SATTTUUUUU!!!!

Kotiäiti Narniasta

Aktiivinen jäsen
14.01.2008
1 869
0
36
Nimittäin hartiat ja niska on aivan jumissa. Vasemmalle kun kääntää päätään niin vähän ihan vihloo.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Joo pitäis mennä hierojalle, mutta kun mä oon vaan niin.... en siis vaan pysty menemään, kun mietin sitä riisuutumista ja sen semmosta typerää. Kaikenlisäks kun imetän niin pelkään, että siinä hieroessa loruu kolme kuutioo maitoo tisseistä. :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Samaa vikaa kyl täälläki. Mä kyl menisin ku sais aikaseks tilattuu ajan ja hommattuu lapsenvahdin jonku kiven takaa, mua ei se paidan pois heitto niin haittaa.

Miehellä ois keskiviikkona aika hierojalle eli mä voisin varmaan käyttää senkin ajan, jos tahtoisin.... kun tää mun vaiva on ehkä akuutimpi. Mies kun käy siellä suht säännöllisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Samaa vikaa kyl täälläki. Mä kyl menisin ku sais aikaseks tilattuu ajan ja hommattuu lapsenvahdin jonku kiven takaa, mua ei se paidan pois heitto niin haittaa.

Miehellä ois keskiviikkona aika hierojalle eli mä voisin varmaan käyttää senkin ajan, jos tahtoisin.... kun tää mun vaiva on ehkä akuutimpi. Mies kun käy siellä suht säännöllisesti.

Mee ihmees, sanot vaik et sä imetät ja ota vaik joku pyyhe mukaan tissien alle niin ei sit o maitoo niin paljon joka paikas

Kaurapussi on hyvä ensiapu kotioloissa.Lämmität sen mikrossa ja makaat niin että se on niskan alla, rentouttaa mukavasti. sitten pyydät vaikka ukkoas hieromaan. jos kova kipu ja vaivat jatkuu niin sitten vaan lääkäriin tai hierojalle.

Yhteistyössä