Sanokaa mulle,että mä nousen tästä vielä

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Osasivatko sanoa mistä johtuu?Oliko tulehdusarvoja?Eli siis 'mies'on muuttanut sen toisen luo?Vai muualla pystyy nettiin menemään.Idioottia touhua, sulla on todellakin kestämistä jo pienen sairastumisenkin kanssa!Toivotaan että pikkuinen paranee pian!
Mies asuu uuden naisensa kanssa,mut se nainen on kaverillaan yötä... huomenna selvii paremmin vauvan tilanne :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Osasivatko sanoa mistä johtuu?Oliko tulehdusarvoja?Eli siis 'mies'on muuttanut sen toisen luo?Vai muualla pystyy nettiin menemään.Idioottia touhua, sulla on todellakin kestämistä jo pienen sairastumisenkin kanssa!Toivotaan että pikkuinen paranee pian!
Mies asuu uuden naisensa kanssa,mut se nainen on kaverillaan yötä... huomenna selvii paremmin vauvan tilanne :heart:
no voi herttinen, kyl on säälittävä mies, "muuttanut" jo uuden luo, eiks vasta tavannut.. listiä tollaset äijät pitäs..

hei
Kyllä vauva selviää, kuten joku sanoikin niin luultavasti infektio..näin me ainakin 'toivomme'.Omallani oli vastasyntyneenä hengitys katkonaista ja tulehdus arvot, tokikin johtui eri syystä.Ikävää vain varmasti sinulle kun jouduit pikkuisen osastolle jättämään.

mamma
Älä muuten vastaa sille mesessä mitään. Älä koeta olla sen kaveri tms. Kukaan oikea kaveri ei ikinä tekisin tuolla tavalla. Sehän vain pitää suhun yhteyttä että olet varalla, jos joskus sattuis jotakin, että sä ainakin ottaisit takaisin.
Pidät vain yhteyttä silloin kun sovitte lasten tapaamisista, ja silloinkin ole mahdollisimman vähäsanainen. Jos se alkaa ihmettelemään, niin sanot vain että sehän se lähti, joten teki silloin valintansa ja tilanne on sen mukainen. Lasten ei tarvitse olla tekosyy sille että sunpitäisi olla mukava tuollaiselle paskiaiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Älä muuten vastaa sille mesessä mitään. Älä koeta olla sen kaveri tms. Kukaan oikea kaveri ei ikinä tekisin tuolla tavalla. Sehän vain pitää suhun yhteyttä että olet varalla, jos joskus sattuis jotakin, että sä ainakin ottaisit takaisin.
Pidät vain yhteyttä silloin kun sovitte lasten tapaamisista, ja silloinkin ole mahdollisimman vähäsanainen. Jos se alkaa ihmettelemään, niin sanot vain että sehän se lähti, joten teki silloin valintansa ja tilanne on sen mukainen. Lasten ei tarvitse olla tekosyy sille että sunpitäisi olla mukava tuollaiselle paskiaiselle.
Mä yritän pyrkiä tohon,et olisin mahollisimman kylmä-

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
voi kiesus mikä "mies"!
ja nopeeta on ollu toiminta jos viikossa jo muuttaa uuden naisen luokse oman perheensä luota!
paljon voimia sulle oikeesti,ja toivotaan että vauva paranee piakkoin

:hug: voi ei,jaksamisia sinne ihan hirveästi..
mulla oli kipeä ero 2 vuotta sitten,tosin ilman lapsia..mutta se oli silti vaikeeta,tuntui koko ajan että tukehdun ja haluan kuolla,ite otin eron,oli väkivaltainen ja petti..
meni varmaan joku 6kk sen surun kanssa että itkin koko ajan,vaikka minä halusin erota,sitä silti rakasti niin hirveästi,ja kun ihan teininä alettiin seukkaamaan,oli tottunut olemaan tuon ihmisen kanssa,oltiin yhteensä reilu 5 vuotta yhdessä..
mulla on nyt uusi mies ja vauva,sen myötä,olen alkanut taas elämään..joskus on vaikeita hetkiä,kun tulee tilanteita joissa on paljon muistoja..

vauvalle lähetän suojelusenkeleitä :saint: kyllä se pikkuinen parantuu :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja hilla83:
mustikka85 miten siel voidaa? :heart:
Huonosti,tuntuu et jokainen päivä on vaan vaikeempi ja jokainen päivä tuntuu pahemmalta :'( Mä oon yleensä sellanen ihminen,et en jaksa olla kauaa riidoissa ja pääsen helposti kaikesta paskasta yli,mut tää on jotenki liikaa :'(

Mä en muista,koska oon viimes ees syöny.. Teetä vaan juon. 4kg on lähteny nyt tässä lähemmäs kahessa viikossa.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ajan myötä löydät vilä jonkun joka ansaitsee sinua. meilläkin oli vähän sama tilanne. mutta nyt on onneksi vieressä mies joka rakastaa ja arvostaa sekä minua että "meidän" poikaa. voimia sinulle.

Tuuli
Syö vaikka väkisin edes vähän esim. hedelmiä, leivän tms. Vastaavassa tilanteessa ollessani unohdin syödä ja lopulta olin niin huonossa kunnossa etten pystynyt kunnolla hoitamaan lapsiani. Onneksi vanhempani tulivat hätiin ja katsoivat että söin.

Koita jaksaa! Ja muista: pahin kolaus miehellesi (siis ex:lle) on kun et tuntisi tuskaa vaan jatkat eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuli:
Syö vaikka väkisin edes vähän esim. hedelmiä, leivän tms. Vastaavassa tilanteessa ollessani unohdin syödä ja lopulta olin niin huonossa kunnossa etten pystynyt kunnolla hoitamaan lapsiani. Onneksi vanhempani tulivat hätiin ja katsoivat että söin.

Koita jaksaa! Ja muista: pahin kolaus miehellesi (siis ex:lle) on kun et tuntisi tuskaa vaan jatkat eteenpäin.
Mä oon koittanu tänään syödä. Just söin mandariinin ja jogurtin ja olo on :x
Se mua tässä pelottaaki,et ku yksin oon et jos pyörryn tai jotain muuta käy ku en syö..

Mä oon yrittäny nyt tota,et oon ihan oma itteni ja ku en piittais paskaakaan,

sipsi
Mustikka, pääsisitkö keskustelemaan tilanteesta jonkun ulkopuolisen auttajan kanssa? Jonkun, jonka luona voisit itkeä, eikä tarvitsisi yrittää olla vahva. Kun kotona joutuu olemaan vahva kuitenkin.

En lukenut koko ketjua, joten anteeksi, jos kysyin sellaisia joihin jo olet vastannut. Voimia sinulle jokaiseen päivään, aika tasii, ja ajan kanssa pahin kipu hellittää-vaikka siitä tiedosta ei varmasti tällä hetkellä apua ole :(

Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi!

sipsi

Yhteistyössä