Sanokaa mulle, että mä en saa mennä Seppälään

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mun linkka lähtee vasta klo:13.40 ja tässä on vähän odotteluaikaa... :D Sanokaa mulle, että mä istun nyt vain koululla koneella enkä mene mihinkään missä voisi tuhlata rahojaan! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mene rauhassa, ei siellä pula-ajan rättikaupassa mitään ostettavaa ole kuitenkaan.

No ei ehkä sun mielestä.

Kenen mielipide mun sitten olisi pitänyt sanoa?

Naapurin Irman. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja peesaan:
Mikä on linkka? Tiedän, että maalla käytetään sanaa linkku, mutta onko linkka sama? Niin, ja seppälä tosiaan on aika kamala rytkykauppa.

No täällä käytetään sanaa linkka ja tarkoottaa linja-autoa.

Anteeksi kun mulla ei ole rahaa ostaa jotakin kalliita merkkivaatteita ja satun tykkäämään Seppälän vaatteista. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Et tietenkään- sieltähän saa kledjui vitosella!

Eikä! |O

Joo, siellon jotkut tasauspäivät, alevaatteita vaikka muille jakaa! Sinne vaan!! :xmas:

Te olette ilkeitä kun tuollaasia kerrotte. :snotty: Ja kun vielä sopivasti tiedos parin päivän kylpyläreissu. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Et tietenkään- sieltähän saa kledjui vitosella!

Eikä! |O

Joo, siellon jotkut tasauspäivät, alevaatteita vaikka muille jakaa! Sinne vaan!! :xmas:

Te olette ilkeitä kun tuollaasia kerrotte. :snotty: Ja kun vielä sopivasti tiedos parin päivän kylpyläreissu. :snotty:

Jos ihan vaan ikkunaostoksille menisit. Tyyliin: Jos tää ostais uuden vaatteen kylpyläreisulle niin tää sovittais tota ja tota, ja sit kun ne olis tosi hyviä ni sit tää menis kassalle ja maksais.. :whistle:

Yhteistyössä