Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
tosimies voi sanoa niin ei miehisyys siitä karise. Ja asian vierestä tosimies ei pelkää homoja ja tutise sanoessaan "hyväksyn homot mutta vittu jos mua yrittävät saa nokkaan". Tosimies ei pelkää homomiehen lähestymistä, tosimies on sujut seksuaalisuutensa kanssa ja osaa torjua homon kiinnostuksen muutenkin kun nyrkeillä.
Tuli vaan jotenkin mieleen tosta tosimiehestä.
Mun mies nauraa tällä just nyt

Sorry, mutta joskus miesten näkemys alfauroksesta on hieman erilainen..
Ihan rauhassa saa nauraa. Monet miehet luulee olevansa tosimiehiä kuten monet alfauroksetkin luulee itsestään. Mutta ei asiassa auta minkäälainen pullistelu ja miehisyyden korostaminen jos kyseinen "miehisyys" ei ole naisen makuun silloin se mies ei ole tosimies sille naiselle. Naisilla on makuja niin monenlaisia ettei yhteen kaavaan tungettu alfauros kelpaa jokaiselle naiselle.
Jollekkin miehisyys on sitä että pullistelee hauiksillaan, mollaa homoja, tekee "miehisiä" raksa hommia ja ei turhia lepertele vällyjen alla <- tuo on esimerkki vain jonkun naisen tosimiehestä.
Toinen nainen kokee taas jonkun konttorityöläisen laihoine tikkusäärineen, ujouden tosimieheksi joka ehkä lepertelee ja koskettelee paljon naista. ( Toivottavasti kuitenkaan kyseisiä "tosimiehiä" ei ole olemassa

) näin pika pikaa esimerkkejä tähän tempasin.
Jos jotain tajusitte sepostuksestani. Tosimihiä on niin monenlaisia, erillaisia että sieltä nainen valitsee oman tosimiehensä.
Ja kuten tossa jo mainitsin niin mun tosimies muun muassa ei pelkää homoja ja uhittele turpaan vetämisellä. Mun tosimies tekee paljon muutakin mutta ei siitä sen enempää. Ja tämä on minun mielipiteeni
tosimiehestä.
Jos jollekin kelpaa yhteenmuottiin vedetyt alfaurokset niin olkaa hyvä vain. Minä vaan en näe heissä tosimiehiä, tosin on heissäkin jotain mistä tykkään mutta ei ole mun tosimies.