särkänniemen eläinpuistossa käyneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
onko siellä vielä se systeemi et sieltä saa rattaita paikan päältä? vai tarviiko ottaa omat mukaan?
ja millaset ateriointimahdollisuudet siellä on? 2veen kanssa oltais huomena menossa... kaikkia huomioon otettavia juttuja haluaisin kuulla :)
särkänniemen nettisivut tökkii mulla niin pahasti et en sieltä saa mitään selvitettyä :(

Viime kesänä oltiin pari kertaa tytön kanssa, neiti oli silloin reilun vuoden ikänen....ei kannata luottaa siihen, että sieltä sais rattaita tai jonkinlaisia kärryjä, toisaalta tähän aikaan vuodesta ei välttämättä ole vielä kauhea tunku paikanpäällä. Ruokapuoli oli muistaakseni siinä ihan välittömässä läheisyydessä ranskalaiset makkaralla-linjaa, mut saahan näsinneulasta ja ympäristöstä muuta, jos ovat auki.

Siellä on kyllä rattaita mutta meillä ollut aina omat mukana jos sattuu että on kaikki varattuja. Ruoka paikkojakin siellä on mutta ei ihan joka kulmassa ja aina hirveet jonot. Me tosin on käyty oikein keskikesällä että silläkin on varmaan vaikutusta. Mutta jotain välipalaahan sitä vois mukana kantaa, mutta tää oli vaan niin kun että miten mä tekisin.

ne rattaat on tosi huonoja lapsen istua. kannattaa ottaa omat mukaan. ja jos ei lapseen uppoo ranskikset ja makkarat ni tee vaikka eväät. pystyy lämmitään kyllä niissä kioskeissa. itse oon kans huomenna menossa tytönkanssa.

meillä kun ei oo rattaita vaan noi yhdistelmävaunut ja niit on niin hankala roudata mihinkään :ashamed: mut tarvii varmaan varoiks survoo ne autoon :\|

mitähän evästä sitä ottais mukaan? poika kun ei oikein voileivistä perusta :/ joku keksipaketti varmaan ja öööö.... mä oon niin huono tässä eväspuolessa :ashamed: kun ollaan aika kauan reissussa,niin en mitään jugurtteja tms viitsi mukaan ottaa :\|

ota vaikka ihan purkkiruokaa,saa niitä vissii sieltäkin ostettua,mutta on kallista. muutenkin tuo ruoka on särkässä tosi kallista. viä huomenna tuskin niin paljoo on porukkaa liikkeellä etteikö siä rattaita ois,mut ne on tosiaan huonoja. niitä saa siitä delfinaarion sivusta...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:03 kuha kirjoitti:
meillä kun ei oo rattaita vaan noi yhdistelmävaunut ja niit on niin hankala roudata mihinkään :ashamed: mut tarvii varmaan varoiks survoo ne autoon :\|

mitähän evästä sitä ottais mukaan? poika kun ei oikein voileivistä perusta :/ joku keksipaketti varmaan ja öööö.... mä oon niin huono tässä eväspuolessa :ashamed: kun ollaan aika kauan reissussa,niin en mitään jugurtteja tms viitsi mukaan ottaa :\|
Banaania tai muuta sopivaa hedelmää? Keksit on kans ihan hyviä pikkunälkään... Tietty jos jaksaa ja viitsii, niin vaikka kurkkua, nakkeja, juustoa ja niin edes päin voi leikellä valmiiksi sopiviin paloihin ja rasiaan mukaan.

Ja muista ottaa myös juomista! Vaikka mehua pulloon tai pillimehua tai jotain.