Sanokaa nyt, että mä ehdin tehdä kaikki jouluruokaostokset huomenna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy

Vieras
Ostoslista on kilometrin mittainen, ainoastaan kinkku ja laatikot on jo hommattu mutta kaikki muu on kaupassa. En millään jaksaisi tänään enää kauppaan mennä, ehdinhän hyvin jos meen vasta huomenna illalla?

Tottakai ehdit! Mene vain ajoissa ettei vastassa ole tyhjiä hyllyjä. :) Me mennään huomena tai vasta keskiviikkoaamuna ja paikkailla voi vielä torstaina yhteen asti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka jättää noin myöhään ja sitten ihan stressaantuneita ovat kaikkien tekemisten kanssa.

Myöhään? En itsekään ole tarkoituksellakaan ostanut juuri mitään ennenkuin huomenna teen ostokset. Kinkku toki on, mutta koska laatikot ja rosollit ostan kaupasta, niin ostan ihan silläkin "viime tipassa", että päiväyksiä on sitten mahd. pitkälle. Sama homma maitojen ja kalan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:
Tottakai ehdit! Mene vain ajoissa ettei vastassa ole tyhjiä hyllyjä. :) Me mennään huomena tai vasta keskiviikkoaamuna ja paikkailla voi vielä torstaina yhteen asti. :)

Paitsi että tästä lähtien kaupat on aattona auki vain kahteentoista!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hönö:
Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka jättää noin myöhään ja sitten ihan stressaantuneita ovat kaikkien tekemisten kanssa.

Myöhään? En itsekään ole tarkoituksellakaan ostanut juuri mitään ennenkuin huomenna teen ostokset. Kinkku toki on, mutta koska laatikot ja rosollit ostan kaupasta, niin ostan ihan silläkin "viime tipassa", että päiväyksiä on sitten mahd. pitkälle. Sama homma maitojen ja kalan kanssa.

Juu, myöhään on jos kaikki pitää nyt hommata. On mullakin vielä salaattitarpeet ja maidot ostamatta, mutta kaiken muun olen ostanut jo valmiiksi. Myös kalat kun ostin vakuumipakattua.

En ole minäkään ostanut vielä mitään.
Kun ajattelen niitä päiväyksiä. Ei oo kivaa, jos jossakin ruoassa on viim. käyttö päivä jo 24.12. :/
Enkä ole vielä kyllä tehnyt listaakaan... Tapaakohan mut myöhä??

Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Miekin käyn vasta keskiviikkona loput.. Ei kai mitään salaatteja tms. viitsi kovin aikaisin ostaakaan, saati sitten kalaa :o

Eli kyllä ehtii vielä =)

Salaateista ja kaloista tuskin kilometrin mittaista listaa tulee? Ihmetyttää kyllä kun tällä palstalla tuntuu olevan hirveästi lukutaidottomia ihmisiä :/

Juu, myöhään on jos kaikki pitää nyt hommata. On mullakin vielä salaattitarpeet ja maidot ostamatta, mutta kaiken muun olen ostanut jo valmiiksi. Myös kalat kun ostin vakuumipakattua.

No miksi ihmessä niitä ruokia olisi pitänyt päivä- tai viikkotolkulla jääkaapissa seisottaa?? Johan se on turhaa energiantuhlaustakin jos viikkoa ennen joulua ostaa jääkaapin täyteen?

En mä muitakaan ruokia seisota viikko tolkulla jääkaapissa, miksi siis jouluruokiakaan. Itse menen keskiviikkoaamuna tekemään ostokset, koska aion keskiviikkona tehdä ruuatkin. Tosin laatikot on jo valmiina ja kinkku ostettu.

Miekin käyn vasta keskiviikkona loput.. Ei kai mitään salaatteja tms. viitsi kovin aikaisin ostaakaan, saati sitten kalaa :o

Eli kyllä ehtii vielä =)

Salaateista ja kaloista tuskin kilometrin mittaista listaa tulee? Ihmetyttää kyllä kun tällä palstalla tuntuu olevan hirveästi lukutaidottomia ihmisiä :/

Salaatit, kalat, hedelmät, leivät, maitotuotteet.. Kyllä siitä varmaan aika pitkän listan saa aikaan.

No miksi ihmessä niitä ruokia olisi pitänyt päivä- tai viikkotolkulla jääkaapissa seisottaa?? Johan se on turhaa energiantuhlaustakin jos viikkoa ennen joulua ostaa jääkaapin täyteen?

Meillä on tapana että kun jouluruokia ostetaan niin sitten muuten ostetaan tosi vähän ettei jääkaappi täyty sen enempää kuin muutenkaan. Ja kaikki kuiva-ainekaapissa olevat on ostettu etukäteen ettei tartte juosta ympäri kauppaa. Ja laatikot on tietenkin jo pakkasessa jne

Eli kyllä ehtii vielä =)

Salaatit, kalat, hedelmät, leivät, maitotuotteet.. Kyllä siitä varmaan aika pitkän listan saa aikaan.

No jaa, kai se listan pituus on sitten suhteellista. Mä ostin jo puuromaidotkin eikä niissä päiväys ole vielä menossa. Ja kermoissa, rahkoissa jne oli päiväystä pitkälle. Kukin tavallaan, mutta tyhmää sitten stressata kun kaiken jättää viime tinkaan.

voin kertoa että ne laatikkosatsit tulee miljoona lavaa kerralla sinne varastoon jo aiemmin ja niissä on hyvinkin samat pvm:t. Ihan vaan niinkun veikkaan.

t: kaupan täti

voin kertoa että ne laatikkosatsit tulee miljoona lavaa kerralla sinne varastoon jo aiemmin ja niissä on hyvinkin samat pvm:t. Ihan vaan niinkun veikkaan.

t: kaupan täti

Voin kertoa ettet tiedä meidän kaupan varastotiloja. Kyllä meille ei montaa lavaa laatikoita mahdu, koko ajan tulee lisää...
t. toinen kaupan täti

Kukin tavallaan, mutta tyhmää sitten stressata kun kaiken jättää viime tinkaan.

Ei ole mikään pakko kaikkien stressata.... Minusta on jo aikaista kun ostan huomenna ja senkin teen ihan vain siksi, että ehdin sitten ostaa keskiviikkona jotain jos olen jonkun oleellisen unohtanut.

Yhteistyössä