Facebookista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitykkä

Vieras
Minen ymmärrä miksi ihmiset kerää älynä kavereita facebookiinsa? Sitten ne ei kirjoittele sen jälkeen edes toisilleen kun on lisätty kavereiksi... Ei ymmärrä ei... mikä siinä on ideana...
Minä en ainakaan pyydä kavereiksi sellaisia puolituttuja, joiden kanssa ei muutenkaa ole missää tekemisissä ja luulee ettei varmaan koskaan tulekaan. Onko se joku kilpailu että kellä enemmän kavereita siellä vai miksi niitä pitää hulluna hamstrata? Kertokaas mulle :)

En tiedä. Näyttäs olevan sielläkin ne kaks "kuppikuntaa": toiset pyytää kaverikse kaikki jotka on vaan joskus edes nähny tai moi sanonu ja toiset ne joiden kanssa todella haluaa olla tekemisissä. Minä kuulun jälkimmäisiin.
Molemmat lienee ok. kukin valintansa mukaan =)

Itse olen pyytänyt vanhoja koulukavereita kavereiksi, joiden kanssa välit on "katkenneet" kun olen muuttanut toiselle paikkakunnalle ja haluan saada heihin uudelleen yhteyden.

Ja mikä sitten taas on älynä? 50-60 henkilöä tulee jo ihan kaveripariskunnista ja lähisukulaisista.

En mäkään ymmärrä että jokainen kerran elämässä nähty pitää pyytää kaveriksi, mutta en sitäkään että kavereina on vain sellaisia joiden kanssa on muutenkin tekemisissä. Homman idea on mun mielestä juurikin se, että voi löytää vanhoja koulukavereita tai muuten vaan ihmisiä, joihin yhteys on katkennut. Mä oon sieltä löytäny kouluaikaisen parhaan kaverin, ja ihan uuden serkunkin.

Mä oon tullu siihen tulokseen että toisille se on lähes pakonomainen tarve saada lähes jokapäivä joku uus sinne.Itse en jaksa metsästää jotain puolituttuja jotka sitten näkee kirjoitukseni ja ei muuten olla tekemisissä oikeassa elämässä laisinkaan.

mä en jaksa siellä edes käydä kuin kerran pari juussa enkä tiedä mitä sinne nyt kirjottais.
kun pääsen koneelle en jaksa enää mitään, kirjoittaa, ajatella jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Viiden Viritys:
Mä oon tullu siihen tulokseen että toisille se on lähes pakonomainen tarve saada lähes jokapäivä joku uus sinne.Itse en jaksa metsästää jotain puolituttuja jotka sitten näkee kirjoitukseni ja ei muuten olla tekemisissä oikeassa elämässä laisinkaan.

Pitää joittenkin kohdalla paikkaansa, mutta kaikki metsästäjät ei tajuu että ne ei pääse kaveriks ja metsästävät vaan... :headwall: :headwall:

Tai sitten on vaan kiva kuulla ja nähdä mitä ihmisille kuuluu. Olla se optio että saa yhteyttä kun on tarvis. Nähdä ketkä kaikki tuntee toisensa. Kutsua tuttuja ihmisiä esim. klubeille ja bileisiin mitä kaverit/ itse järjestää. Mainostaa juttuja...

onhan noita syitä... ja joillain vaan on paljon kavereita :D

Yhteistyössä