satakunnan keskussairaala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ellu

Jäsen
24.05.2004
302
0
16
onkos äitejä jotka ovat synnyttäneet porin keskussairaalassa, kertokaapas kokemuksia... itsellä aikaa roimasti (n.9v´) kun viimeksi siellä kävin ja systeemit on vähän muuttuneet...

synnytin satkissa 9/99.en ole sieltäpäin kotoisin,asuttiin parisen vuotta säkylässä,ja valitsin porin.
minä ainakin tykkäsin ja voisin synnyttää siellä uudestaan,tokihan sinne on varmaan tullut uusia juttuja.
mun synnytyksessä oli 3 kätilöä!ja ihan normi synnytys,olin ainut synnyttäjä sille aamua,mentiin ed.iltana.
yks hoiti mut,yks vauvan ja yks kirjan pidon.iskää ei hoitanu kukaan :laugh:
ja olin ns.perhe osastolla,sillosen äitipolin yhteydessä.
maarit oli kätilön nimi ja hän oli tosi mukava!!!hän tsemppas mua alusta loppuun.ei jääny huonoa sanottavaa.

:wave: Täällä olis yksi,joka synnytti 2003 Porin keskussairaalassa...ja ihan hyvät fiilikset jäi.Sain ystävällistä palvelua yms..ainoa mistä jäi vähän hampaan koloon,oli se kun kätilö ja muut eivät synnytyksen aikana oikein kertoneet ns. missä mennään..olisivat vähän voineet selostaa enemmän,kun esikoistani siinä yritin saada tähän maailmaan. =) Mutta tarkoitus olisi kuitenkin taas toukokuussa mennä samaan paikkaan.. :)

Mä oon synnyttänyt kolmesti satakunnan keskussairaalassa ja joka kerrasta on todella hyvät kokemukset.Eka synnytys oli -96 , toinen -00 ja nyt viimesin -05.Kätilöt todella mukavia, heillä oli aikaa,mua kuunneltiin,esiteltiin ja tarjottiin eri kivunlievityksiä ja kerrottiin aina että missä mennään ja tsempattiin todella paljon.Apua sai heti kun vain pyysi ja vähän väliä joku kävi kurkkaas ovella jos ei sit istunut meidän kanssa juttelees(ei vissiin ollut ruuhkaa).Perheosastolle ei nyt päässyt muuta kuin ne joilla myös isä yöpyi sairaalassa ja ne huoneet oli kyl samassa muiden huoneiden kanssa.Mutta meitäkin oli huoneessa vain kaksi äitiä ja yhen yön olin yksinkin.Kaiken kaikkiaan sanoisin että voit mennä nytkin ihan hyvillä mielin synnyttämään joka osastolla siellä oli ihan mukavat kätilöt,lääkärit ja hoitajat.

Yhteistyössä