Sanotaanpa nyt kaikista jotain :D

• Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Nokun kukaan ei näemmä muista mua nii mä sitten kerron että mä muistan ainaki Boogyman tekee hienoja vaatteita ja kannustaa kauheesti käsitöihin.
Sitten mä muistan sen joka teki sen hienon kissapuvun ja lakin mutten muista sitä nimimerkkiä. :ashamed:

Pitikö se valittu valita tästä pinosta? no hyvvää sanottavaa miulla on miästä ja mutkulan matamista, ne ovvaikuttaneet jokseenkin rennoilta tapauksilta.
Jonseredia ei oo mainittu mutta sen maalausprojekteja seuraan palstalla suurella mielenkiinnolla.

harmaa merianna
uusista nikeistä tiedän hävittömän vähän, mutta "vanhoista" esim. Keittiönoidalla on järkevät hyvin perustellut mielipiteet, ja hyväksyy myös eriävät mielipiteet, ja varsin ihmisystävällinen yksilö, auttaa myös mutta ei pidä meteliä itsestään ja tekemisistään. Metsola on kaikessa suoruudessaan viehättävä persoona. Kevätaurinko on nimensä veroinen, iloinen ja ystävällinen kaikille. Kökkönen, hiukan ujo mutta herttainen. Tammikuun ajatuksia ja mielipiteitä on aina mukava lukea. Lunatic...varmaan sukua mulle nimen perusteella, ei vaan, hauska ja räväkkä tapaus, ja äärimmäisen eläinrakas jos en väärin muista. Pintelin...on se nikki joka testin mukaan olisi paras ryyppykaveri mulle-voi pitää paikkansa hyvinkin :D

Yhteistyössä