Hei valaiskaa mua, kun mä en tajua, miksi olis tässä vaiheessa myöhässä mistään? Tietysti, jos on +10 hlöä tulossa, niin kaikkea pitää olla enemmän...mutta meillä 5 hlöä joulupöydässä, joista yksi vielä lähtee ruokailun jälkeen kotiin...ei mulla ole mitään paniikkia

. Eilen koristeltu kuusi ja siivottu semmoisia paikkoja, joita en yleensä joka viikko käy läpi. Vaatekaapit jne meillä siivotaan silloin kun tarvii, keittiön kaapppeja ei oo siivottu pitkään aikaan, mutta välipäivät on vapaata, siivoan silloin, jos jaksan.
Tänään silitän keittiön verhot, Mies ja tyttö paistaa torttuja ja pipareita (ja ihan valmistaikinasta), pasteijoita vois kans värkätä...minä laittelen joululiinoja jne, samalla pyyhin pölyjä sitä mukaa. Kylppärin kuuraan. Kaupassa käyn myös, jos soseet laatikoihin ostaisi.. huomenna isommasti kaupassa, loppusiivous (eli matot ulos,, imurointi ja lattioiden pesu). Illalla kinkku uuniin, lohi suolaan. Laatikot paistan vasta aattona, suoraan pöytään sitten. Aattona samoin teen sienisalaatin, mies savustaa kalan. Lahjoja paketoin joka ilta pikkuisen, tytön lahjat vielä paketoimatta.
Mitä unohtui?