Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Intiaanit ois kyllä just bueno![]()
Mitkä intiaanit ja missä? =)
Sitä kertoa en voi...
Eli et tiedä mitä vaihtoehtoja on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Intiaanit ois kyllä just bueno![]()
Sitä kertoa en voi...
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Intiaanit ois kyllä just bueno![]()
Sitä kertoa en voi...
Eli et tiedä mitä vaihtoehtoja on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Joo, mä olen kyllä jo huomannut sun sivistyksen tason ja muutakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko:Minä tekisin jostain nuorten alakulttuurista, esim. gooteista, hobbareista, hevareista, klubbaajista, streittareista, skeittareisa, punkkareista, pissiksistä tms.... Olis pieni rajattu ryhmä joten esitelmä olis helpompi tehdä ja rakentaa -ja ois lisäksi mun mielestä mielenkiintoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Joo, mä olen kyllä jo huomannut sun sivistyksen tason ja muutakin.
Voi anteeksi nyt kauheesti etten välitä turkkilaisista enkä muistakaan sivistyneistä huivikansoista.
Kaikista ei voi pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Joo, mä olen kyllä jo huomannut sun sivistyksen tason ja muutakin.
Voi anteeksi nyt kauheesti etten välitä turkkilaisista enkä muistakaan sivistyneistä huivikansoista.
Kaikista ei voi pitää.
Turkissa on huivikielto. Muuten meni ihan hyvin.
En mäkään kaikista pidä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Joo, mä olen kyllä jo huomannut sun sivistyksen tason ja muutakin.
Kaikista ei voi pitää.
En mäkään kaikista pidä.
En tiedä Turkin vaatekoodeista, outoa porukkaa. Suomessa pitävät huiveja.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Joo, mä olen kyllä jo huomannut sun sivistyksen tason ja muutakin.
Kaikista ei voi pitää.
En mäkään kaikista pidä.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko:Minä tekisin jostain nuorten alakulttuurista, esim. gooteista, hobbareista, hevareista, klubbaajista, streittareista, skeittareisa, punkkareista, pissiksistä tms.... Olis pieni rajattu ryhmä joten esitelmä olis helpompi tehdä ja rakentaa -ja ois lisäksi mun mielestä mielenkiintoinen.
Tuo on kyllä hyvä idea =).
Mutta onko noista saatavilla tarpeeksi materiaalia? Siis luotettavaa sellaista, en tiedä paljonko esim. pissiksiä, streittareita ja sen sellaisia on tutkittu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Maahanmuuttajat
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko:Minä tekisin jostain nuorten alakulttuurista, esim. gooteista, hobbareista, hevareista, klubbaajista, streittareista, skeittareisa, punkkareista, pissiksistä tms.... Olis pieni rajattu ryhmä joten esitelmä olis helpompi tehdä ja rakentaa -ja ois lisäksi mun mielestä mielenkiintoinen.
Tuo on kyllä hyvä idea =).
Mutta onko noista saatavilla tarpeeksi materiaalia? Siis luotettavaa sellaista, en tiedä paljonko esim. pissiksiä, streittareita ja sen sellaisia on tutkittu.
Voi ehkä olla vaikea löytää tutkimuksia juuri pissiksistä (taitaa olla käsitteenä aika tuore??), mutta kyllähän nuorten eri alakulttuureja on tutkittu paljonkin. Sinuna menisin lähimpään yliopistoon (tai kirjastoon) penkomaan tietoja. Onnea esitelmän tekoon!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Joo, mä olen kyllä jo huomannut sun sivistyksen tason ja muutakin.
Kaikista ei voi pitää.
En mäkään kaikista pidä.
Mä en ole koskaan nähnyt yhtään huivipäistä turkkilaista Suomessa. Never.
Mä nään joka kerta neljän linkkarissa 2 naista.
Ja kaverin naapurissa asuu myös turkkilainen perhe, muija käy ovenraossa matonkin puistelemassa huivi tiukasti päässä.
Harvemminpa tietysti niitä naisia tänne otetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Ensin meinasin tehä romaaneista esitelmän mutta kun jokainen tuntuu tekevän, niin en sitten kehtaa...
Saa tehdä ihan mistä kulttuurista vaan mutta ihan pihalla oon nyt että mistä tekisin..
romaanit, mikä kulttuuri se on?!![]()
![]()
![]()
Sori vaan... romaanikulttuuri on ihan oikeesti olemassa...
kato vaikka.
www.romanomissio.fi
Romanit on mustalaisia.
Romaanit on kirjoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mistä tiedät että ovat turkkilaisia? Huivipäisyys viittaa kurdeihin. Ja tiedätkö, että ne linja-autossa tulevat naiset on nimenomaan turkkilaisia, siis ymmärrätkö mitä kieltä he keskenään puhuvat?
Minä kun en tosiaan tiedä ainoaakaan huivipäistä turkkilaista naista Suomessa, ja hyvin vähän Turkissakaan.
Turkkilaisia ovat, tunnistan kyllä puheesta ja pärstänmallista(tai no, mistä minä tiedän vaikka oisivat kurdeja. Puhuuko ne turkkilaisittain? Kukkahuivit niillä on). Kaverin naapurit ovat ainakin ehtoja turkkilaisia, ja naisella aina huivi päässä.
Että täällä kyllä sellasenkin nähtävyyden voi pongata.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lunatic: vetoa vaikka ihan mistä että et erota kurdia turkkilaisesta![]()
![]()
T: molemmanlaisille suomea opettanut