F
festarit
Vieras
siinähän se kysymys jo tulikin. tulipa vaan mieleen että ei kai tollasesta alle kouluikäsestä tartte maksaa täyttä lippun hintaa.. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:no harvapa festari on oikee paikka ylipäätään alle kouluikäiselle. jätä laps pois matkasta jos mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja festarit:no ei sitä oikein yksin kotiin voi jättää.
Alkuperäinen kirjoittaja festarit:tää on aika koomista. tossa kuukausia takaperin joku kysy että lähtiskö tilanteessa festareille kesällä kun on lapsi, siis yhdestä päivästä kyse. sanottiin että ota mukaanhienoa toimintaa siis...
ankkarockista on kyse ja sen verran mulla järki leikkaa että mukaan kyllä otan, kyse on kuitenkin vaan noin neljästä tunnista. ja ei ole mahdollista saada hoitajaa, enkai mä muuten kyselis joutuuko maksamaan.
ja siihen että mikään festari ei ole paikka lapselle... eikös riipu aika paljon festarista ?
Alkuperäinen kirjoittaja festarit:tää on aika koomista. tossa kuukausia takaperin joku kysy että lähtiskö tilanteessa festareille kesällä kun on lapsi, siis yhdestä päivästä kyse. sanottiin että ota mukaanhienoa toimintaa siis...
ankkarockista on kyse ja sen verran mulla järki leikkaa että mukaan kyllä otan, kyse on kuitenkin vaan noin neljästä tunnista. ja ei ole mahdollista saada hoitajaa, enkai mä muuten kyselis joutuuko maksamaan.
ja siihen että mikään festari ei ole paikka lapselle... eikös riipu aika paljon festarista ?
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Ihan Ankkarockin omilta sivuilta poimittua:
"Ankkarockiin ei ole ikärajaa, mutta suosittelemme, että alle 12-vuotiaat saapuisivat täysi-ikäisen seurassa. Alle 7-vuotiaat pääsevät täysi-ikäisen seurassa ilmaiseksi."
Tuo on ihan yleinen käytäntö tässä maassa muutenkin, että alle kouluikäiset pääsee täysi-ikäisen kanssa ilmaiseksi-