Sanooko Usko Eevertti Luttinen mainoksessa "nyt tiedän miltä tuntuu kun on finaalissa asti?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Putous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Putous

Vieras
Sanooko Usko Eevertti Luttinen mainoksessa "nyt tiedän miltä tuntuu kun on finaalissa asti?" Tuo sanankäännös kyllä saa mun karvat pystyyn ja hyvämaku paukkuu mennen tullen. Kyllä meidän alakoululainen noita osaa suomentaa..

Täällä samantyylisiä juttuja, vielä entistä törkeämpiä: http://www.iltasanomat.fi/putous/luttisella-mielessa-hurjat-kutsut/art-1288450335719.html

"- Sitten todennäköisesti lähdetään jakamaan Uskon sanomaa ympäri Suomea. Aloitetaan Hattulan virtausjuhlilta ja mennään sitten Tuurin messuun Pohjanmaalle. Ne ei ookkaan mitkään tunkkaset messut siellä, Luttinen tietää."

"- Ei se haittaa. Minä olen tottunut olemaan myös hyvä kakkonen. Minulle riittää se tunne, kun on finaalissa asti."

Sanooko Usko Eevertti Luttinen mainoksessa "nyt tiedän miltä tuntuu kun on finaalissa asti?" Tuo sanankäännös kyllä saa mun karvat pystyyn ja hyvämaku paukkuu mennen tullen. Kyllä meidän alakoululainen noita osaa suomentaa..

Sun ekaluokkalainen siis tietää mitä on fistaus? On ehkä PIKKUSEN menny kasvatuksessa joku pieleen... Ekaluokkalainen (jos hoksaa koko sananmuunnosta!!) kääntää sen "anaalissa fisti" ja miettii että mikä on fisti? Enpä ole koskaan kuullut, ehkä tässä ei sit ollu sananmuunnosta...

Tähän voinee todeta, että ei tiukkapipoisille.

No esim. Sorvankylä ja Lärvän kytinä on sellasta ala-asteelaisten huumoria. Sen sijaan toivon ettei kukaan peruskoululainen tietäisi mitä "finaalissa asti" tarkoittaa. Eikä oma miehenikään toivottavasti tule koskaan käyttämään ilmausta "tunkkainen messu". Okei, ehkä on vähä pipo tiukalla. Olen ajatellut Putouksen sellasena 8-13-vuotiaiden ohjelmana.

Mä vihaan tota ohjelmaa eikä meillä katsota sitä. Mutta mistä sun lapsi tietää mitä tarkottaa jos anaalissa on fisti? Mä en tiennyt ala-asteikäisenä edes mikä on anaali. Mut siis tee toki joku lastensuojeluilmotus kun annat lapses katsoa tollasta!!!!

Minusta nuo sanankäännökset tai -muunnokset tai munansaannokset alkavat ko. hahmolla olla jo aika rasittavia.
Hetkittäin ne jaksavat huvittaa, mutta jatkuvalla syötöllä ne menettävät tehoaan ja muuttuvat tylsiksi.

Sun ekaluokkalainen siis tietää mitä on fistaus? On ehkä PIKKUSEN menny kasvatuksessa joku pieleen... Ekaluokkalainen (jos hoksaa koko sananmuunnosta!!) kääntää sen "anaalissa fisti" ja miettii että mikä on fisti? Enpä ole koskaan kuullut, ehkä tässä ei sit ollu sananmuunnosta...

Ei tiedä onneksi. Toivottavasti ajattelee asian noin kuin itsekin kuvailet. Mutta mielenkiinnosta saattaisi hyvin kysyä vanhemmilta pojilta tai kavereiden luona asian googlettaa.. Toi googletus olisi aika paha ratkaisu tässä tapauksessa.

No esim. Sorvankylä ja Lärvän kytinä on sellasta ala-asteelaisten huumoria. Sen sijaan toivon ettei kukaan peruskoululainen tietäisi mitä "finaalissa asti" tarkoittaa. Eikä oma miehenikään toivottavasti tule koskaan käyttämään ilmausta "tunkkainen messu". Okei, ehkä on vähä pipo tiukalla. Olen ajatellut Putouksen sellasena 8-13-vuotiaiden ohjelmana.

Ai. Ajattelitko, että launatai-illan parhaaseen katseluaikaan lähetetään lapsille suunnattuja ohjelmia? Olet tainnut mennä jo siinä metsään...

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Mä vihaan tota ohjelmaa eikä meillä katsota sitä. Mutta mistä sun lapsi tietää mitä tarkottaa jos anaalissa on fisti? Mä en tiennyt ala-asteikäisenä edes mikä on anaali. Mut siis tee toki joku lastensuojeluilmotus kun annat lapses katsoa tollasta!!!!

Tuo lause on ihan mainoksessa. Kyllä meillä tv:tä saa katsoa ja putoustakin. EI onneksi tiedä mitä tuo tarkoittaa, mutta terävästi selvittää asioita jotka kiinnostaa.

Aloituksen pointti oli että minusta tuo menee jo yli hyvänmaun, kun ohjelmaa seuraa kuitenkin hvin nuoret katsojat ja sitä markkinoidaan perheohjelmana.

Onhan se perheohelma ja parhaata päästä. Se, joka tajuaa jo sananmuunnokset, nauraa niille, se joka ei tajua, nauraa jollekin muulle asialle. Huumoria joka polvelle siis. Joka ei kestä piilorivoa homopastoria, voi pistää telkkarin kiinni ja katsoa sillävälin Muumeja.

Putoushan tulee seitsemältä illalla (nukkuuko teidän alakoululaiset silloin?), eikä sillä ole esim k11 luokitusta. Tuo mainos, josta nyt puhun on pyörinyt tv:ssä pitkin päivää.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä