äidiksi.
hellsbells 17.06.2012 #27 Mää olen äiti. Tai mamma. Yleensä äiti. .. äitii, äiti. äiiitiii, ÄITI, äitihei!!
totalfailier 17.06.2012 #28 Äiti,mamma,mammaliini...ja kun ovat jotain vailla niin äitikilttikultarakas....
"mommy" 17.06.2012 #30 Äidiksi tai äiskäksi, molemmat sopii hyvin mulle... Murkkuiässä hiipii varmaan sit se mutsi-nimitys, ainakin mitä oon kavereiden muksuja kuunnellut...
Äidiksi tai äiskäksi, molemmat sopii hyvin mulle... Murkkuiässä hiipii varmaan sit se mutsi-nimitys, ainakin mitä oon kavereiden muksuja kuunnellut...
tiiru 17.06.2012 #31 2v sanoo mamma. Luonnollisesti omalla kielellään. Olen yrittänyt hokea äitiä, mutta ei käy.
Minerva McGarmiwa 17.06.2012 #34 Äiti on se yleisin. Olen myös luvannut totella mutsi nimitystä, mut mamma/äiskä/mami huuteluilla ei saa multa mitään vastausta.
Äiti on se yleisin. Olen myös luvannut totella mutsi nimitystä, mut mamma/äiskä/mami huuteluilla ei saa multa mitään vastausta.
Anatolia 17.06.2012 #37 Äiti. Jos haluavat ärsyttää, niin sanovat yyber-imelällä äänellä "mamiiiiiii" :kieh:, tai kutsuvat mua anneksi eli äidiksi isän kotikielellä (ja siihen kieltäydyn reagoimasta).
Äiti. Jos haluavat ärsyttää, niin sanovat yyber-imelällä äänellä "mamiiiiiii" :kieh:, tai kutsuvat mua anneksi eli äidiksi isän kotikielellä (ja siihen kieltäydyn reagoimasta).
Huldaliina 17.06.2012 #43 Äidiksi, mamaksi, mamiksi, mammaksi ja sit vielä muutamalla "hellittelylempinimellä" joka tarkoittaa äitiä eikä viittaa mitenkään mun omaan nimeen
Äidiksi, mamaksi, mamiksi, mammaksi ja sit vielä muutamalla "hellittelylempinimellä" joka tarkoittaa äitiä eikä viittaa mitenkään mun omaan nimeen
astrolabe 17.06.2012 #48 Äiti. Haluaisin, että kutsuisivat äiskäksi, mutta ei ole onnistunut näinä vuosina.