Kumpi oikeassa, minä vai mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulpulummukka harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuli vain mieleen, että johtuisiko miehesi vänkääminen ihan siitä että on järjestämässä sinulle juhlia yllätyksenä? Jos siis sinä olet järjestänyt yllätysjuhlia monille, myös miehellesi, ja hän tietää että pidät niistä, voisi tuo hölmö vänkäys liittyä juurikin siihen että hänellä on suunnitelmia varallesi ja koittaa saada sinut perumaan omasi.

No mulle tuli tästä mieleen, että kun ap:lle ne yllätysjuhlat olis selkeesti aika tärkeet,- miksipä muuten edes aminita asiasta tässä yhteydessä-, niin ehkä mies on suunnitellut sellaiset, ja nyt nää kahdet juhlat menee jotenkin päällekkäin. Ja mies on tässä skenaariossa tietysti kutsunut akikki mahdolliset tyypit, ja pelkää että kun kutsuja tulee kahdet vain osalle, niin ilman jäävät loukkaantuvat.

Mutta mistäs minä tiedän.

Mun mielestä kolmekymppisiä ei kuulu juhlia ollenkaan. Vasta 50 alkaa olla sellainen ikä, että varsinaiset juhlat järjestetään. toki kolmekymppisenä voi vaikka mennä kavereiden kanssa syömään ym, mutta tollaset varsinaiset juhlat kuullostaa vähän vieraalta.