Sanotaanpa nyt kaikista jotain :D

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
En kyllä usko että kukaan muistaa musta mitään, olen seinä :flower: nen
Ollaan yhdessä :D :flower:
saanko tulla kolmanneks pyöräks :)
Mä voisin liittyä seinäruusujen harmaaseen joukkoon... :)
Meitä on sitten jo neljä :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tike tykkää Yöstä!

Turkilmas sai asunnon myytyä nopeasti ja itse :)
Ja Pamppelsson teki siskonsa kanssa mulle ison palveluksen neuvojen muodossa :flower: :heart:

Ja jos Pamppis saa oman kämppänsä ajoissa myytyä, niin ollaan yhtä aikaa raksalaisia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
En kyllä usko että kukaan muistaa musta mitään, olen seinä :flower: nen
Ollaan yhdessä :D :flower:
saanko tulla kolmanneks pyöräks :)
Mä voisin liittyä seinäruusujen harmaaseen joukkoon... :)
Meitä on sitten jo neljä :D
Minäkin olen nykyisin seinäruusu :wave: :D
 
Keittiönoita
Yleensä pyrin välttämään näitä avauksia. Ihan sen takia, että olisi aika noloa jättää mainitsematta joku. Ja jos mainitsisin kaikki, istuisin tämän koneen ääressä tähän ketjuun kirjoittamassa juhannukseen asti :D

Mutta kun nyt aloitin tuossa aiemmin, niin antaa menä sitten. 99,99% palstalaisista on mukavia. Jos näin ei olisi, en mäkään olisi roikkunut palstalla näin montaa vuotta =) Näiden pian 8 vuoden aikana osa porukasta on tullut hyvinkin tutuksi, osa myös tutuksi irl.

Aloitan siis "tajunnanvirran":

NinaTT: nuori äiti, jollainen haluaisin itsekin olla, jos vielä olisin nuori äiti.
Emilyn: pitkälti kuten edellinen. Joistain yksittäisitä asioista kuitenkin eri mieltä.
Tytsi-89: No täähän on jo aikoja sitten sovittu juttu. Musta tulee tytsin anoppi
B)
Jonsered "jne": Parantajani
Mielikki: hengenheimolainen
Miä: kuten edellinen, mutta lisäksi konsulttini rehuasioissa
Merlion, Candide ja Ihamieli: Ihmisiä, jotka aikoinaan valvoivat kanssani pitkiä öitä. Candide lentopelkojeni rauhoittaja.
Borkku ja lohikäärme: Yhdet ensimmäisistä palstailijoista, joista tuli mulle ystäviä myös irl.
Istafra: erilaisten sielumaisemien jakaja
Gloria Mundi: mulle erittäin tärkeä palstalainen''

Onhan näitä... juhannukseen asti voisin kirjoittaa

:)

*muoks* Ja yksi ihannimmista palstapersoonista on eräs vieras. Se, jonka kanssa olen viettänyt täällä lukuisat yöt :heart: :heart:
 
metsänpeitto


Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no, äläs nyt metsänpeitto! sähän olet tosi symppis teen ystävä ja hassu hatuntekijä :)
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Nimimerkkisi tuo mieleen metsän keijukaiset ja Indican :) Muuten en osaa sanoa kuin että minulla on myönteinen mielikuva sinusta.
Kiitos, irtoaahan sieltä jotain kun oikein mankuu :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no, äläs nyt metsänpeitto! sähän olet tosi symppis teen ystävä ja hassu hatuntekijä :)
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Nimimerkkisi tuo mieleen metsän keijukaiset ja Indican :) Muuten en osaa sanoa kuin että minulla on myönteinen mielikuva sinusta.
Kiitos, irtoaahan sieltä jotain kun oikein mankuu :D
Mulle on jäänyt mieleen sun kommentti että ne meikittömät julkut olis kauniimpia kuin sä meikkien kanssa. Enkä kyllä usko =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
En kyllä usko että kukaan muistaa musta mitään, olen seinä :flower: nen
Ollaan yhdessä :D :flower:
saanko tulla kolmanneks pyöräks :)
Mä voisin liittyä seinäruusujen harmaaseen joukkoon... :)
Meitä on sitten jo neljä :D
Minäkin olen nykyisin seinäruusu :wave: :D
mä oon ollu aina :wave: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tike tykkää Yöstä!

