miten minä kehtaisin? (facebookista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minna

Vieras
Tekis hirveesti mieli pyytää kavereiksi entisiä koulukavereita/lapsuuden kavereita joita en ole nähnyt kohta 20 vuoteen. Mutta minen kehtaa kun ei oo tullu pidettyä yhteyttä, nyt kavereina siellä niitä joiden kans nyt tekemisissä...

Siitä vaan! Facebook on just sitä varten, että löytää vanhoja tuttuja, joiden kanssa ei muuten enää olla tekemisissä! Itse ajattelin aiemmin hiukka samoin kuin sinä, mutta kun itse aloin saamaan kaveripyyntöjä vanhoilta koulu- ja lapsuuden kavereilta, niin tajusin homman jujun. Kiva nähdä vanhoista tutuista valokuvia ja tietää pääpiirteittään kuulumisia!

Alkuperäinen kirjoittaja Kehtaaja:
Siitä vaan! Facebook on just sitä varten, että löytää vanhoja tuttuja, joiden kanssa ei muuten enää olla tekemisissä! Itse ajattelin aiemmin hiukka samoin kuin sinä, mutta kun itse aloin saamaan kaveripyyntöjä vanhoilta koulu- ja lapsuuden kavereilta, niin tajusin homman jujun. Kiva nähdä vanhoista tutuista valokuvia ja tietää pääpiirteittään kuulumisia!

peesi

Mitä siinä voi menettäkkään jos pyytää, jos eivät suostu, niin eivät sitten. Toisaalta saatat saada yhteyden vanhoihin ystäviin.
( sanoo hän, joka ei vielä :whistle: ole facebookin uskaltautunut)