Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:No varmaan jonain päivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:no ei kyllä näy vaikka kuinka tuijottaa
Alkuperäinen kirjoittaja Huomaamaton:Minusta ei kuitenkaan ihan vielä näyttäisi siltä, mutta oletko kokeillut antaa suppoa, jos vaikka onkin kipeänä?
Alkuperäinen kirjoittaja mumi:mahakivut? allergiat?
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kyllä siihen on tulossa hammas, itseasiassa kaksi ja samaan aikaan, siksi huuto on niin kova :saint:
Helpottiko?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Refluksi?
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja Huomaamaton:Minusta ei kuitenkaan ihan vielä näyttäisi siltä, mutta oletko kokeillut antaa suppoa, jos vaikka onkin kipeänä?
Juu. Vaikka mitä. Tätä tää on ollu, mut välissä oli huutamaton kausi. Mä jo kuvittelin, et se huuto olis lakannu... Toiveajattelua.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Voi pikkuisia :hug: , sekä poikaa että äitiä.
Mä sanon, että tuohon on tulossa hammas, itku johtuu siitä, ja se helpottaa ihan pian![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huomaamaton:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja Huomaamaton:Minusta ei kuitenkaan ihan vielä näyttäisi siltä, mutta oletko kokeillut antaa suppoa, jos vaikka onkin kipeänä?
Juu. Vaikka mitä. Tätä tää on ollu, mut välissä oli huutamaton kausi. Mä jo kuvittelin, et se huuto olis lakannu... Toiveajattelua.
Eli sydänkäpysesi on nyt 5kk, jos osasin oikein profiilistasi laskea. Joko kiinteät menee, oletko aloittanut jonkin uuden ruoka-aineen huudon alkamisen kanssa samoihin aikoihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:meillä näytti vähän aikaa sitten tytön suu iha samalta, en mie siellä merkkiäkään hampaista nähny ja seuraavana päivänä niitä olikin kaksiEt jos ne tuleekin jostain piilosta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pinkeärouva:Kyllä minä näen tuossa hampaanalut ikenen alla, kaksi vierekkäin. Toivottavasti on hammasitkua vaan sitten! =)