Sanotaanpa nyt kaikista jotain :D

• Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
No entäs minä? :wave: :snotty:
Mä en oikein osaa sanoa kenestäkään mitään. Paitti että suurin osa on mukavia :D Poppaliina ihan ykkönen :heart:
Teillä on koko perhe plussalla, hiton monta siskoa, kauniita kaikki :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Mä en oikein osaa sanoa kenestäkään mitään. Paitti että suurin osa on mukavia :D Poppaliina ihan ykkönen :heart:
Teillä on koko perhe plussalla, hiton monta siskoa, kauniita kaikki :D
No juu nuo kaksi siskosta on kyllä kauniita, mut minä oon kaukana siitä :D En tykkää yhtään ulkonäöstäni :kieh:

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Boogyman omistaa hienoja koiria ja ottaa niistä hienoja kuvia. Saiskos sut palkata ottamaan kuvia lapsistakin? :D Samantyyppinen kuvasarja lapsista vois olla mielenkiintoinen..
mun mies ottanut :D on opiskellut kuvaamista....

Sori, pakko sanoa tämä, mutta mulle tulee aina susta mieleen se hassunmuotoinen raskausmaha :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Sori, pakko sanoa tämä, mutta mulle tulee aina susta mieleen se hassunmuotoinen raskausmaha :D :heart:
:D :LOL: No se kyl oli toooosi hassu :D Ja suoraan sanottuna hirveä :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Musta ei varmaan ole mitään sanottavaa kun aina vaan kommentoin muiden juttusia! :D
minulle on jääny vaan se mieleen, että sä et oo koskaan sanonu täällä mitään tyhmää, sul on aina diplomaattiset vastaukset :saint: Oonko väärässä? :whistle:

*muoks. Olipa tuokin nyt hyvä kuvaus susta :ashamed: :D *häpeää*

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Musta ei varmaan ole mitään sanottavaa kun aina vaan kommentoin muiden juttusia! :D
minulle on jääny vaan se mieleen, että sä et oo koskaan sanonu täällä mitään tyhmää, sul on aina diplomaattiset vastaukset :saint: Oonko väärässä? :whistle:

*muoks. Olipa tuokin nyt hyvä kuvaus susta :ashamed: :D *häpeää*
Diplomaattiset? :D Ihana vastaus! :)

Yhteistyössä