Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Panadolia ja buranaa voi ottaa molempia ihan maksimiannoksella. Panadolhan EI OLE tulehduskipulääke. Niitä mulle on aina tarjottu esim synnärillä. Panadolia voi ottaa 2x500mg 8 tunnin välein.
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Jaa... Oliskohan täällä vielä tähän aikaan joku päivystys auki...
Eipä se pelkäämällä parane. Itsekin valvoin edellisen yön (Mulla järkky hammaslääkäripelko) mutta sama se silti on edessä päin. Äärimmäisen veemäistä vaan tämä päiviä jatkuva särky. Mihin sä oot menossa poistoon? Mä pääsin hammaskirurgille kun vaadin.
Alkuperäinen kirjoittaja Akaton:Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Jaa... Oliskohan täällä vielä tähän aikaan joku päivystys auki...
Eipä se pelkäämällä parane. Itsekin valvoin edellisen yön (Mulla järkky hammaslääkäripelko) mutta sama se silti on edessä päin. Äärimmäisen veemäistä vaan tämä päiviä jatkuva särky. Mihin sä oot menossa poistoon? Mä pääsin hammaskirurgille kun vaadin.
Voit hakea tk:n päivystyksestä antibioottikuurin jos vaikka olisi tulehtunut. Yleislääkäri voi kirjoittaa sen.
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Panadolia ja buranaa voi ottaa molempia ihan maksimiannoksella. Panadolhan EI OLE tulehduskipulääke. Niitä mulle on aina tarjottu esim synnärillä. Panadolia voi ottaa 2x500mg 8 tunnin välein.
Ja ei haittaa vaikka ottaa saman päivän aikana? Eli voisin nyt nappasta vaikka 1000mg panadolia ja ennen kun alan nukkumaan niin yhden buranan... Meen nukkumaan varmaan joskus aamuyöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis corsodyl värjää?? Minkä väriseksi? Kävin ite viime to poistamassa toisen kirurgisesti ja edelleen on kipeä, mietin tässä itekkin että eikö v-pen kuuri tehonnut kun ne sellaisen sieltä suoraan heti antoi.. kai se täytyy mennä näyttämään jos ei jomotus pikku hiljaa ala lakkaamaan. Niin joo ja hmlääkäri sanoi että ainoastaan corsodyl auttaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Jaa... Oliskohan täällä vielä tähän aikaan joku päivystys auki...
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Panadolia ja buranaa voi ottaa molempia ihan maksimiannoksella. Panadolhan EI OLE tulehduskipulääke. Niitä mulle on aina tarjottu esim synnärillä. Panadolia voi ottaa 2x500mg 8 tunnin välein.
Ja ei haittaa vaikka ottaa saman päivän aikana? Eli voisin nyt nappasta vaikka 1000mg panadolia ja ennen kun alan nukkumaan niin yhden buranan... Meen nukkumaan varmaan joskus aamuyöstä.
Juu juu, samana päivänä molemopia maksimit. Näitähän suositellaan pikkulapsillekin jos on kovassa kuumeessa tai korvatulehduksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Jaa... Oliskohan täällä vielä tähän aikaan joku päivystys auki...
Ei parane ei, mutta silti se pelottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Ei ole corsodylia vaan Paroexia. Lääkäri antoi sen nimen mulle. Maistuu paremmalle eikä värjää kuten corsodyl.
Mulle laitettiin tikit (sulavat) näihin joten sinänsä ei pitäisi olla koko ajan auki. Ja nuo kohdat ikenessä näyttää suht siisteiltä, tosin aina kun hymyilee tms. alkaa maistua veri suussa. Että jotainhan tuolla aukeaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis corsodyl värjää?? Minkä väriseksi? Kävin ite viime to poistamassa toisen kirurgisesti ja edelleen on kipeä, mietin tässä itekkin että eikö v-pen kuuri tehonnut kun ne sellaisen sieltä suoraan heti antoi.. kai se täytyy mennä näyttämään jos ei jomotus pikku hiljaa ala lakkaamaan. Niin joo ja hmlääkäri sanoi että ainoastaan corsodyl auttaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Buranaa vain nassuun. Mulla kesti monta viikkoa vaikka otettiinki vain yks kerrallaan. Miksi hullussa sulta molemmat alaviisurit kerralla otettiin...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis corsodyl värjää?? Minkä väriseksi? Kävin ite viime to poistamassa toisen kirurgisesti ja edelleen on kipeä, mietin tässä itekkin että eikö v-pen kuuri tehonnut kun ne sellaisen sieltä suoraan heti antoi.. kai se täytyy mennä näyttämään jos ei jomotus pikku hiljaa ala lakkaamaan. Niin joo ja hmlääkäri sanoi että ainoastaan corsodyl auttaa..
No ei sen pitäis värjätä. Liuos on ihan väritöntä ja sitä käytetään suun desifintiointiin esim. leikkausten jälkeen eli ei mitään "tavallista" suuvettä. Mä oon käyttänyt ainetta jo vuosia eikä mun hampais mitään värjäytymiä ole.