sanooko miehenne teille kohteliasuuksia, kosketteleeko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla ei. tuntuu et mä varmaan oon nii läski ja ilettävä ettei haluu koskee. joskus sit muistaa koskea (erittäin harvoin) kun oon siitä pari päivää valittanut. Ja muuloin jos koskee niin seksiä haluaa. on itekki tän sanonut. ite kyllä kaipaan paljon kosketusta muuloinkin. miestäni koskettelen jokapäivä usemapaan kertaan

Meillä kyllä halaillaan aina välillä ohi mennessä. Tai mies tulee antamaan suukon kun lähtee jonnekin. Mutta kehuja ei tule.. en muista miehen koskaan kehuneen minua millään tavalla ja se vähän harmittaa. Tosin rehellisyyden nimissä pitää sanoa, että tuskin olen itsekään kehunut häntä mitenkään :snotty:

Meillä ei todellakaan kuule kehuja, ehkä jotain "hyvä pylly"- juttuja, mutta en mä kyllä pokkana pysyis jos se alkais mulle loruja selittelemään. En itsekään juuri lepertele, mutta kosketuksia on kuitenkin. Miksi naista pitäis kehua? Tasa-arvoa, tasa-arvoa, sitä saa mitä tilaa!

mä kyllä jehun miestäni päivittäin (sattuu miellyttämään silmää kaikin puolin ja kerron siitä hälle). mut jos vaikka leffaa katotaan, ni istutaan toinen toisessa sohvan nurkassa ja toinen toisessa. kivaa. tästä ollaan puhuttu paaaljon miehen kans, aina aikoo parantaa tapansa ja vaikka halata kerran kuukaudessa, mutta ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
mä kyllä jehun miestäni päivittäin (sattuu miellyttämään silmää kaikin puolin ja kerron siitä hälle). mut jos vaikka leffaa katotaan, ni istutaan toinen toisessa sohvan nurkassa ja toinen toisessa. kivaa. tästä ollaan puhuttu paaaljon miehen kans, aina aikoo parantaa tapansa ja vaikka halata kerran kuukaudessa, mutta ei.

Noin meilläkin ehkä leffan alussa, mut sitten hivuttaudutaan lähemmäs ja lähemmäs ja alkaa se hipelöinti :D

Ei sano eikä tee. Taputtelee pepulle ja on perseessä ja tisseissä kiinni. Sanoo että herkullinen nainen ja kehuu persettä, mutta eihän ne ole sellaisia kohteliaisuuksia.. Koskeminen hänellä liittyy jotenkin seksiin, ei esim. kosketa olkapäätä tai kättä, tai halaa ilman perseen puristusta. Yksinkertainen mies vissiin.

Mä teen aina joskus läheisyydenkaipuussani niin että käsken miestä silittämään hiuksia vaikka samalla kun katsotaan leffaa.. Eli ei se siltä oma-aloitteisesti tule (joskus tosi harvoin). Ja illalla ennen nukahtamista pyydän piirtelemään selkään, sekin tuntu kivalle :)

Kehuu kovasti. Ulkonäköä, älykkyyttä. Ei niinkään luonnetta (äksy olen). Ei koskaan moiti ylipainosta, jota muutama kilo on, päinvastoin sanoo, että ei huomaa (vaikka huomaa kyllä). Ei juurikaan halaile tai pusuttele, se lähtee aina minusta. Molemmilla lapsuudenkodin perintöä, ei siitä jaksa stressata.

kyllä ja kyllä. ja molemmin puolin. en mielestäni voisi odottaa miehen koskettelevan tai höpöttelevän jos en itsekään niin tekisi, mutta en tee siksi sitä että mies koskisi vaan siksi että tahdon niin tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:

Mä teen aina joskus läheisyydenkaipuussani niin että käsken miestä silittämään hiuksia vaikka samalla kun katsotaan leffaa.. Eli ei se siltä oma-aloitteisesti tule (joskus tosi harvoin). Ja illalla ennen nukahtamista pyydän piirtelemään selkään, sekin tuntu kivalle :)

näin mäkinte teen että sanon että voisitko koskea, mutta ei se kosketus tunnu niin hyvältä kun sitä pitää kerjätä...

Mun mies sanoi eilen että "herranen aika kun sulla on hyvä persaus!" Kyllä tuli hyvä mieli! :D Halii ja pussailee aina ohikulkeissaan tai vieressä istuessaan, ja kyllä joitain pikku kohteliaisuuksiakin toisinaan kuulee.