Osaakos joku ulkomuistista sanoa vai soitanko eläinlääkärille kun koiralla on lihasrevähdys ja sai lääkärin ohjeen mukaan siihen särkylääkettä. Lääkäri muistutti että ketoprofeiinikin käy koirille joten ei välttämättä tarvitse käydä hakemassa koirille tarkoitettuja särkylääkkeitä jos ketoprofeiinia löytyy kotoa.. no, löytyishän sitä mutten muista annostusohjeita enää kun siitä on niin kauan kun olen noiden kanssa joutunut pähkäilemään.. oliko se 1mg/kg.. eli meidän 10kiloselle koiralle sais antaa 10mg?