Eiku BKM on ahkera hermafrodiitti.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:HAA! Jostain mutkin muistetaan!Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Sä olit se ketjuntappaja!"Alkuperäinen kirjoittaja BKM::wave: Ehkä muakaan ei muista kukaan.. :ashamed:
Muistaakseni sä imetit aika pitkään..? Vai muistanko aivan päin honkiaAlkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Muistaaks kukaan must mitään?
Sulla oli säpinää sen kaupansedän kans?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Entäs minä? Tosin en hirveen kauan ole palstaillut
Millipillillä on aika pieni vauva...?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:IhanaValo on jotenkin ihanan positiivinen ja kaikille ystävällinen
Keittis taasen on jollain tavalla aivan valtavan turvallinen, en osaa selittää...
kuusiviikkoinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Millipillillä on aika pieni vauva...?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:IhanaValo on jotenkin ihanan positiivinen ja kaikille ystävällinen
Keittis taasen on jollain tavalla aivan valtavan turvallinen, en osaa selittää...
Joo totta puhut , edelleen on...Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Sulla oli säpinää sen kaupansedän kans?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Entäs minä? Tosin en hirveen kauan ole palstaillut
Oikeen muistat. :flower: Imetän edelleen 1v10kk ikäst.Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Muistaakseni sä imetit aika pitkään..? Vai muistanko aivan päin honkiaAlkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Muistaaks kukaan must mitään?
Se PITÄÄ kirjoittaa yhteen .Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Verbaaliakrobaatti Kai ton saa kirjottaa yhteen?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Saa sanoa. Vaikka ei kukaan varmaan halua...
Joo, äikänope :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Minä muistan sinusta sen, kun sillon oli se lista "100 kirjaa mitkä pitäisi lukea" tjs. niin sinä olit lukenut siitä listasta ihan valtavasti! Mutta etkös sie joku ope olekin?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Saa sanoa. Vaikka ei kukaan varmaan halua...
Se olisikin kätevää!Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Eiku BKM on ahkera hermafrodiitti.
Saa nähdä, joko nyt onnistuin .Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Sörhis ei onnistu enää aloituksissaan eikä kukaan kommentoi..
Eikun jos kerran oli sekä kaaso että bestman...Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Se olisikin kätevää!Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Eiku BKM on ahkera hermafrodiitti.
Miä taisinkin jo aiemmin kysyä että luenko Hiiriä Ja ihmisiä alkuperäiskielellä vai suomeksi? Miä en muista mitä siä vastasitAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Joo, äikänope :ashamed:
Katos! Siellä mennään jo sivulla kaksi! Mä en mene kirjoittamaan mitään etten tapa taas sitä ketjua.. B)Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Saa nähdä, joko nyt onnistuin .Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Sörhis ei onnistu enää aloituksissaan eikä kukaan kommentoi..