Sanooko tosimies että sillä on masu täynnä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääh

Vieras
Sen jälkeen se haluaa kömpiä sänkyyn päikkäreille.
Tuon sanoo semmosella lässynlässyn-äänellä. :D

Mussa on varmaan se vika kun muuten niin ihana mies alkaa ärsyttää tuommosen asian takia. :D

mitäs se sen pitäisi sanoa. ai vittu ämmä ku laitot hyvää ruokaa ja tämä sika söi pötsinsä täyteen. menen nyt nukkumaan niin pidä akka turpas kiinni sen aikaa?

Kyllä mun oma tosimies sanoo että "Nyt on isillä massu täynnä" ja minusta se ei mitenkään heikennä hänen miehisyyttään. Kokeilee hän sormella tytönkin mahaa ja kysyy että vieläkö tytön massuun vielä mahtusi. Mitä pahaa tuossa on?

Tosin kyllä en voi sietää jos aikuinen ihminen lässyttää toiselle aikuiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Sanoo.

Perseellekö sen pitäis pätkäistä ja röyhtästä kiitokseksi? :snotty:

No vaikka. :D
Kyseessä on erittäin ihastunut mies joka tahtoo lässyttää mulle asiassa kuin asiassa. :D
Kai se menee ohi ja pian koittaa tuo aika jolloin se vaan läpsäsee akkaa persustalle samalla röyhtäisten. Yritän päästä tämän yli ohittamalla ällöimmät lässytykset. :D

Mä jostain syystä inhoan lässytystä, siis jos mun mies rupeis mulle lässyttämään yhtäkkiä. Tulis kuvottava olo. Mutta onneksi on se kultainen keskitiekin. Eikä meillä siis mitenkään totisestikaan puhuta, ettei nyt tarvi kenenkään kuvitella, että suvaitsen vaan kirjakieltä ja vakavaa asennetta.

tosimies voi sanoa niin ei miehisyys siitä karise. Ja asian vierestä tosimies ei pelkää homoja ja tutise sanoessaan "hyväksyn homot mutta vittu jos mua yrittävät saa nokkaan". Tosimies ei pelkää homomiehen lähestymistä, tosimies on sujut seksuaalisuutensa kanssa ja osaa torjua homon kiinnostuksen muutenkin kun nyrkeillä.
Tuli vaan jotenkin mieleen tosta tosimiehestä.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
tosimies voi sanoa niin ei miehisyys siitä karise. Ja asian vierestä tosimies ei pelkää homoja ja tutise sanoessaan "hyväksyn homot mutta vittu jos mua yrittävät saa nokkaan". Tosimies ei pelkää homomiehen lähestymistä, tosimies on sujut seksuaalisuutensa kanssa ja osaa torjua homon kiinnostuksen muutenkin kun nyrkeillä.

Eiköhän miehet itse määrittele sen mikä on tosimies. Tuo kuulosta naisen määritelmältä meinaten.

Alkuperäinen kirjoittaja s:

Eiköhän miehet itse määrittele sen mikä on tosimies. Tuo kuulosta naisen määritelmältä meinaten.

No niin tietysti. Minun mielestäni ( ja olen nainen ) tosimies on muunmuassa tuollainen.
Näillä jotka luulee olevansa tosimiehiä oikein äijiä ei tuota piirrettä usein löydy.
Ja minähän sen määrittelen mikä on tosimies minulle, ei miehet.
Niin monta on makua tosimiehestä kuin on ottajaakin.

Mun mies nauraa tällä just nyt :) Sorry, mutta joskus miesten näkemys alfauroksesta on hieman erilainen..

Alkuperäinen kirjoittaja jkkl:
mitäs se sen pitäisi sanoa. ai vittu ämmä ku laitot hyvää ruokaa ja tämä sika söi pötsinsä täyteen. menen nyt nukkumaan niin pidä akka turpas kiinni sen aikaa?

ei tuollainen ole tosimies eikä myöskään sellainen joka pieree tai röyhii kiitokseksi <- tuollainen on käytöstavaton moukka.

Yhteistyössä