Sanokaa nyt mulle et tohon on kasvamassa hammas! *kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Huomaamaton:
Minusta ei kuitenkaan ihan vielä näyttäisi siltä, mutta oletko kokeillut antaa suppoa, jos vaikka onkin kipeänä?

Juu. Vaikka mitä. Tätä tää on ollu, mut välissä oli huutamaton kausi. Mä jo kuvittelin, et se huuto olis lakannu... Toiveajattelua.

Eli sydänkäpysesi on nyt 5kk, jos osasin oikein profiilistasi laskea. Joko kiinteät menee, oletko aloittanut jonkin uuden ruoka-aineen huudon alkamisen kanssa samoihin aikoihin?

meillä näytti vähän aikaa sitten tytön suu iha samalta, en mie siellä merkkiäkään hampaista nähny ja seuraavana päivänä niitä olikin kaksi :o Et jos ne tuleekin jostain piilosta :D

Mulle sanottiin siitä asti kun lapsin oli 3kk että hampaita tulee,kun noin kuolaa ja huutaa.Ensimmäinen hampi tuli sitten 9kk iässä.

Ei helpottanut yhtään tuohon 6kk kestäneeseen huutamiseen.Mutta niin ne niin tietäväiset äitiihmiset minulle väittivät,että hampaita tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Minusta ei kuitenkaan ihan vielä näyttäisi siltä, mutta oletko kokeillut antaa suppoa, jos vaikka onkin kipeänä?

Juu. Vaikka mitä. Tätä tää on ollu, mut välissä oli huutamaton kausi. Mä jo kuvittelin, et se huuto olis lakannu... Toiveajattelua.

Eli sydänkäpysesi on nyt 5kk, jos osasin oikein profiilistasi laskea. Joko kiinteät menee, oletko aloittanut jonkin uuden ruoka-aineen huudon alkamisen kanssa samoihin aikoihin?

No lihat alotettiin, mut huuto alko (jatku) jo ennen sitä... NYT MÄ KEKSIN! Ne on ne lihat, ja meijän vauvalla on telepaattinen ennustaja-suoli! Nyt mä lyön rahoiks! :xmas:

(anteeks, mä oon AIKA väsyny... ;) )

Me siis aijemmin saatiin huuto hallintaan just sillä, et alotettiin kiinteet. Jotain 3vk kaikki oli ku ruusuilla tanssia, mut sit...

Yhteistyössä