Sanokaa mulle,että mä nousen tästä vielä

äiti83
onko mies jo tullut käymään? muista, sinun ei ole pakko nähä häntä.. voit ottaa yhteyttä lastensuojeluun ja he hommaa sinulle paikan minne voit lapset viedä ja josta mies sittwn hakee ja minne tuo. älä anna hänen enään satuttaa.voimia..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaus=):
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Joskus tuntuu, kun tämmösiä juttuja lukee, et liikkuuko miesten päässä YHTÄÄN MITÄÄN?? Mikä hemmetti ne saa lopettaan pitkään kestäneen suhteen tosta noin vaan, jonkun satunnaisen ihastuksen takia. Eikö ne kykene mitään muuta ajatteleen kuin omaa napaansa.
Itselle ei ole vastaavaa koskaan tapahtunut ja toivon todella ettei tapahdukaan, niin sokeesti mieheeni luotan. Ja luotan siihen, että mä ja meiän 4 lasta ollaan sille kaikki kaikessa ja ettei se koskaan vois luopua meistä minkään hutsun takia. Ja jos niin kävis, menisin niin rikki etten siitä koskaan varmaan selviäis...
Se on se rakkaus=) Turha kituuuttaa huonossa suhteessa jos löytää paremman. Meillä on vain tämä yksi elämä elettävänä:)
Mutta niinkun tässä ap:n tapauksessa.... Käsitin että mies oli ryyppyreissultaan noin vaan löytäny sen "suuren rakkauden"... Ettäkö yhden illan perusteella voi löytää jotain niin ihanaa, että on valmis luopumaan hyvästä ja pitkään kestäneestä parisuhteestaan?? Ja ennenkaikkea tuottamaan pohjatonta surua vaimolleen ja ennenkaikkea omille lapsilleen??
Jaa-a, mä en usko semmoseen rakkauteen.... Luulempa, että mies on saanut ehkäpä jotain ihan muuta kuin sitä suurta rakkautta tältä uudelta naiseltaan... :/
Sitä ei koskaan tiedä mistä sen elämää suuremman rakkauden löytää=)
Ja montako kertaa :)! Sen voi löytää vaikka joka kerta baarissa käydessään ja lähteä vaikka kuinka monesta suhteesta :).

Eiks ookki ihquu :heart:.

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus tuntuu, kun tämmösiä juttuja lukee, et liikkuuko miesten päässä YHTÄÄN MITÄÄN?? Mikä hemmetti ne saa lopettaan pitkään kestäneen suhteen tosta noin vaan, jonkun satunnaisen ihastuksen takia. Eikö ne kykene mitään muuta ajatteleen kuin omaa napaansa.
Itselle ei ole vastaavaa koskaan tapahtunut ja toivon todella ettei tapahdukaan, niin sokeesti mieheeni luotan. Ja luotan siihen, että mä ja meiän 4 lasta ollaan sille kaikki kaikessa ja ettei se koskaan vois luopua meistä minkään hutsun takia. Ja jos niin kävis, menisin niin rikki etten siitä koskaan varmaan selviäis...
Se on se rakkaus=) Turha kituuuttaa huonossa suhteessa jos löytää paremman. Meillä on vain tämä yksi elämä elettävänä:)
Mutta niinkun tässä ap:n tapauksessa.... Käsitin että mies oli ryyppyreissultaan noin vaan löytäny sen "suuren rakkauden"... Ettäkö yhden illan perusteella voi löytää jotain niin ihanaa, että on valmis luopumaan hyvästä ja pitkään kestäneestä parisuhteestaan?? Ja ennenkaikkea tuottamaan pohjatonta surua vaimolleen ja ennenkaikkea omille lapsilleen??
Jaa-a, mä en usko semmoseen rakkauteen.... Luulempa, että mies on saanut ehkäpä jotain ihan muuta kuin sitä suurta rakkautta tältä uudelta naiseltaan... :/
Sitä ei koskaan tiedä mistä sen elämää suuremman rakkauden löytää=)
Ja montako kertaa :)! Sen voi löytää vaikka joka kerta baarissa käydessään ja lähteä vaikka kuinka monesta suhteesta :).

Eiks ookki ihquu :heart:.
tää niin totta.. luulenb että käy ap:lle niin kuin minulle. mies moneen kertaan yrittää tulla takas.. toivottavasti ei ota, minä tein sen virheen ja sama homma toistu, mies petti ja läks taasen

Äiree
Voi sinua *rutistaa kovasti*!!!

Varmaan voisit soittaa päivystävälle psykiatriselle sairaanhoitajalle tai kriisipuhelimeen, jotta voisit rehellisesti purkaa tuntojasi. Toivottavasti saisit jonkun teille kotiin seuraksesi ja tueksi! PALJON VOIMIA!!

Tiedän tasan tarkkaan mitä käyt nyt läpi ja mitä helvettiä joudut elämään. Vaikka tuntuu että henki lähtee kaikesta tuskasta niin kaikki kyllä vielä kääntyy hyväksi...
Jos siltä tuntuu niin aina voi laittaa yv.tä.

:hug:

Mupsu
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mikä vauvalla?järkyttävää.kihisen kiukusta 'miestä' kohtaan!!!!Toivottavasti se uus ei ole sua nyt ahdistellut tekstareilla!
Ei oo ahdostellu enää tekstareilla,mut exä tossa mesessä jotain juttelee. vauva saa hengitys katkoksia ja pissassa oli jotain :'(
Kyllä vauva selviää, varmaan joku infektio, johon jän saa lääkitystä! Paljon Voimia sulle *halaa*

Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mikä vauvalla?järkyttävää.kihisen kiukusta 'miestä' kohtaan!!!!Toivottavasti se uus ei ole sua nyt ahdistellut tekstareilla!
Ei oo ahdostellu enää tekstareilla,mut exä tossa mesessä jotain juttelee. vauva saa hengitys katkoksia ja pissassa oli jotain :'(
voi ei, sinua koetellaan nyt liikaa. haleja ja voimia :heart: :hug:

hei
Osasivatko sanoa mistä johtuu?Oliko tulehdusarvoja?Eli siis 'mies'on muuttanut sen toisen luo?Vai muualla pystyy nettiin menemään.Idioottia touhua, sulla on todellakin kestämistä jo pienen sairastumisenkin kanssa!Toivotaan että pikkuinen paranee pian!

Yhteistyössä