Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja buttercup:Alkuperäinen kirjoittaja liperi:Alkuperäinen kirjoittaja buttercup:äiti tapasi sanoa:
"paskata rattaisiin ja pistää pyörimään"
täh?
![]()
Wau, tää on hieno! En ole ennen kuullutkaan. Tarkottaisko suunnalleen samaa kuin Ei kannata sontia omaan pesään? Vai onko tää että katsotaan mitä tapahtuu.
Mutta kertokaahan mulle mistä ihmeestä on tullut fraasi "kusta silmään" ? Ymmärrän kyllä merkityksen, huijaamisesta on kyse, ei näe kun on sitä kusta silmässä. Kuka kusi ja ketä ja miksi???
Jotain sellasta siinä on että kun paskaa rattaseen ja pistää pyörimään niin se paska todennäkösesti lentää jokapuolelle... mutta missä tilanteessa tätä vois käyttää???
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla
Mulle toi ei aukea... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Et "vedetään nakit silmille" kun ollaan juopottelemassa...miks nakit???
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:Tulee kaiketi ruotsin kielen ilmauksesta `ta vara`.
Alkuperäinen kirjoittaja wut?:Oliko tää jo?
Ota neuvosta vaarin? Siis vaari vai vaarin? Ja mitä se tarkoittaa??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvää päivää kirvesvartta.. = no päivää, eipä tässä sen kummempia asioita. Jonkunlainen vanhahtava tervehdys.
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei näe metsän puita
Sillon oot kyllä sokea.
Alkuperäinen kirjoittaja Nolo:Eteenpäin, sano mummo lumessa.
Sii wad?
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla
Sama mulle tuli mieleen kun en oo jaksanu koskaan selvittää mikä on pivo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla
Sama mulle tuli mieleen kun en oo jaksanu koskaan selvittää mikä on pivo![]()
Kuulemma pivo= nyrkki
Alkuperäinen kirjoittaja tätä en ymmärrä:"Kuin jäitä polttelisi"
Siis: Kysytään, mitä kuuluu tai miten menee tai millaista jossain tai jonkun kanssa oli (esim. parisuhteen tila ?)
Ja siihen toinen vastaa: kuin jäitä polttelisi.
Minä en ymmärrä mitä se tarkoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:ajethaan käet kahtaale¨ tiän mitä tuo meinaa mutta tietääkö muut ?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa?
Selittäkää!![]()
No lyhyesti et paha saa palkkansa!
Alkuperäinen kirjoittaja liperi:Alkuperäinen kirjoittaja lehmu harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:Alkuperäinen kirjoittaja lehmu harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei näe metsän puita
Ei vara venettä kaada. On hyvä ottaa varmuudeksi mukaan vaikkapa lisäruokaa, sillä vene ei ole juurikaan sen raskaampi soutaa (selittäköön kjoku paremmin jos osaa).
On vähän yksinkertaisempi selitys: vara = vaara![]()
Tuota vara = vaara -selitystä en tajunnu, mutta mun mielestä tässä on kysymys siitä että kannattaa ottaa asiat varman päälle niin ei ainakaan käy hullusti eli kuvainnollisesti ei mee vene nurin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm;11339178:tupeen rapinat
![]()