Sattuuko kukaan tietämään joutuuko alle kouluikäisestä lapsesta maksamaan erikseen jos festareille menee ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja festarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tää on aika koomista. tossa kuukausia takaperin joku kysy että lähtiskö tilanteessa festareille kesällä kun on lapsi, siis yhdestä päivästä kyse. sanottiin että ota mukaan :D hienoa toimintaa siis...

ankkarockista on kyse ja sen verran mulla järki leikkaa että mukaan kyllä otan, kyse on kuitenkin vaan noin neljästä tunnista. ja ei ole mahdollista saada hoitajaa, enkai mä muuten kyselis joutuuko maksamaan.

ja siihen että mikään festari ei ole paikka lapselle... eikös riipu aika paljon festarista ?

Alkuperäinen kirjoittaja festarit:
tää on aika koomista. tossa kuukausia takaperin joku kysy että lähtiskö tilanteessa festareille kesällä kun on lapsi, siis yhdestä päivästä kyse. sanottiin että ota mukaan :D hienoa toimintaa siis...

ankkarockista on kyse ja sen verran mulla järki leikkaa että mukaan kyllä otan, kyse on kuitenkin vaan noin neljästä tunnista. ja ei ole mahdollista saada hoitajaa, enkai mä muuten kyselis joutuuko maksamaan.

ja siihen että mikään festari ei ole paikka lapselle... eikös riipu aika paljon festarista ?

kerro yksikin festari, jossa ei ole kännisiä ihmisiä??

Ihan Ankkarockin omilta sivuilta poimittua:

"Ankkarockiin ei ole ikärajaa, mutta suosittelemme, että alle 12-vuotiaat saapuisivat täysi-ikäisen seurassa. Alle 7-vuotiaat pääsevät täysi-ikäisen seurassa ilmaiseksi."

Tuo on ihan yleinen käytäntö tässä maassa muutenkin, että alle kouluikäiset pääsee täysi-ikäisen kanssa ilmaiseksi-

Alkuperäinen kirjoittaja festarit:

no mä en kyllä ole ottanu kantaa tähän aiemmin enkä ko. ketjua nähnyt.

kyllä lapsen kanssa voi festareilla käydä. Luulisin kyllä et täysi lipun hinta pitää maksaa :(

Ehkä moittijat kelaavat että kaikki lastenkin kanssa kävijät ryysäävät eturiviin tungokseen,vetävät perseet olalle,oksentavat rattaisiin ja viettävät hulvattoman telttayön naapureiden sammuessa teltan päälle :D näinhän se asia tietysti onkin juu :whistle:

muoks: joku olikin katsonut ikärajat maksamiselle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Ihan Ankkarockin omilta sivuilta poimittua:

"Ankkarockiin ei ole ikärajaa, mutta suosittelemme, että alle 12-vuotiaat saapuisivat täysi-ikäisen seurassa. Alle 7-vuotiaat pääsevät täysi-ikäisen seurassa ilmaiseksi."

Tuo on ihan yleinen käytäntö tässä maassa muutenkin, että alle kouluikäiset pääsee täysi-ikäisen kanssa ilmaiseksi-

Juu ei kestä kiittää. Etsikää tästä lähtien tietonne ihan itse. Tumpulat. :xmas:

kiitti seipääntyöntäjä tosta! mä kyllä sieltä sivuilta kattelin mutta heti heränneenä ei osunu silmään :D

niin ja nimenomaan, niitä kännisiä on ihan kuule muuallakin, ei tartte festareille sen takia lähteä.

jännää miten kaikki heti ottaa oletukseksi että eturivissä ryven sen lapsen kanssa koko päivän, aamusta iltaan :D tuli kyllä taas naurut, miten mustavalkoisesti jotkut ihmiset ajattelee. niin ja kuulosuojaimet meiltä löytyy jo, lätkää kun ollaan käyty katsomassa niin siellä niitä pidetty sen metelin takia ;)

Yhteistyössä