Satuhäät 05.03

• Viestiketjun aloittaja "höpö"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Olihan tuo jakso taas.... erilainen jälleen. Mutta niinhän me olemme kaikki. Ja kaikkia ei tarvitse miellyttää. Mitä lie jotkut meistäkin ajattelevat ja samapa tuo. Se on sen häpeä.

Mutta siis tuosta naisesta haluan ihan vaan sanoa, että hänen aivovammansa vaikuttaa häneen kokonaisuudessaan. Ilmeisiin, olemukseen jne. ja tavan talliainen ei välttämättä sellaista edes tajua, kun on jo kommentoimassa rakastamattomuudesta jne. Se jos jokin on noloa!

Minusta pariskunta sopi toisilleen täydellisesti. Rakkautta on ja huolenpitoa, välittämistä todenteolla. Miettikää mikä tausta naisellakin on, hatunnosto hänelle, että on tuossa ja nyt ja on jaksanut taistella. Itku tuli kun kertoi miehensä kuolemasta ja kolarista. Että olisi ollut kamalaa jos tytär olisi menettänyt äitinsäkin. Ihan kamalaa ajatella, mitä tunteita ovat läpikäyneet tuolloin.

Ja viinalla läträttiin, jos joku sitä ei huomannut. Mutta eipä tainnut katsoa edes koko jaksoa vaan oli pakko päästä jostain sanomaan :) Mutta minua se ei haittaa jos viina virtaa, minulla ei ole sen kanssa ongelmia. Alkoholittomissa häissäkin olen ollut ja voin sanoa, että melko kuivaa oli :D Enkä ole siis mikään kova juomaan, mutta kyllä tunnelmaa on ollut kovasti enemmän jos edes jotain alkoholia on ollut. Ja monesti alkoholi on tullut esille vasta kun häätilaisuus on edennyt iltaan ja vaihtuu ns. kevyempi osuus ruokailun jälkeen... :)

"Pikkuinen Jättiläinen"
aika tyhjän nauraja miehes kanssa, asutteko te jossain asuntolassa? :)
Ei asuta. Koen olevani ihan normaali :D Ilmeisesti omataan miehen kanssa pikkuisen erilainen huumorintaju kuin mitä sinulla on?

Hymyilytti muuten sekin, kun sulhanen totesi että ei meikkiä, vain naiset ja homot käyttää meikkiä ja seuraava klippi olikin kun valokuvaaja meikkasi (puuteroi) sulhasta :D

kökköliini
Alkuperäinen kirjoittaja mukavat häät;25810103:
Juuri noin, pian tavattua jo naimisiin. Neljässä vuodessa voi alkuhuuma jo haihtua ja tulee välittäminen ja oikea rakastaminen, tahto olla yhdessä.
Mielestäni ihan rakastuneen oloinen pari, ei mitään lällöä tai kiroilua.
myöhi olttin reilu 5v yhdessä ennen häitä ja voin sanoa että meistä ei rakstuneen oloista paria saanu tekemälläkään. joku sivullinen varmasti olis ihmetelly että miten yleensä naimisiin mentiin. ei turhia hempeillä enään niin ku alussa...:cool:

"käyttäjänimi"
[QUOTE="minä";25819273]Olihan tuo jakso taas.... erilainen jälleen. Mutta niinhän me olemme kaikki. Ja kaikkia ei tarvitse miellyttää. Mitä lie jotkut meistäkin ajattelevat ja samapa tuo. Se on sen häpeä.

Mutta siis tuosta naisesta haluan ihan vaan sanoa, että hänen aivovammansa vaikuttaa häneen kokonaisuudessaan. Ilmeisiin, olemukseen jne. ja tavan talliainen ei välttämättä sellaista edes tajua, kun on jo kommentoimassa rakastamattomuudesta jne. Se jos jokin on noloa!

Minusta pariskunta sopi toisilleen täydellisesti. Rakkautta on ja huolenpitoa, välittämistä todenteolla. Miettikää mikä tausta naisellakin on, hatunnosto hänelle, että on tuossa ja nyt ja on jaksanut taistella. Itku tuli kun kertoi miehensä kuolemasta ja kolarista. Että olisi ollut kamalaa jos tytär olisi menettänyt äitinsäkin. Ihan kamalaa ajatella, mitä tunteita ovat läpikäyneet tuolloin.

Ja viinalla läträttiin, jos joku sitä ei huomannut. Mutta eipä tainnut katsoa edes koko jaksoa vaan oli pakko päästä jostain sanomaan :) Mutta minua se ei haittaa jos viina virtaa, minulla ei ole sen kanssa ongelmia. Alkoholittomissa häissäkin olen ollut ja voin sanoa, että melko kuivaa oli :D Enkä ole siis mikään kova juomaan, mutta kyllä tunnelmaa on ollut kovasti enemmän jos edes jotain alkoholia on ollut. Ja monesti alkoholi on tullut esille vasta kun häätilaisuus on edennyt iltaan ja vaihtuu ns. kevyempi osuus ruokailun jälkeen... :)[/QUOTE]

Siinä asiassa olet oikeassa, että aivovamma selittää paljon; sitähän ei edes olisi, mikäli henkilö ei olisi ajanut ILMAN TURVAVYÖTÄ ja YLINOPEUTTA, LIUKKAALLA, joista nainen itse siis ohjelmassa kertoi. Vieläpä pienen tytön LESKIäitinä, mahdollisesti siis tehdäkseen lapsestaan orvon, ilman turvavyötä, ylinopeutta.
Aivovamma tosiaan vaikuttaa henkilön käyttäytymiseen, kuten kirjoitit.

speedy
satuhäät:
luin näit kommentteja täält ja pakko todeta et osa ihme kyllä ihan outoja.miksi katsoa kyseistä ohjelmaa tai yleensäkkän kommentoida nimimerkillä..eli täyttä PASKAA.. tai sitten totean vain että kateellisten panettelua ku ei itse pääse/kehtaa mennä tv ohjelmaan...

Yhteistyössä