Oonko mä nyt tiukkapipo ämmä kun en päästä ukkoo harrastuksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nupsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko mitenkään mahdollista että työnnät ne isommat pojat molemmat sille isälle mukaan oikein kannustavasti?

(Kolmen lapsen äidille yksi kaksivuotias on lähes lepoa, usein...)

Muuten kai olis molemmat laittanutkin mukaan mutta kun siellä on elukoita ja tämä toinen poika allerginen eikä meillä ole tällä hetkellä lääkkeitä jotka auttavat tuohon pojan allergiaan ( kiitokset lääkärin joka pitää mua vainoharhasena että oon keksinyt koko allergian)
Olisi auttanut että tuo 6v olis mennyt mutta ei halua lähtee.

No ukko tiuskii makuuhuoneessa ja mököttää että tietääpä taas että saa koko viikonlopun tapella tästä aiheesta. Tai se lähtee huomenna ja tuleekin sit sunnuntai iltana.

[QUOTE="...";26429328]Heh, meillä kuopuksen synnytys kesti 1h 40 minuuttia, siinä ei olisi odoteltu iskää esikoista hoitamaan 180km päästä...

En minäkään päästäisi tuossa vaiheessa enää noin kauas, eikä mies toisaalta lähtisikään.[/QUOTE]

no kerkesin olla sairaalassa 20 min kun nyytti oli sylissä, ja sanotaanko että onneksi miestä vastaan ei tullu poliiseja kun painoi tulemaan kotiin... ja onneksi oli auto joka kulki enemmän kuin 150km/h

no kerkesin olla sairaalassa 20 min kun nyytti oli sylissä, ja sanotaanko että onneksi miestä vastaan ei tullu poliiseja kun painoi tulemaan kotiin... ja onneksi oli auto joka kulki enemmän kuin 150km/h

Ja oikeasti suosittelet muille samaa? Ok, minä en kannustaisi ketään ajamaan tuollaista hengenvaarallista ylinopeutta enkä pitäisi sitä minään saavutuksena, että miehen takia ehtisin juuri ja juuri sairaalaan.

Meitä on toki niin monenelaisia, meillä mies ei siis itse missään nimessä lähtisi noin kauas, ei millään haluaisi missata lapsensa syntymää.

[QUOTE="...";26429403]Ja oikeasti suosittelet muille samaa? Ok, minä en kannustaisi ketään ajamaan tuollaista hengenvaarallista ylinopeutta enkä pitäisi sitä minään saavutuksena, että miehen takia ehtisin juuri ja juuri sairaalaan.

Meitä on toki niin monenelaisia, meillä mies ei siis itse missään nimessä lähtisi noin kauas, ei millään haluaisi missata lapsensa syntymää.[/QUOTE]kuka on kannustanut? en minä´ja toisekseen pennun piti syntyä vasta kolmen viikon päästä että tuli HIEMAN yllätyksenä kaikille.

[QUOTE="...";26429403]Ja oikeasti suosittelet muille samaa? Ok, minä en kannustaisi ketään ajamaan tuollaista hengenvaarallista ylinopeutta enkä pitäisi sitä minään saavutuksena, että miehen takia ehtisin juuri ja juuri sairaalaan.

Meitä on toki niin monenelaisia, meillä mies ei siis itse missään nimessä lähtisi noin kauas, ei millään haluaisi missata lapsensa syntymää.[/QUOTE]

Samaa ihmettelen. Paljon järkevämpää miehen vain olla kotona, jotta ollaan valmiudessa lähtemään. Älytöntä, että pitäisi kaahata jostain kaukaa sitten paikalle.

Miksi pitää aikuisen kysyä lupa? asiasta toki keskustellaan ja jos toinen haluaa harrastukseen mennä niin menee vaan. keskustelemalla järkevästi, saatta perua ja emnä myöhemmin. jso ei peru niin sit menee so what?
tuleehan hän parin pviän päästä takaisian. Mene lepyttelemään miehesi

[QUOTE="vieras";26429493]Samaa ihmettelen. Paljon järkevämpää miehen vain olla kotona, jotta ollaan valmiudessa lähtemään. Älytöntä, että pitäisi kaahata jostain kaukaa sitten paikalle.[/QUOTE]

Niinpä. Meillä tyttö tupsahti 2 viikkoo etuajassa, ja jos olis syntyny 24h aikaisemmin, mies olis ollut lahden toisella puolella "bilettämässä".

Piruuttanikaan en lepytä..Mutta nyt tiän että se menee sit huomenna.ja tulee su iltana..
Vaikka tuolla se makkarissa mököttää edelleen eli eipä nyt kauheesti hyötyäTAASKAAN ollut kun minä annoin iltapalat,iltapesut ja laitoin lapset nukkuun.

