:heart: :heart: kuten myös mun muruuuuuuuuuuuu :hug:Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Tikellä on AINA paikka mun :heart:
:hug:
:heart: :heart: kuten myös mun muruuuuuuuuuuuu :hug:Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Tikellä on AINA paikka mun :heart:
:hug:
Mä voisin liittyä seinäruusujen harmaaseen joukkoon...Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:saanko tulla kolmanneks pyöräksAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ollaan yhdessä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:En kyllä usko että kukaan muistaa musta mitään, olen seinä :flower: nen
tykkäät laukuista, jos oot ollut harmaana samalla nikilläAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:what about me ?
Meitä on sitten jo neljäAlkuperäinen kirjoittaja pehmix:Mä voisin liittyä seinäruusujen harmaaseen joukkoon...Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:saanko tulla kolmanneks pyöräksAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ollaan yhdessä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:En kyllä usko että kukaan muistaa musta mitään, olen seinä :flower: nen
Nimimerkkisi tuo mieleen metsän keijukaiset ja Indican Muuten en osaa sanoa kuin että minulla on myönteinen mielikuva sinusta.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Meitä on sitten jo neljä
Ja Pamppelsson teki siskonsa kanssa mulle ison palveluksen neuvojen muodossa :flower: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Tike tykkää Yöstä!
Turkilmas sai asunnon myytyä nopeasti ja itse
Minäkin olen nykyisin seinäruusu :wave:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Meitä on sitten jo neljäAlkuperäinen kirjoittaja pehmix:Mä voisin liittyä seinäruusujen harmaaseen joukkoon...Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:saanko tulla kolmanneks pyöräksAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ollaan yhdessä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:En kyllä usko että kukaan muistaa musta mitään, olen seinä :flower: nen
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:no, äläs nyt metsänpeitto! sähän olet tosi symppis teen ystävä ja hassu hatuntekijä
Kiitos, irtoaahan sieltä jotain kun oikein mankuuAlkuperäinen kirjoittaja Data:Nimimerkkisi tuo mieleen metsän keijukaiset ja Indican Muuten en osaa sanoa kuin että minulla on myönteinen mielikuva sinusta.
Mulle on jäänyt mieleen sun kommentti että ne meikittömät julkut olis kauniimpia kuin sä meikkien kanssa. Enkä kyllä usko =)Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:no, äläs nyt metsänpeitto! sähän olet tosi symppis teen ystävä ja hassu hatuntekijäKiitos, irtoaahan sieltä jotain kun oikein mankuuAlkuperäinen kirjoittaja Data:Nimimerkkisi tuo mieleen metsän keijukaiset ja Indican Muuten en osaa sanoa kuin että minulla on myönteinen mielikuva sinusta.
mä oon ollu aina :wave: B)Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Minäkin olen nykyisin seinäruusu :wave:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Meitä on sitten jo neljäAlkuperäinen kirjoittaja pehmix:Mä voisin liittyä seinäruusujen harmaaseen joukkoon...Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:saanko tulla kolmanneks pyöräksAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ollaan yhdessä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:En kyllä usko että kukaan muistaa musta mitään, olen seinä :flower: nen
Voi että mä toivon että niin käy!!Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ja Pamppelsson teki siskonsa kanssa mulle ison palveluksen neuvojen muodossa :flower: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Tike tykkää Yöstä!
Turkilmas sai asunnon myytyä nopeasti ja itse
Ja jos Pamppis saa oman kämppänsä ajoissa myytyä, niin ollaan yhtä aikaa raksalaisia
No mut mä en oikein jaksa meikata riittävän panostetusti, ja kauniit ihmiset on usein kauniita piirteidensäkin vuoksi, ei pelkästään siksi että niitä piirteitä olisi korostettu jotenkin. Minä taas itse näytän lähinnä kuulemma kreikkalaiseen maljakkoon tuherretulta naishahmolta profiileineni.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mulle on jäänyt mieleen sun kommentti että ne meikittömät julkut olis kauniimpia kuin sä meikkien kanssa. Enkä kyllä usko =)
Tää oli hyväAlkuperäinen kirjoittaja Miä:Teillä on koko perhe plussalla, hiton monta siskoa, kauniita kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:No entäs minä? :wave: :snotty:
Mä en oikein osaa sanoa kenestäkään mitään. Paitti että suurin osa on mukavia Poppaliina ihan ykkönen :heart:
Vieläkö seinän vieressä tilaa. Liittyisin joukkoon :|Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:mä oon ollu aina :wave: B)Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Minäkin olen nykyisin seinäruusu :wave:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Meitä on sitten jo neljäAlkuperäinen kirjoittaja pehmix:Mä voisin liittyä seinäruusujen harmaaseen joukkoon...Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:saanko tulla kolmanneks pyöräksAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ollaan yhdessä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:En kyllä usko että kukaan muistaa musta mitään, olen seinä :flower: nen
mä tykkään susta erityisen paljon, koska oot mua 4cm lyhyempi sori, mun oli pakko :snotty: minkä ikäisiä sun lapsukaiset muuten onkaan?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:No entäs minä? :wave: :snotty:
Mä en oikein osaa sanoa kenestäkään mitään. Paitti että suurin osa on mukavia Poppaliina ihan ykkönen :heart: