Sanokaa nyt, että mä ehdin tehdä kaikki jouluruokaostokset huomenna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Miekin käyn vasta keskiviikkona loput.. Ei kai mitään salaatteja tms. viitsi kovin aikaisin ostaakaan, saati sitten kalaa :o

Eli kyllä ehtii vielä =)

Salaateista ja kaloista tuskin kilometrin mittaista listaa tulee? Ihmetyttää kyllä kun tällä palstalla tuntuu olevan hirveästi lukutaidottomia ihmisiä :/

Salaatit, kalat, hedelmät, leivät, maitotuotteet.. Kyllä siitä varmaan aika pitkän listan saa aikaan.

No jaa, kai se listan pituus on sitten suhteellista. Mä ostin jo puuromaidotkin eikä niissä päiväys ole vielä menossa. Ja kermoissa, rahkoissa jne oli päiväystä pitkälle. Kukin tavallaan, mutta tyhmää sitten stressata kun kaiken jättää viime tinkaan.

edullisempaa on ostaa kerralla kaikki, eikä vähitellen. Ei tule niin herkästi nitä heräteostoksia.
mua ei stressaa jouluruokien osto, niitä varmastion vielä pitkään joulun jälkeenkin, se jonon pituus vaan huolestuttaa.miten jaksan seistä kepeineni jonossa niin kauan, vai turvudunko kaupan lainattavaan pyörätuoliin

Alkuperäinen kirjoittaja hönö:
Kukin tavallaan, mutta tyhmää sitten stressata kun kaiken jättää viime tinkaan.

Ei ole mikään pakko kaikkien stressata.... Minusta on jo aikaista kun ostan huomenna ja senkin teen ihan vain siksi, että ehdin sitten ostaa keskiviikkona jotain jos olen jonkun oleellisen unohtanut.

Ap kyllä tuntuu stressaavan.

Eikä meillä tule yhtään sen kalliimmaksi joulu vaikka ostaa osissa.

mä ostan jouluruuat vasta keskiviikkona, olen sit vissiin todella myöhässä.. on kinkku jo kaapissa, mutta laatikot,salaatit ja juomapuoli vielä ostamatta. enpä tiedä mitä eroa sillä on ostaako ne tarvikkeet tänään vai vasta aaton aattona.

Miekin käyn vasta keskiviikkona loput.. Ei kai mitään salaatteja tms. viitsi kovin aikaisin ostaakaan, saati sitten kalaa :o

Eli kyllä ehtii vielä =)

Salaateista ja kaloista tuskin kilometrin mittaista listaa tulee? Ihmetyttää kyllä kun tällä palstalla tuntuu olevan hirveästi lukutaidottomia ihmisiä :/

Mitä sä toisten kuvioista stressaat, jos sulla on itsellä kaikki jo hankittuna. Mulla ei ole mitään vielä ja olen varma että huomenna ehdin.

Yhteistyössä