En mäkään jaksas tällästä tappelua viimisilläni kuitenkin raskaana

Onko miehen pakko mennä noin kauas ongelle? En tykkäis miekään että viimesillä viikoilla (tai ylipäätään) mies ei ajattelis ku itteensä ja omia juttujaan..

Mie lähtisin mukaan. Lapset mukaan kanssa.

Kalaan?? luulen että tulis paatissa ahdasta kun 5henkilöö tunkee samaan soutuveneeseen

tai jos jäädään yöpaikkaan niin a. poika on allerginen eläimille
b. Olisin siellä yksin ja kun toisen mökki niin eipä siellä voi oikein mitään tehdä (eli mielummin omassa kodissa missä voi omaa töllöä ja tietsikkaa käyttää miten haluaa.
c. jos vaikka ihme tapahtuisikin ja synnytys alkaisi olisi sairaalaan 150km.

No ei ole kohtuutonta lapsiperheessä odottaa ja edellyttää, että yli yön kestävistä menoista ilmiotetaan ja tiedetään paria päivää aikaisemmin.

Ja jos olisin noilla viikoilla raskaana ja muita lapsia kotona, niin meillä ei kyllä mies lähtisi yhtään mihinkään muualle kuin töihin.

Ihme nipoja , jos mies haluaa harrastaa niin senku menee. Enkä tajua totakaan et jos toinen menee ni toinen menee sit ainakin jonain toisena päivänä. Joo voi mennä jos on jotai menoa mut et pitäis sen takia mennä ku toinenki nyt sai mentyä.
Asukaa yksinänne jos kaikki on noin vaikeeta.

[QUOTE="vieras";26429873]Ihme nipoja , jos mies haluaa harrastaa niin senku menee. Enkä tajua totakaan et jos toinen menee ni toinen menee sit ainakin jonain toisena päivänä. Joo voi mennä jos on jotai menoa mut et pitäis sen takia mennä ku toinenki nyt sai mentyä.
Asukaa yksinänne jos kaikki on noin vaikeeta.[/QUOTE]

Mun puolesta mies voi mennä jos ottais aapeen tapauksessa kaikki lapset mukaan ja jättäis synnyttävälle vaimolleen taksirahan.

Että ihan vapaasti.

Niin ja kun olen luvan antanut mennä 16.6 koulunsa kanns yöelämään humputtaan ( valmistuu ens viikolla koulusta ) Eli on sillonkin meinannut että on yön pois eikä tuu kotiin taxilla (30km)

Ja saa mennä. Kattoo sit vaan miten käy kun mulla on maanantaina aloitetaan käynnistys että ehtiikö nappula syntyyn ennen ja mä kotiutuun sairaalasta.

Kyllä muakin ehkä ärsyttäisi,mutta päästäisin kyllä.En ala aikuista miestä kahlitsemaan kotiin. Ja synnytys jos käynnistyy nopea soitto jollekin,että tulee lapsien kanssa ja lähdet sairaalaan. Ei se synnyttäminen yksin ole niin kamalaa miltä kuulostaa. :) Itse synnyttänyt kolme lasta neljästä ilman miestä :)

No ei todellakaan mies lähtisi minnekään yöreissuille tuossa vaiheessa raskautta! Eiköhän äiti tarttisi hiukan lepoa ja apua lastenhoidossa... itsekästä mieheltä edes miettiä tuollaista.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;26429917:
Kyllä muakin ehkä ärsyttäisi,mutta päästäisin kyllä.En ala aikuista miestä kahlitsemaan kotiin. Ja synnytys jos käynnistyy nopea soitto jollekin,että tulee lapsien kanssa ja lähdet sairaalaan. Ei se synnyttäminen yksin ole niin kamalaa miltä kuulostaa. :) Itse synnyttänyt kolme lasta neljästä ilman miestä :)

Ei munkaan mies oo ollut kun esikoisen synnytyksessä ( kahdessa muussa ei) ja tässä neljännessäkään ei tule mutta se että kun pitää olla lähettyvillä sillä lapset jäävät isukille kun minä synnytän
kun ei oo niitä sukulaisia ja ystäviä missään lähettyvillä. Eikä naapureidenkaan kanssa muuta kun moikka väleissä niin eiä niitä sinnekkään voi viedä.

toinen on että kyytinä toimii mutta kyllä mä taxillakin pääsen tai ambulanssilla jos kiire on,mutta kun sen ukon pitää olla kotona niiden lasten kanssa.

Yhteistyössä