Oonko mä nyt tiukkapipo ämmä kun en päästä ukkoo harrastuksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nupsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisiko kenties aika puhua siitä perhe-elämästä miehen kanssa? Luuleeko miehesi elävänsä jossain hotellissa jonne voi tulla ja mennä miten huvittaa ja "palvelu" pelaa?

Kunhan se 4. mukelo on syntynyt, et pääse yhtään helpommalla, itseasiassa muut lapset tulevat tod.näk. vaatimaan vielä paljon enemmän huomiota kuin nyt.

Joo, ihmetyttää minuakin, miksi hankkia neljä lasta sellaisen miehen kanssa, joka ei osallistu lasten hoitoon. Jos kerran itse on jo ihan väsynyt.

No eihän tuo ukkeli aina oo tuollainen ollut.
ja tietty kun ite kotona niin mulle kuuluu lasten ja kotinhoito mitä täällä teenkin enkä valita vaikka joka päivänen siivoominen välillä ärsyttääkin ja esim iso maha ja oon tottunut moppaan lattiat kontaten ni kyllä se ärsyttää kun sattuu kamalasti mutta sisulla tai kyynel silmin saan nekin pestyä.

Olisi kiva jos joskus viikonloppuisin oltaisiin yhdessä ja auttaisi.
Mies n nyt monena viikonloppuna nukkunut pitkään kun on herännytkin aikasemmin. Meillä oli aikoinaan se käytäntö että mies nukkuu la pitkään ja mä sunnuntaisin mutta nyt sekin on että mies nukkuu molempina päivinä.

äitienpäivä kun oli lähti kalaan mä jäin siivoon kämppää..

Me vaan ollaan taidettu olla jo liian kauan yhdessä kun kaikki tuntuu niin arkiselta (12) pitäs joku kipinä löytää tähän pari suhteeseen menoja saa olla kunhan niitä olis molemmilla eikä vaan toisella koko ajan.
No käytiinhän me tossa särkänniemessä perheen kesken.
(Viime kesänähän mä tein kesän lomaretketkin yksin lapsien kanssa)

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;26430453:
Mä vaan mietin et voishan niistä naapureista olla apua hätätilanteessa,olisivat sen aikaa vahtina,että mies palaa takaisin. :)

Ukko nukahti vaatteet päällä sänkyyn. Mutta olen saletti että huomenna jatketaan taas aiheesta kuin paska oon kun en ikinä mihinkään päästä.

Toisaalta jos lähtö tulisi muuna aikana kun yöllä niin varmaan voisin hetkeksi viedekkän jollekkin naapurille. Mutta jos myöhään illasta tai yöllä niin en sit kyllä mitenkään.

Yhteistyössä