Särkeeeee....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blushing
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei sen pitäis värjätä. Liuos on ihan väritöntä ja sitä käytetään suun desifintiointiin esim. leikkausten jälkeen eli ei mitään "tavallista" suuvettä. Mä oon käyttänyt ainetta jo vuosia eikä mun hampais mitään värjäytymiä ole.

Mutta nyt kun googletin niin lukee, et voi aiheuttaa värjäytymiä!! Voi kun kiva.. Mulle tuota tököttiä on määrännyt lääkäri ei hammaslääkäri joten en ihmettele ettei se tiedä asiasta mitään... huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Joo kyllä se sitten tuo aine on. Mun hampilääkäri ei sitä tykkää määrätä tuon värjäävyyden takia. Osta säkin tota mitä mulla on, kuulemma ihan sama teho :)

No täytyy kyllä heti vaihtaa! Joudun käyttämään sitä kuitenkin päivittäin niin olis aika ikävä jos viel hampaatkin raidottuis! Netis luki et voi tehdä sekä mustia että valkoisia värjäytymiä. Hoh hoijaa :D Mut hyvä kun tää tuli munkin tietoon :flower:

Mä tulen sitten tiistaina itkun kanssa palstalle, toivottavasti sun kipu on siihen mennessä jo helpottanut niin mullakin on toivoa päästä vähällä! :) Mulla poistetaan sen takia kaikki kolme kun ajanvarauksessa sanottiin "että mielellään kaikki kerralla jos vaan annat", mä ajattelin, että kestän ennemmin kerralla koko pa**an ku en menisin monta kertaa sinne jännittäen ja sit särystä kärsien.

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Mä tulen sitten tiistaina itkun kanssa palstalle, toivottavasti sun kipu on siihen mennessä jo helpottanut niin mullakin on toivoa päästä vähällä! :) Mulla poistetaan sen takia kaikki kolme kun ajanvarauksessa sanottiin "että mielellään kaikki kerralla jos vaan annat", mä ajattelin, että kestän ennemmin kerralla koko pa**an ku en menisin monta kertaa sinne jännittäen ja sit särystä kärsien.

Joo samoin. Itsekin sanoin että otetaan nyt samalla tuskalla kumpikin. Olisi joutunut toisen kerran ottamaan sitten puudutteet yms. Ja zissus mikä pelko sitten olisi vellonut, kun olisi joutunut odottamaan sitä toista repimistä...
Samalla paniikilla kaikki :D
Täältä löytyy sulle sitten tukiverkostoa ja vertaistukea :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:

Joo samoin. Itsekin sanoin että otetaan nyt samalla tuskalla kumpikin. Olisi joutunut toisen kerran ottamaan sitten puudutteet yms. Ja zissus mikä pelko sitten olisi vellonut, kun olisi joutunut odottamaan sitä toista repimistä...
Samalla paniikilla kaikki :D
Täältä löytyy sulle sitten tukiverkostoa ja vertaistukea :wave:

näin juuri! :D Mun mies on ottanut sille päivälle vapaata ja äiti seuraavalle et saan rauhassa potea! :)

Ihan varmasti valitan koko huomisenkin päivän tänne tuskiani :D Kunhan tekisivät jotain siellä... tai antaisivat jotain... tai jotain...

Tulisit tänne kainalooni, jospa tuskasi siitä helpottaisi

Noniin, suht hyvin nukuttu yö takana ja ihana herätys jumalattomaan särkyyn. Ei antanut hammastäti mulle mitään aikaa, sano vaan että nappaile buranaa 2-3 tunnin välein ja välillä panadolin kanssa. Jos maanantaina vielä sattuu, aikoivat tunkea jonkun tamppoonin suuhun :D
Että näin alkaa tämä päivä. Lienee turhaa kertoa että ottaa päähän.

Oon tänään tosiaan syönyt 2-4 tunnin välein joko 600mg tai 800mg buranaa ja välillä panadolia ja suht hyvin on päivä mennyt :) Uutena vaivana tosin on se, että jos laitan suuhun mitään muuta ruokaa kuin vettä, alkaa ihan järjetön kipu, huolimatta kipulääkkeiden vaikutuksesta. Eli jos haluan jotain syödä sen on parasta olla jotain nopeasti alas saatavaa, ei nestemäistä. Nyt keittelen makaroonia ittelleni :xmas: Pureskella ei siis ehdi, jogurtit on pahimmasta päästä.
Hyvä aloitus laihikselle khyl :D

Joo, ehkä tässä vielä elämä voittaa! Suunnittelen pahimpina hetkinä avon mulle palkinnoksi lupaamaa kynsilakkatilausta, kummasti vie ajatukset pois hampaista :D

Mä ostin tänään jotain juomia, missä on vähän jotain ravintoaineita, että jos en pysty syömään, mutta ehkä mäkin sit syön jotain makaroneja imasemalla! :D

Tämä olikin aivan ehdottomasti tän päivän kivuttomin ateria, vaikkei tästäkään kivuttomasti selvinnyt. Aijai, kylläpä makaroni (nyt laitoin veteenkin suolaa) ja purkkitonnikala paloina vedessä oli herkkua :p

Noi juomat on varmaan hyviä!

Uusimmat

Yhteistyössä