Turkilmas sai asunnon myytyä nopeasti ja itse :)
Ja Pamppelsson teki siskonsa kanssa mulle ison palveluksen neuvojen muodossa :flower: :heart:

Ja jos Pamppis saa oman kämppänsä ajoissa myytyä, niin ollaan yhtä aikaa raksalaisia :D
Voi että mä toivon että niin käy!!
Nyt on asunto julkisestikin myynnissä ja hirveesti on ollut kiinnostuneita, toivottaasti niiden joukossa jo olisi ostaja!
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mulle on jäänyt mieleen sun kommentti että ne meikittömät julkut olis kauniimpia kuin sä meikkien kanssa. Enkä kyllä usko =)
No mut mä en oikein jaksa meikata riittävän panostetusti, ja kauniit ihmiset on usein kauniita piirteidensäkin vuoksi, ei pelkästään siksi että niitä piirteitä olisi korostettu jotenkin. Minä taas itse näytän lähinnä kuulemma kreikkalaiseen maljakkoon tuherretulta naishahmolta profiileineni.
 
vieras
Oli kesäkuun loppu vuonna 2004. Oli myöhäinen ilta kun eksyin palstalla le googlen kautta. Palstalla käytiin kiivasta keskustelua, en enää muista mikä aihe oli, mutta näppäimistöt viuhuivat kuumana. Muistan vieläkin sen tiiviin ja kuuman tunnelman. Nimimerkit menivät ohi silmien ja korvien, kunnes paikalle saapui tämä maaginen hahmo, keittiönoita. Keittiönoidassa oli jotain suurta ja mahtavaa, kuin guru joka kaitsi laumaa ja sai kunnioitusta. Ajattelin, tässä on nainen josta on vielä paljon iloa. Ja siitä illasta lähtien keittiönoita on edelleen ollut jotain maagista. Jopa nimimerkki hohkaa silmieni takana sinisenä valona, keittiönoita on märän asvaltin tuoksua, hienon hiekan valumista sormien välistä, sammalmätäs kirpeänä syysaamuna. Keittiönoita on kukallinen uimapuku Espanjan aurinkorannalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
En kyllä usko että kukaan muistaa musta mitään, olen seinä :flower: nen
Ollaan yhdessä :D :flower:
saanko tulla kolmanneks pyöräks :)
Mä voisin liittyä seinäruusujen harmaaseen joukkoon... :)
Meitä on sitten jo neljä :D
Minäkin olen nykyisin seinäruusu :wave: :D
mä oon ollu aina :wave: B)
Vieläkö seinän vieressä tilaa. Liittyisin joukkoon :|
 
Pamppelssonilla oli yksi kauneimmista hääpuvuista mitä tiedän :heart:
Turkilmas on vahvan näköinen ja oloinen nainen.
Bonairesta en osaa sanoa mitään, mutta on ihan pakko kertoa että mieleen tulee saari Karibialla :heart:
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
No entäs minä? :wave: :snotty:
Mä en oikein osaa sanoa kenestäkään mitään. Paitti että suurin osa on mukavia :D Poppaliina ihan ykkönen :heart:
mä tykkään susta erityisen paljon, koska oot mua 4cm lyhyempi :D sori, mun oli pakko :snotty: minkä ikäisiä sun lapsukaiset muuten onkaan?
JA sulla on ihanta koirat :)

vartooja on aina kaikille mukava, en kertaakaan ole täällä lukenut, että olis jostain turhasta hermostunut

hekla vaikuttaa tosi mukavalta ja empaattiselta ihmiseltä, samoin kumiankka

Poppaliina on myös tehnyt vaikutuksen hyvällä tapaa, samoin moni, moni muu :)
 

Yhteistyössä