Sanoin miehelle tänään etten tunne mitään häntä kohtaan

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vaimo
meillä on tulinen ja intohimoinen suhde ja sanon tuhat kertaa pahempia asioita miehelleni viikottain. kuten että hän on pelkkä mieshomo, lihava paskaltahaiseva mätäsuu ja että haen eroa tuollaisesta vastenmielisestä kusipäästä ym. mukavaa. mies tykkää kun olen niin villitja miettii mitä herjoja taas seuraavalle kerralle keksin. ja kohta taas rakastetaan kauheasti. meillä ihanat lapset ja koti. molemmilla yliopistokoulutus. kunnon riita voittaa aina pantatut tunteet. miehesi on tosikko jos loukkaantuu kun puhut tunteistasi.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No miksä silleen sanoit?
siks kun se on mun päällimäinen tunne häntä kohtaan tällä hetkellä
Mistäs se johtuu? :(
Käyttäytyy mua kohtaan kuin olisin ilmaa ja mun tunteilla ei olisi mitään väliä
Tosi kurjaa. Olet varmaan sanonutkin, että kaipaat vähän enemmän lämpöä. Jospa se nyt tajusi?

Eeva
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
meillä on tulinen ja intohimoinen suhde ja sanon tuhat kertaa pahempia asioita miehelleni viikottain. kuten että hän on pelkkä mieshomo, lihava paskaltahaiseva mätäsuu ja että haen eroa tuollaisesta vastenmielisestä kusipäästä ym. mukavaa. mies tykkää kun olen niin villitja miettii mitä herjoja taas seuraavalle kerralle keksin. ja kohta taas rakastetaan kauheasti. meillä ihanat lapset ja koti. molemmilla yliopistokoulutus. kunnon riita voittaa aina pantatut tunteet. miehesi on tosikko jos loukkaantuu kun puhut tunteistasi.
No huh huh!!! Mun mielestä kuitenkin jonkinlainen kunniotus rakastamaansa ihmistä kohtaan pitää säilyä vaikka kuinka riidellään....

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
No kyllä kai tommonenkin äärikäyttytyminen joskus kostautuu.

vieras
No miksä silleen sanoit?
siks kun se on mun päällimäinen tunne häntä kohtaan tällä hetkellä
Mistäs se johtuu? :(
Käyttäytyy mua kohtaan kuin olisin ilmaa ja mun tunteilla ei olisi mitään väliä
Tosi kurjaa. Olet varmaan sanonutkin, että kaipaat vähän enemmän lämpöä. Jospa se nyt tajusi?
Olen sanonut, mutta tekee siitäkin kiristyskeinon, jos olen pahalla päällä en saa esim. seksiä hänen parhaaksi katsomanaan aikana joka voi olla viikko tai jopa kuukausi.
Kyllä siinä tunteet laskee ku häränpylly.

Yhteistyössä