälkeen on kylklä onnen ansainnu. :)

"vieras"
Mä tunnen tuon papin. Voin vakuuttaa, että hän oli ohjelmassa ihan oma itsensä. Hän on ehdottomasti suosituin pappi kotipaikkakunnallamme ja hänellä piisaa kysyntää myös muissa lähistön seurakunnissa. Hän on tosi hauska tyyppi, joka pyrkii jakamaan hyvää mieltä ja naurua ympärilleen. Toista yhtä sympaattista ja hyväsydämistä tyyppiä saa hakea. Toisin kuin useimmat muut, hän on koska vaan valmis auttamaan toisia kaikin mahdollisin tavoin. Tapsa on <3 <3

Alkuperäinen kirjoittaja mukavat häät;25809453:
Mä kyllä pidin tuosta parista, oikeastaan ensimmäinen pitämäni mitä olen jaksoja katsonut. Ei kiroiltu, ei viinaa, ei tupakkaa suussa, ei piereskelyjä, alapääjuttuja. Jotensakin rauhallinen meininki.
Ehkäpä kun sulhanen suunnittelijana hääjärjestelyissä, jäi kaikki sähläys pois.
Kyynelkin vierähti, aikuinen pariskunta
Ei viinaa? :O katottiinkohan me samoja häitä?

"susu"
Alkuperäinen kirjoittaja mukavat häät;25809879:
Häissä oli viinaa, mutta ei muuten ohjelmassa. Kirkkoon lähtiessä sulhanen otti lukollisesta kaapista vienen konjakkihörpyn, ehkä sentin lasin pohjalle.
ja monta hörppyä autossa ja morsian otti myös.Kirkasta.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä;25809937:
Mun teki niiiiin pahaa katsoa kun ihmiset menee naimisiin eivätkä vaikuta _yh-tään_ rakastuneilta.
Kaikki ei ehkä oo niin romanttisia ja kaikki ei mee naimisiin siitä suuresta rakkaudesta, vaan järkisyistä.

lähettäjä
[QUOTE="vieras";25809945]Kaikki ei ehkä oo niin romanttisia ja kaikki ei mee naimisiin siitä suuresta rakkaudesta, vaan järkisyistä.[/QUOTE]

Totta.
Musta ois silti mukavampi katsoa häitä joissa pari olis toisiinsa silminnähden ihastunut/rakastunut.

Yhteistyössä