Sanoin miehelle tänään etten tunne mitään häntä kohtaan

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
juu
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
meillä on tulinen ja intohimoinen suhde ja sanon tuhat kertaa pahempia asioita miehelleni viikottain. kuten että hän on pelkkä mieshomo, lihava paskaltahaiseva mätäsuu ja että haen eroa tuollaisesta vastenmielisestä kusipäästä ym. mukavaa. mies tykkää kun olen niin villitja miettii mitä herjoja taas seuraavalle kerralle keksin. ja kohta taas rakastetaan kauheasti. meillä ihanat lapset ja koti. molemmilla yliopistokoulutus. kunnon riita voittaa aina pantatut tunteet. miehesi on tosikko jos loukkaantuu kun puhut tunteistasi.
Meillä intohimo tarkoittaa vähän muuta kuin toisen haukkumista. En kuuntelisi hetkeäkään tuollaista solvausta... ja miehesi joutuu kuulemaan typerän ja lapsellisen yliopistokoulutetun luuskan juttuja.

Olemme myös molemmat akateemisia mutta meiltä ilmeisesti nuo itseilmaisun yliopistokurssit jääneet suorittamatta, onneksi!

vaimo
myönnän että solvaukseni ovat rajuja. olen monella tapaa boheemi ja tämä on minun tapani olla ja elää. mies rakastui temperamenttiini. mies ei ole tossu vaan johtaja firmassa. on monta tapaa elää hyvä avioliitto mutta tunteiden tukahduttaminen tappaa henkisesti.

Riipitsiip
meillä on tulinen ja intohimoinen suhde ja sanon tuhat kertaa pahempia asioita miehelleni viikottain. kuten että hän on pelkkä mieshomo, lihava paskaltahaiseva mätäsuu ja että haen eroa tuollaisesta vastenmielisestä kusipäästä ym. mukavaa. mies tykkää kun olen niin villitja miettii mitä herjoja taas seuraavalle kerralle keksin. ja kohta taas rakastetaan kauheasti. meillä ihanat lapset ja koti. molemmilla yliopistokoulutus. kunnon riita voittaa aina pantatut tunteet. miehesi on tosikko jos loukkaantuu kun puhut tunteistasi.
:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:! Hei ihan oikeesti, ihmiset on erilaisia. Sellainen hillitty ja hallittu jurnottaminen on vaan niin suomalaista, eteläeurooppalaiset pitäisi meitä ihan pimeinä :D.

vitokka
Jos kiristetään seksillä ja tunteiden/hellyyden osoittaminen on molemminpuolista vaatimista.
Pieni hengähdystauko ja sen jälkeen parisuhdeterapia missä opetetaan keskustelemaan keskenään voisi olla avuksi.
Ei tosta muuten yhdessä eteenpäin selviä.
Hakekaa apua vaikka paikalliselta seurakunnalta tai sosiaalitoimesta/perheneuvolasta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vitokka:
Jos kiristetään seksillä ja tunteiden/hellyyden osoittaminen on molemminpuolista vaatimista.
Pieni hengähdystauko ja sen jälkeen parisuhdeterapia missä opetetaan keskustelemaan keskenään voisi olla avuksi.
Ei tosta muuten yhdessä eteenpäin selviä.
Hakekaa apua vaikka paikalliselta seurakunnalta tai sosiaalitoimesta/perheneuvolasta.
ollaan käyty sielläkin, meillä taustalla tosi vaikeita asioita, siksi käytiin.
Mut mä en vaan enää jaksa niin päätin lopettaa tän pelleilyn.

Ja yliopistokoulutus liittyy asiaan miten? Tuollaiseksiko se tekee jotkut ihmiset?
Haistatteleviksi?

vaimo

Ja yliopistokoulutus liittyy asiaan miten? Tuollaiseksiko se tekee jotkut ihmiset?
Haistatteleviksi?[/quote]
herra siunaa ku ollaan tosikkoja! kirjoitin koko jutun pilke silmäkulmassa ja toi yliopistokoulutuskin oli viittaus yleiseen vitsiin "osataan sitä paremmissakin piireissä". nyt vakavoidun: älkää jumalauta ottako elämää liian vakavasti! parisuhde pysyy kunnossa kun osataan nauraa vakaville asioille!

Yhteistyössä